Google پاسخ می دهد در مورد داده های ساختاری و کاربران از سیستم خارج شده
شخصی پرسید که آیا نشان دادن محتوای مختلف برای کاربران وارد شده نسبت به کاربران وارد شده و از طریق داده های ساخت یافته به Google خوب نیست. پاسخ جان واضح بود.
این سوالی است که از شما پرسیده شد:
“آیا این نشانه گذاری برای محصولات در یک نمای غیرمجاز کار می کند که قیمت آن در دسترس کاربران قرار نمی گیرد و برای مشاهده اطلاعات قیمت گذاری در پایان آنها نیاز به ورود به سیستم (تأیید اعتبار) دارند؟
جان مولر پاسخ داد:
“اگر من مورد استفاده شما را درک کنم ، پس نه. اگر قیمت فقط پس از احراز هویت در دسترس کاربران باشد ، نشان دادن قیمت موتورهای جستجو (ورود به سیستم) مناسب نخواهد بود. نشانه گذاری باید با آنچه در صفحه قابل مشاهده است مطابقت داشته باشد. اگر قیمتی نشان داده نشده است ، نباید علامت قیمت وجود داشته باشد.”
مشکل این داده های ساختاری چیست؟
قیمت برای کاربران ورود به سیستم قابل مشاهده است ، بنابراین از نظر فنی محتوا (در این حالت قیمت محصول) برای آن دسته از کاربرانی که وارد سیستم شده اند قابل مشاهده است. این یک سوال خوب است زیرا می توان یک مورد خوب را مطرح کرد که محتوای نشان داده شده به Google در دسترس است ، نوعی مانند پشت یک Paywall ، در این حالت برای کاربران ورود به سیستم است.
اما این به اندازه کافی برای Google خوب نیست و واقعاً با Paywalls قابل مقایسه نیست زیرا اینها دو چیز متفاوت هستند. Google در حال قضاوت است که “در صفحه” به چه معنی است که بر اساس آنچه کاربران وارد شده در صفحه مشاهده می کنند.
راهنمای گوگل در مورد داده های ساختاری مطابق با آنچه در صفحه وجود دارد ، مبهم است:
“محتوایی را که برای خوانندگان صفحه قابل مشاهده نیست ، علامت گذاری نکنید.
… داده های ساختاری شما باید یک نمایش واقعی از محتوای صفحه باشد. “
این سوالی است که به طور عادلانه در رسانه های اجتماعی و در انجمن ها سؤال می شود ، بنابراین خوب است که برای کسانی که هنوز نمی دانند ، از آن استفاده کنیم.
بیشتر بخوانید
تأیید گزارش CWV در کنسول جستجوی Google
مدل جدید بنیاد گراف Google دقت را تا 40 برابر بهبود می بخشد
تصویر برجسته توسط استودیوی Shutterstock/Vidi