[SEO & PPC] چگونه می توان منابع تبدیل مخفی بالا را باز کرد


این پست توسط CallTrackingMetrics حمایت مالی شد. نظرات بیان شده در این مقاله خود حامی است.

آیا می دانید 92 ٪ از کل تعاملات مشتری از تماس تلفنی است؟

و تعداد بسیار کمی می دانند که چگونه تبدیل ها را از تماس های تلفنی ردیابی کنند.

برندها با دقت کلیک ، برداشت و تعامل آنلاین را از طریق سئو ، تبلیغات پرداخت برای هر کلیک (PPC) و استراتژی های محور داده ردیابی می کنند.

با این حال ، یک قطعه مهم اغلب از دست رفته است: تبدیل های آفلاین.

بسیاری از تعامل های مشتری بالا ، به ویژه در صنایعی مانند مراقبت های بهداشتی ، حقوقی ، خدمات خانگی و B2B از طریق تلفن اتفاق می افتد.

اگر در صنعتی هستید که هر تعداد تماس را دریافت می کند ، ممکن است در تلاش باشید تا این تماس ها را به تلاش های بازاریابی دیجیتال خود وصل کنید ، و منجر به:

  1. استراتژی های بازاریابی ناکارآمد.
  2. هزینه تبلیغات هدر رفته
  3. مشکل در اثبات ROI.

چگونه این را برطرف می کنید؟ ردیابی تماس

با استفاده از ابزارهای دارای قدرت هوش مصنوعی و فناوری انتساب پیشرفته ، بازاریابان می توانند شکاف آنلاین را برطرف کنند و اطمینان حاصل کنند که هیچ سرب بدون توجه نیست.

نحوه نسبت فروش به تماس های تلفنی

tl ؛ dr: از نظر تاریخی ، شما نمی توانید تبدیل به تماس های تلفنی را نسبت دهید. اکنون ، شما می توانید.

بله ، تبدیل های آفلاین قابل ردیابی است.

و علی رغم درصد بالایی از تعامل مشتری که از طریق تلفن اتفاق می افتد ، بسیاری از مارک ها نتوانند پیگیری کنند که کدام تبلیغات یا کمپین منجر به این تماس ها شده است.

این می تواند ناشی از شکاف دانش ، بودجه های سخت یا عدم تمایل به ادغام فناوری بیشتر در پشته آنها باشد.

بدون انتساب تماس ، مشاغل در مورد آنچه درآمد رانده می شود حدس می زنند.

انتساب تبدیل آفلاین چیست؟

انتساب تبدیل آفلاین فرایند پیوند تلاش های بازاریابی آنلاین شما برای فروش یا اقدامات آفلاین است.

این به شما کمک می کند تا درک کنید که کدام کانال ها و کمپین های بازاریابی دیجیتال در تبدیل های آفلاین مانند خریدهای درون فروشگاهی ، سوالات تماس تلفنی یا قراردادهای امضا شده نقش دارند.

نحوه تبدیل و ارتباط تلفنی آفلاین چگونه کار می کند

با توجه به داده های تبدیل تماس تلفنی ، می توانید:

1 تعامل آنلاین را به یک تماس تلفنی وصل کنید: یک کاربر روی یک تبلیغ دیجیتال کلیک می کند ، به یک وب سایت مراجعه می کند ، یک فرم را پر می کند یا پس از دیدن یک کمپین آنلاین ، با یک تجارت تماس می گیرد.
2 داده های کاربر را در یک مکان ذخیره کنید: داده های این تعامل (مانند ایمیل ، شماره تلفن یا شناسه ردیابی منحصر به فرد) ضبط و ذخیره می شود.
3 تماس گیرندگان را با رویدادهای آفلاین مطابقت دهید: هنگامی که یک خرید یا تبدیل در فروشگاه ، از طریق تلفن یا از طریق تیم فروش اتفاق می افتد ، مشاغل آن را با نقطه لمسی اولیه آنلاین مطابقت می دهند.
4 صفحات وب را با محتوایی که تبدیل می شود تجزیه و تحلیل و بهینه کنید: شما می توانید تجزیه و تحلیل کنید که کدام کمپین های دیجیتالی ، کلمات کلیدی یا تبلیغات بیشترین تبدیل های آفلاین را هدایت می کنند و استراتژی بازاریابی خود را بر این اساس بهینه می کنند.

