Google پشتیبانی از داده های ساختاریافته را برای گواهینامه های محصول گسترش می دهد
گوگل بهروزرسانی مستندات جستجوی مرکزی خود را اعلام کرده است که از نشانهگذاری گواهی در دادههای ساختاری محصول پشتیبانی میکند.
این تغییر در ماه آوریل به طور کامل اعمال خواهد شد و هدف آن ارائه اطلاعات جامع تر و مرتبط تر محصول در سطح جهانی است.
نشانه گذاری گواهی جدید برای لیست های تجاری
Google پشتیبانی نشانهگذاری گواهی را برای فهرستهای تجاری در اسناد دادههای ساختار یافته محصول خود اضافه کرده است.
این افزوده به خرده فروشان و سایت های تجارت الکترونیک اجازه می دهد تا اطلاعات گواهینامه دقیق در مورد محصولات خود را درج کنند
انتقال از جزئیات مصرف انرژی به نوع گواهینامه
یکی از جنبه های کلیدی این به روز رسانی، جایگزینی آن است جزئیات مصرف انرژی با همه کاره تر تایپ کنید گواهینامه نوع
نوع جدید می تواند طیف وسیع تری از کشورها و گواهینامه های گسترده تری را پشتیبانی کند.
گوگل به وبسایتهایی توصیه میکند که از EnergyConsumptionDetails در دادههای ساختاری خود استفاده کنند تا قبل از آوریل به نوع گواهی تغییر دهند.
این تضمین میکند که صفحات محصول برای تجارب فهرست بازرگانان Google بهینه میمانند.
قابلیت های گسترده و ارتباط جهانی
انتقال به نوع گواهی نشان دهنده گسترش انواع گواهینامه های محصول است که می تواند از طریق داده های ساختاریافته ارتباط برقرار کند.
در حالی که رتبهبندیهای بهرهوری انرژی تمرکز اصلی نوع EnergyConsumptionDetails بود، نشانهگذاری گواهینامه جدید میتواند طیف گستردهتری از گواهیها و استانداردهای محصول را در بر بگیرد.
این تغییر برای کسبوکارهایی که در چندین کشور فعالیت میکنند مرتبط است، زیرا اجازه میدهد تا اطلاعات گواهینامه دقیقتر و کاربردیتر محلی گنجانده شود.
دستورالعمل های اجرایی
گوگل در اسناد به روز شده خود نمونه هایی را برای راهنمایی مدیران وب در اجرای نشانه گذاری گواهینامه جدید ارائه کرده است.
این نمونه ها شامل تعیین گواهینامه هایی مانند کلاس های انتشار CO2 برای وسایل نقلیه و برچسب های بهره وری انرژی برای الکترونیک است.
دادههای ساختیافته باید با استفاده از قالب JSON-LD به صفحات محصول اضافه شوند و نوع گواهی در داخل دادههای ساختیافته محصول تودرتو باشد.
برای اطمینان از اجرای صحیح اسناد کامل را بررسی کنید.
گنجاندن اطلاعات گواهینامه در دادههای ساختیافته میتواند منجر به فهرستهای محصولات آموزندهتر شود، که به طور بالقوه بر نرخ کلیک کاربر و تصمیمگیریهای خرید تأثیر میگذارد.
برای مصرف کنندگان، این به روز رسانی به معنای دسترسی به اطلاعات دقیق تر و استاندارد شده محصول به طور مستقیم در نتایج جستجو، به ویژه در مورد گواهینامه ها و مطابقت با استانداردهای مختلف است.
مراحل بعدی
صاحبان وب سایت و متخصصان سئو باید مراحل زیر را انجام دهند:
- استفاده کنونی از EnergyConsumptionDetails را در داده های ساختاری محصول مرور کنید.
- برای انتقال به نوع گواهی قبل از آوریل برنامه ریزی کنید.
- با پیروی از دستورالعملهای Google، نشانهگذاری گواهینامه جدید را در صفحات محصول اجرا کنید.
- پیاده سازی را با استفاده از ابزار تست نتایج غنی گوگل آزمایش کنید.
مانند هر تغییر قابل توجهی در پیاده سازی داده های ساختاریافته، توصیه می شود پس از انجام این به روز رسانی ها، عملکرد جستجو و ظاهر نتایج غنی را بررسی کنید.
تصویر ویژه: لیلیک فری یانتو/Shutterstock