Google Snippets جستجو را برای صفحات بررسی محصول به روز می کند
Google نتایج جستجو را برای صفحات بررسی محصول با فهرست کردن مزایا و معایب یک مورد در قطعه جستجو به روز می کند.
علاوه بر این، دادههای ساختاری برای همراهی با این بهروزرسانی وجود دارد، اما واجد شرایط بودن برای قطعههای جدید 100% اجباری نیست.
در حالی که مزایا و معایب جدید دادههای ساختاریافته توصیه میشود، گوگل میگوید سعی خواهد کرد اطلاعات را بهطور خودکار وارد قطعات کند.
در اینجا آنچه در حال تغییر است و نحوه افزودن دستی داده های ساخت یافته به صفحات بررسی محصول خود آورده شده است.
قطعات جستجوی جدید برای صفحات بررسی محصول
Google در حال نمایش قطعات دقیق تر برای صفحات بررسی محصول با خطوط جدید لیست متنی مزایا و معایب است.
گوگل در یک پست وبلاگ می گوید:
«بررسیهای محصول اغلب حاوی فهرستی از مزایا و معایب است که تحقیقات ما نشان داده است که هنگام تصمیمگیری خرید، مورد استقبال خریداران قرار میگیرد. به دلیل اهمیت آنها برای کاربران، جستجوی Google ممکن است مزایا و معایب را در قطعه بررسی محصول در نتایج جستجو برجسته کند.
نمونه ای از قطعه جستجوی جدید در زیر نشان داده شده است:
تا زمانی که اطلاعات در جایی از صفحه ظاهر شوند، گوگل می تواند این قطعه های جدید را به صورت خودکار ایجاد کند.
میتوانید با علامتگذاری صفحات بررسی محصول خود با دادههای ساختاری مثبت و منفی، اطلاعات را برای Google روشن کنید.
مزایا و معایب جدید داده های ساختاری
در ارتباط با بهروزرسانی قطعات جستجوی بررسی محصول، Google در حال معرفی نوع جدیدی از دادههای ساختاریافته است.
به عنوان بهترین روش، همیشه توصیه میشود در صورت امکان از دادههای ساختاری پشتیبانی شده توسط Google استفاده کنید، حتی اگر الزامی نباشد.
برای اینکه به صورت دستی به Google درباره مزایا و معایب بررسی محصول سرمقاله بگویید، آن را اضافه کنید نکات مثبت و/یا یادداشت های منفی خواص به بررسی محصول تو در تو.
نمونه هایی از هر دو نوع کد نشانه گذاری در زیر نشان داده شده است:
برای اطلاعات بیشتر در مورد اعمال این نشانه گذاری، به اسناد رسمی Google مراجعه کنید.
اگر دادههای ساختاری مثبت و منفی را اضافه میکنید، باید این دستورالعملها را دنبال کنید:
- در حال حاضر، فقط صفحات بررسی محصول سرمقاله برای ظاهر مزایا و معایب در جستجو واجد شرایط هستند، نه صفحات محصول تاجر یا بررسی محصول مشتری.
- باید حداقل دو عبارت در مورد محصول وجود داشته باشد. این می تواند هر ترکیبی از گزاره های مثبت و/یا منفی باشد (به عنوان مثال، نشانه گذاری ItemList با دو عبارت مثبت معتبر است).
- مزایا و معایب باید برای کاربران در صفحه قابل مشاهده باشد.
منبع: گوگل
تصویر ویژه: رومن سامبورسکی/شاتراستاک