کاری که می توانید با داده های تبدیل تماس تلفنی انجام دهید

وقتی ابزاری را معرفی می کنید که به عنوان Google Analytics برای تلفن ها عمل می کند ، قادر خواهید بود:

  • اندازه گیری ROI را بهبود بخشید: به مشاغل کمک می کند تا تأثیر واقعی بازاریابی دیجیتال را در فروش آفلاین درک کنند.
    هدف قرار دادن تبلیغات: امکان بازگرداندن بهتر کاربران با نشاط بالا را فراهم می کند.
    تخصیص بودجه را بهینه کنید: به بازاریابان این امکان را می دهد تا در کانال هایی که فروش واقعی را هدایت می کنند ، سرمایه گذاری بیشتری کنند ، نه فقط کلیک یا بازدید از وب سایت.
    شکاف آنلاین را به صورت آنلاین بچرخانید: به ویژه برای صنایعی مانند خرده فروشی ، خودرو ، مراقبت های بهداشتی و B2B ، که در آن بسیاری از معاملات به صورت آفلاین اتفاق می افتد ، مهم است.

نمونه هایی از انتساب تبدیل آفلاین

  1. مشتری تجارت شما را از طریق جستجوی ارگانیک پیدا می کند.
  2. آنها یک تبلیغ مجدد در فیس بوک مشاهده می کنند.
  3. سرانجام ، آنها روی یک تبلیغ PPC کلیک می کنند و برای رزرو قرار ملاقات تماس می گیرند.

بدون ردیابی تماس ، تبلیغ PPC ممکن است اعتبار کامل دریافت کند ، حتی اگر SEO و Social نقش های کلیدی بازی کرده اند. انتخاب مدل انتساب مناسب تصمیمات بازاریابی مبتنی بر داده را تضمین می کند.

بهترین ابزارها برای ردیابی تبدیل آفلاین

  • ردیابی تبدیل آفلاین Google Ads
  • تبدیل آفلاین فیس بوک API
  • CRM مانند HubSpot یا Salesforce
  • نرم افزار ردیابی تماس مانند CallTrackingMetrics

ردیابی SEO & Call: اتصال تلاش های ارگانیک به تبدیل های دنیای واقعی

انتساب کلمات کلیدی را فراتر از کلیک به دست آورید

رتبه بندی ، ترافیک و فرم ها به طور معمول موفقیت SEO را اندازه گیری می کنند. اما در مورد تماس های تلفنی چطور؟ فناوری ردیابی تماس با درج شماره پویا (DNI) به مشاغل اجازه می دهد تا:

  • مشخص کنید کدام پرس و جوهای جستجوی ارگانیک منجر به تماس های تلفنی می شوند
  • مطالب و نگرانی های مشتریان واقعی را بهینه کنید
  • درک کنید که کدام صفحات فرود بیشترین تبدیل های آفلاین را هدایت می کنند

به عنوان مثال ، اگر چندین تماس گیرنده به یک سؤال خاص مربوط به محصول مراجعه کند ، این بینش می تواند موضوعات جدید وبلاگ یا صفحات سؤالات متداول را برای بهبود تلاش های سئو آگاه کند ، و ترافیک مناسب تر را به سمت قیف فروش و معیارهای تبدیل شما سوق دهد.

برای سئو محلی واقعی بهینه سازی کنید

جستجوی محلی محرک اصلی تماس های ورودی است. هنگامی که با ردیابی تماس ترکیب می شوند ، مشاغل در نهایت می توانند درک کنند:

  • کدام لیست های محلی (نمایه تجارت Google ، Yelp و غیره) بیشترین تماس ها را ایجاد می کنند؟
  • مشتریان قبل از تماس با چه اطلاعاتی جستجو می کنند؟
  • نحوه اصلاح محتوای مبتنی بر مکان برای تعامل بالاتر

چگونه بینش تماس می تواند استراتژی سئو شما را تقویت کند

تماس های تلفنی فقط تبدیل نیستند – آنها منابع ارزشمندی از بینش مشتری هستند که تیم های شما می توانند از آنها برای اصلاح استراتژی های تبلیغاتی ، آموزش تیم ها در زمینه فروش و شناسایی زمینه هایی برای رشد در استراتژی محتوای خود استفاده کنند. هر مکالمه این پتانسیل را دارد که سؤالات متداول ، نقاط درد و شکاف های محتوا را که مشاغل می توانند برای بهبود عملکرد بازاریابی خود به آن بپردازند ، آشکار کند.

