Google در مورد تعادل نیازهای کاربران و اکوسیستم وب


در جستجوی اخیر Central Live Deep Dive 2025 ، Kenichi Suzuki از Gary Illyes Google پرسید که چگونه Google با کیفیت بالا و رضایت کاربر از ترافیک از نمای کلی AI اندازه گیری می کند. پاسخ ایلیس ، منتشر شده توسط سوزوکی در LinkedIn ، چندین امتیاز را در بر گرفت.

Kenichi داده های خاصی را درخواست کرد ، و پاسخ گری یک مرور کلی در مورد چگونگی جمع آوری Google داده های خارجی برای ایجاد نظرات داخلی در مورد چگونگی درک کلی AI توسط کاربران از نظر رضایت ارائه داد. وی گفت: این داده ها بیانیه های عمومی توسط Google ، از جمله مواردی که توسط مدیرعامل Sundar Pichai ساخته شده است ، اطلاع می دهد.

ایلیس پاسخ خود را با بیان اینکه نمی تواند مشخصات مربوط به داده های رضایت کاربر را به اشتراک بگذارد ، شروع کرد ، اما او همچنان به ارائه نمای کلی خود ادامه داد.

نظرسنجی رضایت کاربر

اولین نکته داده ای که ایلیز ذکر کرد ، نظرسنجی رضایت کاربر برای درک نحوه احساس مردم در مورد نمای کلی هوش مصنوعی بود. Kenichi نوشت که ایلیز گفت:

“اظهارات عمومی توسط رهبران شرکت ، مانند Sundar Pichai ، قبل از انتشار عمومی توسط این داده های داخلی تأیید می شود.”

رفتار کاربر مشاهده شده

دومین نکته داده رضایت کاربر که ایلینز ذکر شده از بازار وسیع تر استنباط می شود. Kenichi نوشت:

وی گفت: “گری پیشنهاد کرد که با نگاه به بازار وسیع تر می توان ترجیح کاربر را استنباط کرد. وی خاطرنشان کرد که پایگاه کاربر به سرعت در حال رشد برای سایر ابزارهای AI (مانند چتپپ و کوپیلوت) احتمالاً از همان جمعیتی تشکیل شده است که در نمای کلی از AI لذت می برد و ارزش آن را پیدا می کند.”

با انگیزه کاربر-فوکوس

این قسمت به معنای قرار دادن کاربر به عنوان انگیزه معرفی یک ویژگی جدید است. Illyes به طور خاص گفت که ایجاد اختلال انگیزه Google برای ویژگی های جستجوی هوش مصنوعی نیست.

اکوسیستم وب را تصدیق کرد

آخرین نکته ای که وی بیان کرد این بود که توضیح داد که Google هنوز هم می داند که چگونه می تواند رویکرد کاربر متمرکز خود را با نیاز به حفظ یک اکوسیستم وب سالم متعادل کند.

Kenichi نوشت که ایلیز گفت:

وی با تأیید اینکه هنوز می دانند چگونه می توانند این رویکرد کاربر متمرکز را با نیاز به ادامه حمایت از اکوسیستم وب گسترده تر تعادل دهند ، به پایان رسید. “

متعادل کردن نیازهای اکوسیستم وب

در طلوع سئو مدرن ، Google کاری خارق العاده انجام داد: آنها از طریق محبوب ترین انجمن SEO در آن زمان ، Webmasterworld به ناشران وب رسیدند. خود گری ایلیز قبل از پیوستن به گوگل ، عضو وب مستر جهان بود. این دسترسی توسط Google ابتکار عمل یک گوگلر ، مت کاتتس بود. سایر Googlers مصاحبه هایی را ارائه دادند ، اما مت Cutts ، تحت نام مستعار Webmasterworld Googleguy ، مکالمات دو طرفه با جامعه جستجو و ناشر برگزار کرد.

این دیگر در گوگل اتفاق نمی افتد ، که تا حد زیادی به ارتباطات یک طرفه همراه با دسترسی به رسانه های اجتماعی متناوب باز می گردد.

جامعه SEO ممکن است در مقصر این وضعیت سهیم باشد ، زیرا برخی از SEO پاسخ های توهین آمیز در رسانه های اجتماعی ارسال می کنند. خوشبختانه ، این افراد در اقلیت هستند ، اما با این وجود این رفتار باعث می شود که چند فرصت ارائه شده برای گفتگوی سازنده ایجاد شود.

شنیدن ایلینز از اکوسیستم وب دلگرم کننده است ، و حتی بیشتر دلگرم کننده است که شنیدن گوگل ، از جمله مدیرعامل ، بیشتر روی چگونگی تعادل آنها برای تعادل نیازهای کاربران با آنهایی که از سازندگان منتشر می کنند ، بیشتر دلگرم کننده باشند ، زیرا بسیاری احساس می کنند که جهت فعلی گوگل برای ناشران پایدار نیست.

تصویر برجسته توسط Shutterstock/1000 کلمه



منبع

مطالب مرتبط