YouTube در حال آزمایش با ویژگی‌های جدید برای برگه تحقیق تجزیه و تحلیل


بر اساس موفقیت YouTube Search Insights، یکی از ویژگی‌های تحقیق کلمات کلیدی که سال گذشته منتشر شد، پلتفرم اشتراک‌گذاری ویدیو در حال آزمایش سه ویژگی جدید در برگه Analytics Research است.

ویژگی‌های جدید، «علاقه تماشا»، «فعالیت تماشا» و «بینش‌های شخصی» برای کمک به سازندگان محتوا در شناسایی حوزه‌های مورد علاقه مخاطبانشان در نظر گرفته شده است.

این اعلامیه از طریق ویدیو در کانال Creator Insider YouTube منتشر شد که در سال 2017 برای ارائه به‌روزرسانی‌های هفتگی از تیم فناوری سازنده سایت راه‌اندازی شد.

ویژگی‌های جدید بر اساس دیدگاه‌های توسعه محتوا گسترش می‌یابد

Search Insights با هدف کمک به سازندگان در توسعه محتوا پیرامون موضوعات بالقوه مورد علاقه برای مخاطبان راه‌اندازی شد. به گفته پیرس ولوچی، مدیر ارشد محصول یوتیوب در این ویدئو، “۸۰٪ سازندگان در آزمایش از این ابزار ابراز رضایت کردند.” پاسخ مثبتی دریافت کرد.

در حالی که یوتیوب در حال کار بر روی گسترش این ویژگی برای گنجاندن زبان‌ها و بازارهای بیشتر است، Search Insights در حال حاضر فقط اطلاعاتی را درباره آنچه بینندگان جستجو می‌کنند ارائه می‌کند.

ویژگی‌های جدید اعلام‌شده، علاقه تماشا، فعالیت تماشا و بینش شخصی‌سازی شده، به سازندگان محتوا کمک می‌کند حوزه‌های جدید و مرتبطی را پیدا کنند که ممکن است بینندگان خود را مورد علاقه قرار دهند.

تماشای علاقه برای کمک به سازندگان محتوا در شناسایی ویدیوهای برتر، در حال افزایش یا اخیر در یک موضوع در نظر گرفته شده است. این به آنها اجازه می دهد تا از موضوعات و ویدیوهای پرطرفدار فعلی استفاده کنند.

«فعالیت تماشا» نشان می‌دهد که مخاطبان سازنده چه نوع محتوایی را مشاهده می‌کنند. این می تواند برای سنجش علاقه به انواع محتوای مرتبط استفاده شود.

اطلاعات آماری شخصی شده برای کانال سازنده سفارشی می‌شود و اطلاعاتی در مورد علایق منحصربه‌فرد مخاطبان یا ویدیوهای ذخیره‌شده‌شان ارائه می‌کند. ویژگی ذخیره، که در ابتدا فقط روی دسکتاپ در دسترس بود، اما اکنون در اپلیکیشن موبایل نیز وجود دارد، از آن به عنوان علامت علاقه استفاده می‌کند.

ولوچی در این ویدیو گفت: «سازندگان اغلب از ویدیوهای موجود در قسمت‌های مجاور الهام می‌گیرند، بنابراین ما موضوعات مرتبط یا مناطق مجاور محتوای فعلی شما را برجسته می‌کنیم.

ویژگی های جدید تازه شروع پیشرفت های برنامه ریزی شده هستند

یوتیوب همچنان در رویکرد خود به تجزیه و تحلیل آینده نگر است و به طور مداوم به دنبال راه های جدیدی برای کمک به سازندگان محتوا است. اگر این آزمایش ویژگی‌های جدید مانند به‌روزرسانی قبلی Search Insights موفقیت‌آمیز باشد، YouTube به دنبال آن خواهد بود تا آن را برای مخاطبان گسترده‌تری عرضه کند.

ولوچی در این ویدئو گفت: “اینها تنها بخشی از پیشرفت هایی است که ما در مورد آینده تحقیقات محتوا به آنها فکر می کنیم.” “ما امیدواریم این آزمایش را برای مدت محدودی اجرا کنیم، همه بازخوردهای شما را جمع آوری کنیم و این ویژگی را به مجموعه گسترده تری از سازندگان برگردانیم.”


تصویر ویژه: Ink Drop/Shutterstock





منبع