1. سؤالات متداول را برای محتوای قوی تر شناسایی کنید

غالباً ، مشتریان وقتی نمی توانند اطلاعات را به صورت آنلاین پیدا کنند ، یا در مورد یک محصول یا خدماتی که در حال خرید هستند یا یکی از آنها را که قبلاً خریداری کرده اند ، با شماره تلفن پشتیبانی یک شرکت تماس بگیرند. با تجزیه و تحلیل رونوشت های تماس ، مشاغل می توانند سؤالات مکرر را مشاهده کنند و به طور فعال در پست های وبلاگ ، سؤالات متداول یا صفحات محصول به آنها بپردازند.

به عنوان مثال ، اگر یک شرکت خدمات خانگی به طور مکرر با این سؤال تماس می گیرد ، “آیا شما در آخر هفته تعمیرات اضطراری ارائه می دهید؟” ، این نشانگر نیاز به مشاهده این اطلاعات در وب سایت آنها است. یک صفحه خدمات اختصاصی یا پست وبلاگ می تواند ضمن بهبود تجربه مشتری ، تماس های غیر ضروری را کاهش دهد.

2. پیام رسانی وب سایت خود را اصلاح کنید

اگر تماس گیرندگان به طور مکرر در مورد قیمت گذاری ، تفاوت محصول یا جزئیات خدمات سؤال کنند ، پیام رسانی وب سایت شما احتمالاً به اندازه کافی مشخص نیست.

به عنوان مثال ، یک برند تجارت الکترونیکی تجهیزات تناسب اندام ممکن است متوجه شود که تماس گیرندگان اغلب می پرسند ، “تفاوت بین تردمیل اساسی و ممتاز شما چیست؟” اضافه کردن یک نمودار مقایسه ساده یا ویدیوی توضیح دهنده می تواند به کاهش سردرگمی و بهبود تبدیل کمک کند.

3. شکاف های محتوا را برای کاهش اصطکاک فروش پر کنید

تماس های مکرر در مورد همان موضوع نشانگر خوبی برای محتوای گمشده یا نامشخص است. به عنوان مثال ، یک شرکت B2B SaaS ممکن است سوالات مکرر در مورد ادغام با یک CRM خاص یا بستر اجتماعی دریافت کند. تیم بازاریابی می تواند این نقطه درد را شناسایی کند و یک راهنمای گام به گام یا آموزش ویدیویی را برای پرداختن به آن ایجاد کند ، که باعث کاهش اصطکاک و بهبود خدمات خود برای چشم انداز می شود.

PPC & Call Attribution: به حداکثر رساندن ROI با بینش بهتر

ردیابی کلیک به تنهایی ROI کامل کمپین های PPC را نشان نمی دهد. بسیاری از تبدیل ها ، به ویژه تماس های تلفنی ، آفلاین اتفاق می افتد و بدون ردیابی می شوند. بدون انتساب ، مشاغل ممکن است هزینه های تبلیغاتی را هدر داده و از سربهای بالا غافل شوند. در این بخش به بررسی چگونگی اتصال ردیابی تماس ، تلاش های PPC برای تبدیل واقعی و بهبود کارایی بازاریابی می پردازد.

جستجوی پرداخت شده: هدر رفته بدون تصویر کامل

اگر مشاغل در حال پیگیری تبدیل های آفلاین نباشند ، ROI قوی را تضمین نمی کند. بدون ردیابی تماس ، بازاریابان ریسک می کنند:

  • سرمایه گذاری بیش از حد در کلمات کلیدی کم کار
  • فرصت های مفقود شده برای بهینه سازی کمپین ها برای منجر به تماس محور
  • عدم نسبت دادن تماس های تلفنی تولید درآمد به تلاش های PPC

هنگامی که یک تجارت نتواند ROI را به صورت تماس تلفنی به حساب آورد ، آنها فرصتی را از دست می دهند تا CPC واقعی خود را به طور دقیق حساب کنند و منابع را بر این اساس اختصاص دهند.

ردیابی تماس + ADS Google = مناقصه هوشمندتر

کمپین های PPC فقط به اندازه داده های پشت سر آنها مؤثر هستند. بدون ردیابی تماس های تلفنی ، مشاغل خطر سوء استفاده از بودجه را به کلمات کلیدی که باعث کلیک بر روی آنها می شوند اما تبدیل نمی شوند ، خطر می کنند. ادغام ردیابی تماس با Google Ads با پیوند دادن تماس ها به کمپین های خاص ، گروه های تبلیغاتی و کلمات کلیدی که باعث تبدیل های ارزشمند می شود ، تصویری واضح تر ارائه می دهد.

با امتیاز دهی به تماس با هوش مصنوعی ، بازاریابان می توانند منجر به پیشرفت های بالایی شوند و استراتژی های مناقصه را بر اساس داده های تبدیل واقعی تنظیم کنند-نه فقط کلیک. این تضمین می کند که هزینه های تبلیغاتی به جای ترافیک هدر رفته بر روی کیفیت های کیفیت متمرکز شده اند.

