Google “منابع ترجیحی” را برای داستانهای برتر در جستجو می چرخاند


Google در حال تنظیم یک تنظیم جدید است که به شما امکان می دهد کدام رسانه های خبری را که می خواهید بیشتر در داستان های برتر مشاهده کنید ، انتخاب کنید.

این ویژگی ، نامیده می شود منابع ترجیحی، امروز به زبان انگلیسی در ایالات متحده و هند با دسترسی گسترده تر در آن بازارها طی چند روز آینده راه اندازی می شود.

چه چیزی تغییر می کند

منابع ترجیحی به شما امکان می دهد یک یا چند رسانه را انتخاب کنید که در صورت داشتن پوشش تازه و مناسب برای پرس و جو خود ، بیشتر ظاهر شوند.

Google همچنین اختصاصی را نشان خواهد داد از منابع شما بخش در صفحه نتایج. شما هنوز هم گزارش های دیگر از انتشارات را مشاهده خواهید کرد ، بنابراین داستانهای برتر ترکیبی از رسانه ها هستند.

مدیر محصول Google Duncan Osborn می گوید هدف این است که به شما کمک کند “در مورد آخرین محتوای سایت هایی که دنبال می کنید به روز بمانید و مشترک شوید.”

چگونه آن را روشن کنیم

اعتبار تصویر: گوگل
  1. جستجوی موضوعی که در اخبار است.
  2. روی نماد در سمت راست ضربه بزنید داستانهای برتر هدر
  3. رسانه هایی را که می خواهید در اولویت قرار دهید جستجو کرده و انتخاب کنید.
  4. برای دیدن ترکیب به روز شده ، نتایج را تازه کنید.

می توانید انتخاب های خود را در هر زمان به روز کنید. اگر قبلاً از طریق آزمایشگاه ها آزمایش را انتخاب کرده اید ، منابع ذخیره شده شما به پایان می رسند.

در آزمایش های اولیه از طریق آزمایشگاه ها ، بیش از نیمی از شرکت کنندگان چهار یا چند منبع را انتخاب کردند. این نشان می دهد که مردم ارزش دیدن طیف وسیعی از رسانه ها را دارند در حالی که هنوز به انتشاراتی که به آنها اعتماد دارند متمایل هستند.

چرا مهم است

برای ناشران ، منابع ارجح یک روش مستقیم برای ترغیب خوانندگان وفادار برای دیدن بیشتر پوشش شما در جستجوی ایجاد می کنند.

مخاطبان وفادار به احتمال زیاد سایت شما را به عنوان منبع ترجیحی اضافه می کنند ، که می تواند در هنگام گزارش تازه و مرتبط ، احتمال حضور در آنها را افزایش دهد.

می توانید مخاطبان خود را به تنظیمات جدید نشان دهید و نحوه اضافه کردن سایت خود را به لیست آنها توضیح دهید. Google همچنین برای ناشران که می خواهند این ویژگی را برای پیروان و مشترکان تبلیغ کنند ، منابع کمکی را منتشر کرده است.

این یک لایه شخصی سازی دیگر در بالای عوامل رتبه بندی معمول را اضافه می کند. گوگل می گوید شما هنوز هم منابع تنوع را مشاهده خواهید کرد ، و این که رسانه ها فقط در هنگام داشتن محتوای جدید و مرتبط ، بیشتر اوقات ظاهر می شوند.

نگاه کردن

منابع ترجیحی متناسب با فشار گوگل است تا در حالی که دیدگاه های متنوعی را در داستانهای برتر نگه دارید ، جستجو را به شما امکان پذیر کنید.

اگر یک خواننده وفادار دارید ، این ویژگی دلیل دیگری برای سرمایه گذاری در حفظ و خبرنامه ها است و این امکان را برای خوانندگان آسان می کند که از جستجوی و جستجوی خود پیروی کنند.



منبع

مطالب مرتبط