آیا محتوا در سئوی مدرن پادشاه است؟
با توجه به صنعت سئو در حال تحول و روندهای جدید در حال ظهور، آیا محتوا همچنان کلید یک استراتژی موفق است؟
چگونه مطمئن می شوید که محتوای شما با آخرین استانداردهای جستجو مطابقت دارد؟
در 25 می، یک وبینار را با کارلوس مزا، رئیس و مدیر عامل Crowd Content مدیریت کردم.
Meza آنچه را که برای شکلدهی یک استراتژی محتوای مؤثر در عین همگامی با دوران مدرن لازم است، به اشتراک گذاشت.
با توجه به اینکه ما حدود 473 دقیقه (یک سوم از روزمان، تقریباً هشت ساعت، یا حداقل 50 درصد از ساعات بیداری خود) را صرف مصرف محتوا یا رسانه می کنیم، آیا محتوا همچنان پادشاه است؟
در اینجا خلاصه ای از وبینار آمده است. برای دسترسی به کل ارائه، فرم را تکمیل کنید.
آیا محتوا سلطان سئوی مدرن است؟
[Find out, now] فوراً به وبینار درخواستی → دسترسی پیدا می کند
ابتدا بیایید به خط حافظه برویم تا بفهمیم از کجا میآییم و به کجا میرویم تا بفهمیم سئوی مدرن به کجا میرود.
محتوا در گذشته
ایجاد محتوا در گذشته به این صورت بود:
- نوشتن برای موتورهای جستجو / پر کردن کلمات کلیدی.
- استفاده از حجم یک مزیت رقابتی بود.
- تقلید از رقبا
از آنجایی که این تاکتیک ها بهترین ارزش را برای مشتریان شما قائل نیستند، تکنیک های سئو تغییر کرده اند.
[Get the key to a successful SEO strategy] فوراً به وبینار درخواستی → دسترسی پیدا می کند
محتوا در حال حاضر
متخصصان سئو هوشمند بسیار خوب تکامل یافته اند و اکنون عبارتند از:
- نوشتن بر اساس شخصیت
- قصد محور بودن
- استفاده از خوشه بندی موضوعی
- استفاده از تخصص برای معتبرتر شدن
- مفید شدن.
- اهمیت دادن به حجم
- ایجاد دارایی ابتدا قبل از پیام.
[Explore each in more detail] دسترسی فوری به وبینار درخواستی →
با توجه به این استراتژی های فعلی، چگونه می توانید مشتریان خود را بیشتر دوست داشته باشید؟ بیایید به آینده محتوا نگاه کنیم.
محتوا در آینده
در اینجا عناصر آن محتوای آینده است. چه چیزی ضروری است و چه چیزی اهمیت دارد؟
- انسان محور شدن و استفاده از همدلی بیمارگونه از طریق:
- ارتباط پذیری.
- آسیب پذیری و اصالت
- متمایز شدن با برند، صدا و لحن.
- بیش از حد شخصی شدن با مخاطبان خرد.
- استفاده از چند دارایی برای تعامل بیشتر و ایجاد اعتماد از طریق:
- تجربه.
- تجربه و تخصص.
- تلاش.
- استفاده از هوش مصنوعی، ML و فناوری.
- تمرکز بیشتر بر کیفیت بر کمیت.
[See some great examples in action] فوراً به وبینار درخواستی → دسترسی پیدا می کند
در نهایت، همه چیز به کمک به مخاطب و مراقبت برمی گردد.
[Slides] آیا محتوا در سئوی مدرن پادشاه است؟
در اینجا ارائه است:
برای وبینار بعدی ما به ما بپیوندید!
چگونه رتبه بندی صفحه محصول را با یک قیف از محتوا و پیوندها افزایش دهیم
به Cory Collins و Nick Katseanes، از Page One Power بپیوندید، زیرا آنها روش های نوآورانه ای را برای ترکیب لینک سازی و ایجاد محتوا برای کمپین های سئو قوی تر به اشتراک می گذارند.
اعتبار تصویر:
تصویر ویژه: پائولو بوبیتا/ژورنال موتور جستجو