بهروزرسانی الگوریتم بررسی محصول ژوئیه 2022 Google در حال انتشار است
گوگل تأیید کرد که بهروزرسانی بررسی محصول ژوئیه 2022، چهارمین بهروزرسانی از سری بهروزرسانیهایی که بررسیهای با کیفیت پایین را هدف قرار میدهد، اکنون در حال انتشار است.
به روز رسانی از امروز، 27 ژوئیه آغاز می شود و در عرض دو تا سه هفته به پایان می رسد.
گوگل در حالی که به صفحه رسمی برای به روز رسانی رتبه بندی جستجو لینک داده است، این خبر را در توییتر اعلام کرد.
امروز ما بهروزرسانی بررسیهای محصول ژوئیه 2022 را منتشر کردیم. وقتی عرضه کامل شد، صفحه تاریخچه انتشار رتبه بندی خود را به روز می کنیم: https://t.co/sQ5COfdNcb
— مرکز جستجوی Google (@googlesearchc) 27 جولای 2022
اگر اعلامیه گوگل برای شما غافلگیر کننده است، به این دلیل است که چنین است. بسیاری از تغییرات الگوریتم گوگل بدون هشدار انجام می شود، از جمله تمام به روز رسانی های بررسی محصول تاکنون.
با این حال، این نباید چیز بدی باشد. با هر به روز رسانی الگوریتم، فرصتی برای بهبود رتبه بندی وجود دارد، به خصوص اگر آخرین به روز رسانی به شما آسیب برساند.
در اینجا چیزی است که باید در مورد تغییر الگوریتم بررسی محصول در جولای 2022 بدانید.
چه چیزی در حال تغییر است؟
به روز رسانی امروز اصلاح الگوریتم بررسی محصول گوگل است که در مارس 2021 معرفی شد.
این الگوریتم برای پاداش دادن به نظراتی طراحی شده است که به جای محتوای نازکی که خلاصه ای از اطلاعاتی است که می توانید در وب سایت سازنده پیدا کنید، تحقیقات عمیق را به اشتراک می گذارند.
هیچ راهنمایی جدیدی در به روز رسانی امروز گنجانده نشده است. به وبسایتهایی که بررسیهای محصول را منتشر میکنند تشویق میشوند تا بر روی رعایت معیارهای دقیق Google برای محتوای با کیفیت بالا تمرکز کنند.
به طور خلاصه، گوگل می خواهد ببیند که شما محصولی را که در حال بررسی آن هستید به صورت دست اول آزمایش و آزمایش کرده اید.
میتوانید با گنجاندن اطلاعاتی مانند اندازهگیریهای کمی، مزایا و معایب، مقایسه با سایر محصولات و غیره، این موضوع را برای Google و خوانندگان خود روشن کنید.
بازنویسی همان محتوایی که از قبل در وب وجود دارد، دیگر آن را قطع نمی کند. گوگل اکنون بررسی هایی را که ارزش منحصر به فردی ارائه می دهند در اولویت قرار داده است. حتی عکس های اصلی نیز عملا اجباری هستند.
آیا من تحت تاثیر قرار خواهم گرفت؟
اگر نظرات محصول را در سایت خود منتشر نکنید، این به روز رسانی برای شما اعمال نمی شود. این است نه یک به روز رسانی اصلی که بر همه نتایج جستجو تأثیر می گذارد.
اگر محصولاتی را میفروشید که مشتریان میتوانند آنها را در وبسایت خود مرور کنند، این بهروزرسانی همچنان برای شما اعمال نمیشود، زیرا این بهعنوان یک مقاله مروری در نظر گرفته نمیشود.
این بهروزرسانی برای وبسایتهایی اعمال میشود که بررسیهای طولانی مدت محصول را منتشر میکنند، مانند مواردی که در وبسایتهایی مانند Wirecutter و CNET دیده میشوند.
اگر متوجه شدید رتبه بندی صفحات بررسی محصول در هفته های آینده نوسان می کند، احتمالاً به دلیل به روز رسانی بررسی محصول در جولای 2022 است.
اگر تحت تاثیر منفی قرار گرفته اید، بهترین راه برای بازیابی بهبود کیفیت صفحات بررسی محصول خود با پیروی از راهنمایی های گوگل است.
تصویر ویژه: Thongden Studio/Shutterstock