Google AIO در حال ارسال ترافیک بیشتر به YouTube است
داده های جدید تأیید می کند که AIO در حال تبدیل شدن به منبع قابل توجهی از ترافیک کانال های YouTube است. یک نگاه دقیق تر نشان می دهد که پرس و جوهای جستجوی پیچیده ، که جستجوی ارگانیک سنتی ممکن است به اندازه کافی پاسخ ندهد ، فرصت هایی را برای فیلم های بهینه شده YouTube ایجاد می کند اما فقط برای موضوعات خاص.
داده های BrightEdge در YouTube و AIO
داده های BrightEdge نشان می دهد که حضور YouTube در نمای کلی AI Google (AIO) در ماه بیشتر در حال افزایش است. از اول ژانویه 21 درصد افزایش یافته و رشد ماهانه 36.66 ٪ از ماه ژانویه تا فوریه وجود دارد.
داده ها نوع محتوای ویدیویی را که از AIO سود می برد ، نشان داد.
مباحث و کلمات کلیدی با AIO که به یوتیوب استناد می کند:
- محتوای آموزشی (31.2 ٪): با نمایش داده های “چگونه به” که 22.4 ٪ منجر می شود
- تظاهرات بصری (5 /28 ٪): تکنیک های فیزیکی ، راهنماهای سبک
- تأیید/مثال (7/19 ٪): مقایسه محصول ، اثبات بصری
- رویدادهای فعلی (8.2 ٪): اخبار ، پوشش زنده
کدام صنایع از فیلم های AIO بیشترین سود را دارند؟
داده های BrightEdge نشان می دهد که مباحث بهداشت و درمان بیشترین سود را دارند ، که از نزدیک با موضوعات مرتبط با تجارت الکترونیک دنبال می شود. آموزش و پرورش فقط کمتر از 4 ٪ از استنادها را به خود اختصاص داده است.
در اینجا رتبه بندی کامل توسط صنعت آورده شده است:
- بهداشت و درمان: 41.97 ٪
- تجارت الکترونیک: 30.87 ٪
- فناوری B2B: 18.68 ٪
- امور مالی: 9.52 ٪
- سفر: 8.65 ٪
- بیمه: 8.62 ٪
- آموزش: 3.87 ٪
Google به طور فعال محتوای ویدیویی را هدف قرار می دهد
بسیاری از افراد از مصرف محتوای ویدیویی راحت تر احساس می کنند ، به خصوص برای موضوعاتی که در آن چیزی را که مربوط به سرگرمی است ، اما همچنین پول یا زندگی شما (YMYL) را که مربوط به بهداشت و امور مالی است ، یاد می گیرند.
داده ها نشان می دهد که تغییری در AIO Google برای ادغام فیلم ها به عنوان پاسخ رخ می دهد. هوش مصنوعی Google به وضوح در حال تبدیل شدن به چند حالته تر است.
این انواع فیلم هایی است که توسط تجزیه و تحلیل به عنوان بهره مندی از تغییر تأکید به فیلم در AIO است:
- “تظاهرات بصری
- آموزش های گام به گام
- مقایسه محصول
- نمونه های دنیای واقعی “
نکته جالب توجه این است که تقریباً 70 ٪ از استنادهای YouTube مربوط به دستورالعمل ها یا تظاهرات است.
- 35.6 ٪ آموزشی
- نسخه ی نمایشی بصری 32.5 ٪
پیشخدمت
BrightEdge نشان می دهد که اولویت بندی تظاهرات محصول ، آموزش گام به گام و تمرکز محتوای مقایسه ممکن است یک استراتژی مفید باشد اگر تأکید گوگل بر استنادهای YouTube در AIO ادامه یابد.
تجزیه و تحلیل BrightEdge را بخوانید:
از مدیرعامل YouTube: شرط بندی های بزرگ ما برای سال 2025
تصویر برجسته توسط Shutterstock/GearStd