بازگرداندن با داده های شخص اول

هر تماس گیرنده بلافاصله تبدیل نمی شود. ردیابی تماس به مشاغل اجازه می دهد تا با پیگیری های شخصی ، منجر به بازگرداندن صدرنشینی شوند. با تجزیه و تحلیل مباحث تماس ، بازاریابان می توانند برای رفع نگرانی های خاص مشتری ، توالی یا توالی های ایمیل را تنظیم کنند و احتمال تبدیل را افزایش دهند.

علاوه بر این ، ادغام داده های تماس با سیستم عامل های CRM مانند HubSpot و Salesforce تضمین می کند که تیم های فروش می توانند چشم انداز را به طور مؤثر پرورش دهند و از فرصت های از دست رفته جلوگیری کنند. با ترکیب بینش PPC با تبدیل های آفلاین ، مشاغل درک واضح تری از رفتار مشتری کسب می کنند و منجر به هزینه های هوشمندانه تر تبلیغ و دستیابی به هدفمندتر می شوند.

بازگشت به اصول اولیه: انتساب omnichannel و قدرت داده های تماس

با تغییر بازاریابی به ترکیبی از تاکتیک های آنلاین و آفلاین ، مدل های انتساب باید تکامل یابد. با ادغام ردیابی تماس با Google Analytics ، CRM و ابزارهای اتوماسیون ، مشاغل می توانند نمای کاملی از سفر مشتری کسب کنند.

شرکتی که CallTrackingMetrics را با Google Analytics و CRM آن ادغام می کند:

  • دقیقاً ببینید کدام کمپین ها تماس می گیرند.
  • پیگیری های خودکار بر اساس بینش مکالمه.
  • بهینه سازی برای تعامل با ارزش بالاتر.

هوش مصنوعی و اطلاعات مکالمه

ردیابی تماس دیگر فقط مربوط به ضبط ها یا انتساب اساسی نیست. تجزیه و تحلیل تماس AI محور بینش های عمیقی مانند:

  • هدف مشتری و تجزیه و تحلیل احساسات.
  • اعتراضات رایج که بر فروش تأثیر می گذارد.
  • صلاحیت سرب خودکار بر اساس مکالمات واقعی.

با استفاده از هوش مصنوعی ، مشاغل می توانند نیازهای مشتری را بهتر درک کنند ، استراتژی های فروش را بهبود بخشند و اطمینان حاصل کنند که تلاش های بازاریابی باعث تعامل معنی دار می شود. اجرای ردیابی تماس با محور AI ، تیم ها را قادر می سازد تا تصمیمات تحت حمایت داده را اتخاذ کنند که هم تجربه مشتری و هم نرخ تبدیل را افزایش می دهد.

اثبات تأثیر واقعی بازاریابی

بازاریابان اغلب برای اثبات ROI فراتر از آنچه ممکن است “معیارهای غرور” بنامیم ، مانند برداشت ها و کلیک ها ، به چالش کشیده می شوند. اگرچه اینها در هر استراتژی جایگاهی دارند ، اما این معیارها لزوماً سوزن را به سمت اهداف فروش سوق نمی دهند.

از طرف دیگر ، ردیابی تماس ، انتساب متمرکز بر درآمد را ارائه می دهد و دقیقاً نشان می دهد که بازاریابی دیجیتال به رشد خط پایین کمک می کند. این نوع انتساب با محوریت درآمد می تواند به کل شرکت کمک کند تا تلاش های گذشته را تجزیه و تحلیل کند و درآمد را به طور دقیق بر اساس کمپین های واقعی ، تماس های واقعی و نتایج واقعی پیش بینی کند

مطالعه موردی: این مطالعه از CallTrackingMetrics نشان داد که چگونه ردیابی تماس AI محور ROAS بهینه سازی شده PPC و بهبود کیفیت سرب.

آیا می خواهید ببینید که چگونه هوش مکالمه می تواند عملکرد بازاریابی شما را بهبود بخشد؟ راهنمای ما برای ساختن یک استراتژی ارتباطات مؤثر omnichannel را بررسی کنید.

آماده رسیدن به کار هستید؟ با تیم ما یک نسخه ی نمایشی رزرو کنید و ببینید که چگونه محصولات CallTrackingMetrics می تواند به شما کمک کند.


اعتبار تصویر

تصویر برجسته: تصویر توسط CallTrackingMetrics. با اجازه استفاده می شود



منبع

مطالب مرتبط