Google Now فاویکون های با وضوح بالاتر را توصیه می کند
Google Search Central اسناد فاویکون خود را بهروزرسانی کرد تا تصاویری با وضوح بالاتر را که از حداقل استاندارد قبلی فراتر میرفت توصیه کند. از تغییرات توضیح داده شده در زیر آگاه باشید، زیرا ممکن است بر نحوه نمایش سایت شما در نتایج جستجو تأثیر بگذارد.
فاویکون
فاویکون یک نماد سفارشی است که در برگه های مرورگر، نشانک های مرورگر، موارد دلخواه مرورگر و گاهی اوقات در نتایج جستجو نشان داده می شود. کلمه Favicon مخفف Favorites Icon است.
یک فاویکون جذاب برای آسانتر یافتن لینکهای سایت شما از نشانکها، پوشهها و برگههای مرورگر برای کاربران مفید است و میتواند (در تئوری) به افزایش کلیکها از نتایج جستجو کمک کند. بنابراین، یک فاویکون با کیفیت بالا که الزامات Google را برآورده کند، به منظور به حداکثر رساندن محبوبیت، تعاملات و تعاملات کاربر، و بازدید از صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) مهم است.
چه چیزی تغییر کرد؟
یکی از تغییراتی که در اسناد گوگل ایجاد شده این است که واضحتر شود که فاویکون باید در نسبت ابعاد مربع باشد. تغییر مهم دیگر این است که به شدت تأکید کنیم که ناشران از فاویکون استفاده می کنند که حداقل اندازه پیکسل 48×48 باشد. هشت در هشت پیکسل هنوز حداقل اندازه قابل قبول برای فاویکون است، اما ناشران احتمالاً با استفاده از یک فاویکون 8×8 پیکسل، فرصت ارائه بهتر در نتایج جستجو را از دست خواهند داد.
این بخشی از اسناد است که تغییر کرده است:
نسخه قبلی:
فاویکون شما باید مضربی از مربع 48 پیکسل باشد، برای مثال: 48x48px، 96x96px، 144x144px و غیره (یا SVG با نسبت تصویر 1:1 (مربع)).
نسخه جدید:
فاویکون شما باید مربعی باشد (نسبت تصویر 1:1) که حداقل 8×8 پیکسل باشد. در حالی که حداقل اندازه مورد نیاز 8×8 پیکسل است، توصیه می کنیم از فاویکون بزرگتر از 48×48 پیکسل استفاده کنید تا در سطوح مختلف خوب به نظر برسد.
مقایسه اندازه فاویکون
دلیل تغییرات اسناد
تغییرات ثبت اسناد گوگل می گوید که این تغییر برای روشن تر شدن نیازهای گوگل انجام شده است. این نمونه ای از گوگل است که نگاهی به مستندات آنها می اندازد تا ببیند چگونه می توان آن را بهبود بخشید. این کاری است که همه ناشران، حتی بازرگانان تجارت الکترونیک، باید حداقل یک بار در سال انجام دهند تا تشخیص دهند که آیا فرصتی برای برقراری پیام واضحتر را نادیده گرفتهاند یا خیر. حتی تجارت الکترونیک یا تاجران محلی نیز می توانند از بررسی سالانه محتوا بهره مند شوند، زیرا همه چیز تغییر می کند یا بازخورد مشتری می تواند نشان دهنده شکاف در اطلاعات ضروری باشد.
این توضیح رسمی گوگل برای این تغییر است:
«دستورالعملهای فاویکون را بهروزرسانی کرد تا بیان کند که فاویکونها باید دارای نسبت تصویر 1:1 و حداقل اندازه 8×8 پیکسل باشند، با توصیه قوی برای استفاده از فاویکون با وضوح بالاتر حداقل 48×48 پیکسل.
چه: دستورالعملهای فاویکون را بهروزرسانی کرد تا بیان کند که فاویکونها باید دارای نسبت تصویر 1:1 و حداقل اندازه 8×8 پیکسل باشند، با توصیه قوی برای استفاده از فاویکون با وضوح بالاتر حداقل 48×48 پیکسل.
چرا: برای منعکس کردن الزامات واقعی برای فاویکون ها.
دستورالعمل های به روز شده فاویکون را در اینجا بخوانید:
رهنمودها
تصویر ویژه توسط Shutterstock/Elnur