Google قطعه های جدیدی را برای جستجوهای نقل قول نشان می دهد


هنگام قرار دادن نقل قول در اطراف درخواست های خود، قطعات جستجوی Google کمی متفاوت به نظر می رسند. در اطلاعیه امروز درباره آنچه در حال تغییر است بیشتر بدانید.

Yonghao Jin مهندس نرم افزار جستجوی گوگل در یک پست وبلاگ می گوید: “ما جستجوهای نقل شده را بهتر می کنیم.”

اکنون، هنگامی که نقل قول ها را در اطراف یک کلمه یا عبارت در یک پرس و جو قرار می دهید، قطعه حاوی گزیده ای از متن از صفحه ای است که نقل قول ظاهر می شود.

در اینجا نمونه‌ای از قطعه‌ای است که ممکن است برای یک جستار حاوی «جستجوی Google» ظاهر شود:

Google قطعه های جدیدی را برای جستجوهای نقل قول نشان می دهداعتبار تصویر: اسکرین شات از blog.google/products/search، آگوست 2022.

گوگل اشاره می کند که پررنگ شدن متن نقل قول شده فقط در نتایج جستجوی دسکتاپ ظاهر می شود.

قبل از به روز رسانی امروز، گوگل قصد داشت به جای شناسایی متن نقل قول، قطعات جستجو را برای توصیف صفحه ارائه دهد.

جین ادامه می‌دهد: «ایجاد یک قطعه در اطراف بخش‌هایی از این دست ممکن است توصیفی خوانا ایجاد نکند.

اکنون، گوگل به بازخورد جستجوگرانی گوش می دهد که می گویند ترجیح می دهند ببینند متن نقل قول شده کجا ظاهر می شود.

این برای وب سایت شما چه معنایی دارد؟

به‌روزرسانی امروز برای قطعات جستجو برای متن نقل‌قول‌شده تنها بر نحوه نمایش نتایج در Google تأثیر می‌گذارد. این بر نحوه رتبه بندی صفحات وب در گوگل تاثیری ندارد.

با این حال، این به روز رسانی میتوانست بر تعداد کلیک‌هایی که صفحات شما از جستجوی Google دریافت می‌کنند تأثیر می‌گذارد.

گوگل تاکید می کند که این تغییر برای جستجوگران سودمند است زیرا آنها می توانند آنچه را که به دنبالش هستند آسانتر و سریعتر بدست آورند.

از سوی دیگر، ناشران وب ممکن است این تغییر را مفید ندانند.

اگر جستجوگران بتوانند گزیده مورد نظر خود را مستقیماً در گوگل دریافت کنند، آیا این دلیل کمتری برای بازدید از خود صفحه نیست؟

هنوز خیلی زود است که بگوییم این تغییر چه تأثیری بر نرخ کلیک خواهد داشت، اما این نگرانی با خواندن اعلامیه Google بلافاصله به ذهنم خطور کرد.

یادداشت های دیگر درباره جستجوهای نقل شده

قطعه‌های جدید Google برای جستجوهای نقل‌قول‌شده ممکن است وقتی چندین عبارت نقل‌قول‌شده در یک جستار وجود داشته باشد ظاهر نشوند. اگر عبارات از یکدیگر فاصله زیادی داشته باشند، گوگل یکی از آنها را در قطعه نمایش می دهد.

اگر متن نقل‌قول‌شده چندین بار در یک صفحه ظاهر شود، Google مرتبط‌ترین رخداد را در قطعه نشان می‌دهد.

در نهایت، شایان ذکر است که جستجوهای نقل قول شده برای نتایج محلی کار نمی کنند. اگر درخواستی را با نقل قول وارد کنید که باعث می شود یک کادر محلی ظاهر شود، Google نتایج را به صفحاتی که حاوی متن نقل قول هستند محدود نمی کند.


منبع: گوگل

تصویر ویژه: nerosu/Shutterstock





منبع

مطالب مرتبط