سئو چیست ؟ چرا باید به سئو سایت اهمیت بدهم؟ | xeroseo

در این‌جا من الگوریتم‌های مهم گوگل تا سال 2022 را به شما معرفی می‌کنم. اگر هم به اطلاعات بیشتر و به‌روز درباره الگوریتم‌ها نیاز دارید ما سعی کردیم برای هر آپدیت الگوریتم یک راهنمای جامع منتشر کنیم. همۀ این راهنما ها را در صفحه الگوریتم‌های گوگل می‌توانید ببینید و مطالعه کنید. در سال 2015 گوگل رسماً اعلام کرد، سایت‌هایی که ریسپانسیو یا همان واکنش‌گرا نباشند به جایگاه‌های پایین‌تر نتایج گوگل نزول خواهند کرد. ریسپانسیو بودن سایت به این معنی است که وقتی صفحه را کوچک و بزرگ می‌کنید، یا در دستگاه‌های دیگری مثل موبایل و تبلت آن را باز می‌کنید، ساختار ظاهری آن بهم نریزد. برای اینکه با انواع روش‌های لینک‌سازی سایت آشنا شوید مقالۀ دیگر وبلاگ نوین را با عنوان «بک لینک نخرید، بک‌لینک بسازید!

  • در این مسیر می‌توانید از تجربیات فریلنسرهای با تجربه استفاده کنید.
  • مؤسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان، با اخذ مجوز قطعی به شماره ۲۲/۶۰۷۴ از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را با مدیریت میثم شکری ساز آغاز کرد.
  • در ابتدا بهتر است این موضوع را روشن کنیم که سئو به معنای فریب دادن و یا دستکاری موتورهای جستجو نیست بلکه سئو یک روند است که باید در مسیر بهبود ارتباط کاربر با سایت انجام شود.
  • تبلیغات گوگل به‌صورت کلیکی می‌باشد که هزینه شمارا برای تبلیغات به‌شدت کاهش می‌دهد.

مجله خبری زیرو سئو از آن جهت اهمیت دارد که می تواند به موفقیت کسب‌وکار شما کمک کرده و آن را در معرض دید افراد بیشتری قرار دهد. بنابراین می‌توان گفت که بهینه‌سازی موتور جستجو اساسا باعث می‌شود که وب‌سایت شما ترافیک «رایگان» دریافت کند. اگر صفحاتی با کیفیت در وب‌سایت خود داشته باشید که به خوبی به جستارهای کاربران پاسخ دهند، درست در بالای صفحات نتایج جستجوی گوگل نقش ظاهر خواهند شد. به این ترتیب، وب‌سایت شما جزو نخستین مواردی خواهد بود که به چشم جستجوگران می‌آید و فرصتی خواهید داشت تا آن‌ها را با سایت و کسب‌وکار خود آشنا کنید. تولید محتوای آنلاین به گونه ای که هم برای کاربران و هم موتورهای جستجو جذاب باشد را سئو محتوایی می گویند که شامل چیزهایی است که با نوشتن و ساختار محتوا در وبسایت انجام می شود.

✔️ بک لینک

البته این هدف اصلی شماست و ممکن است در مسیر رسیدن به این هدف، اهداف کوچکتری تحقق یابند؛ مثل وارد شدن به یک صفحه خاص، پر کردن یک فرم به خصوص و یا ثبت نام در سایت و ایجاد یک حساب کاربری. Spam Score یا امتیاز هرزنامه نشان‌دهنده درصد سایت‌هایی با ویژگی‌های مشابه است که به جریمه و پنالتی شدن توسط گوگل منجر خواهد شد. اسپم اسکور یا امتیاز هرزنامه بر پایه 27 ویژگی مشترک بین میلیون‌ها سایت جریمه شده توسط موتور‌های جستجو، محاسبه می‌شود. هر‌چه سایت شما امتیاز بالا‌تری کسب کند، احتمال اسپم بودن و در‌نهایت پنالتی شدن آن بیشتر است. اما قابل توجه است که امتیاز اسپم بالا ملاکی قطعی برای اسپم بودن یک سایت نیست؛ بلکه می‌تواند نشانه این باشد که لازم است کمی بیشتر به کیفیت و مرتبط بودن مطالب آن توجه شود.

آیا پوگو استیکینگ یک فاکتور رتبه‌بندی است؟

یکی از مخرب‌ترین تکنیک‌هایی که در این فرایند استفاده می‌شود بک لینک دادن بسیار زیاد در یک بازه زمانی کوتاه است. چند ماه پیش میلیون‌ها نفر پیام Mobile-first indexing enabled را دریافت کردند. امروزه 60 درصد کاربران وب‌سایت‌ها از طریق موبایل صفحات را بازدید می‌کنند و جست‌وجو در موبایل روبه افزایش است.

سئو مهم است؟

اگر آموزش سئو را گام به گام دنبال کنید و از یک رویکرد آموزش مناسب (برنامه یادگیری) پیروی کنید، فرایند یادگیری برای شما آسان‌تر خواهد شد. البته ساخت بک لینک در سایت‌های دیگر امری مشکل است و نباید از روش‌های کلاه سیاه برای اینکار استفاده کرد. خرید بک لینک بصورت انبوه یکی از روش‌های کلاه سیاه لینک سازی در سئو است و ممکن است منجر به جریمه شدن وبسایت شما توسط گوگل و حذف آن از نتایج گوگل شود. در صورتی که محتوای منتشر شده در وبسایت مفید باشد سایر وبسایت‌ها به مطالب سایت ارجاع خواهند داد. اگر می‌خواهید ترافیک ارگانیک بیشتری روی صفحات وبسایت خود ایجاد کنید، باید از الگوریتم‌های رتبه‌بندی در موتور جستجوی گوگل آگاه باشید.

http://atours.ir

مطالب مرتبط