کانال ها و روندهای برتر برای رشد نام تجاری شما
تأثیر اقتصادی همهگیری هنوز عامل مهمی در بیشتر بودجههای بازاریابی است.
و رقابت امروز برای بازاریابی دلار و فضا شدیدتر از همیشه است.
بنابراین چه روشهای نوآورانه و مقرون به صرفهای میتواند برند شما را متمایز کند؟
کدام کانال های جدید را می توانید به ترکیب بازاریابی خود اضافه کنید تا بازده بازگشت سرمایه را به حداکثر برسانید؟
در 12 آوریل، یک وبینار را با Sreekant Lanka، معاون راه حل های دیجیتال در iQuanti مدیریت کردم.
برای به حداکثر رساندن نتایج، لانکا نشان داد که چگونه می توان استراتژی های جستجوی خود را تازه کرد و با مخاطبان هدف خود از طریق کانال های بازاریابی با تاثیر بالا ارتباط برقرار کرد.
در اینجا خلاصه ای از وبینار آمده است. برای دسترسی به کل ارائه، فرم را تکمیل کنید.
خوراکی های کلیدی
رسانه خود را در جایی که مخاطبان شما هستند هماهنگ کنید.
محتوای شما باید در طول هر مرحله قیف، از ایجاد زمینه در بالای قیف گرفته تا مشخص بودن بیشتر در پایین قیف، هدف بازدیدکنندگان احتمالی شما را برآورده کند.
بالای استراتژی های قیف
- تاکتیک: فعالسازیهای قیف برتر خود را با ویدیوها برای افزایش آگاهی و یادآوری هدایت کنید.
- KPI: افزایش یادآوری با کمک و بدون کمک و آگاهی بالای ذهن.
[Get examples] دسترسی فوری به وبینار درخواستی →
استراتژی های میانی قیف
- تاکتیک: قیف میانی خود را با ترکیبی از ویدئوها و استاتیک با رانندگی و ترافیک مداوم پرورش دهید.
- KPI: نرخ تعامل، نرخ حفظ، بازدید با کیفیت از وب سایت/برنامه، حجم جستجوی مارک دار و CTR.
پایین استراتژی های قیف
- تاکتیک: قیف پایین را با جستجو، هدفگیری مجدد و سایر مخاطبان مبتنی بر سیگنال با کیفیت بالا ببندید.
- KPI: CPA، ROAS، و LTV/CAC.
اندازه گیری موفقیت از طریق:
- KPI های مختلف در هر مرحله قیف.
- احساس CAC کلی برای کمک به ارزیابی سلامت کلی در کانال های بازاریابی.
- چالش های اسناد و حریم خصوصی راه را برای افزایش پذیرش تست افزایشی هموار می کند.
به چشم انداز جستجوی در حال تکامل توجه کنید
برای رشد برند خود، در نظر بگیرید که چه چیزی در حال تحول است و کدام کانال ها در حال ظهور هستند. برای شروع، توجه داشته باشید که کاربران اکنون چیزهای متفاوتی را نسبت به گذشته جستجو می کنند.
به دنبال تغییرات در پرس و جوهای جستجو باشید
چشم انداز جستجو در حال تغییر است و از رویکرد کلیدواژه اول فاصله می گیرد.
می توانید تغییرات را ببینید:
- از کلمات کلیدی گرفته تا مکالمات.
- گسترش به جلسات متعدد
- ظهور به عنوان “نزدیک من”، “بهترین”، و غیره.
- حرکت فراتر از قیف پایین.
به تغییرات در استراتژی های مناقصه توجه کنید
استراتژیهای مناقصه نیز در حال تغییر هستند، که عمدتاً توسط قابلیتهای ایجاد اکوسیستم Google فراتر از کلمات کلیدی هدایت میشوند.
[See how bidding is evolving] دسترسی فوری به وبینار →
تغییرات در جستجوی عمودی را بشناسید
بازارها و سایت های رسانه های اجتماعی سهم قابل توجهی از جستجوهای محصول را در اختیار دارند.
درک کنید که هوش مصنوعی چگونه چهره جستجو را تغییر می دهد
در این رابطه، تاثیر دقیق هوش مصنوعی بر SERP ها هنوز مشخص نیست. با این حال، شما می توانید پتانسیل را در هدف گذاری کلمات کلیدی، حجم جستجو و پیاده سازی مشاهده کنید.
بهینه سازی سایت احتمالاً کلید خواهد بود زیرا ابزارها برای گنجاندن اطلاعات مرتبط تر و به روزتر تکامل می یابند.
استراتژی خود را حول بخشها و نیازهای جدید تغییر دهید
جستجو، به عنوان یک محصول، در حال تغییر بوده است، به خصوص با Gen Z که در راه تبدیل شدن به غالب ترین بخش مشتری است.
به عنوان بخشی با کمترین دامنه توجه، باید به نحوه تغییر عمودی ها با تغییر نگاه کنید.
[Find out how this influences looking beyond search] دسترسی فوری به وبینار →
علاوه بر این، رسانه های اجتماعی به طور قابل توجهی بر سفرهای مصرف کننده با تغییر رفتار تأثیر گذاشته اند.
با این کار، پلتفرمهای جدید و محتوای کوتاهمدت در مرکز توجه قرار میگیرند تا نیازهای پایگاه مشتری در حال تکامل را برآورده کنند. محوری برای تمرکز روی:
- ویدئوی اجتماعی.
- ویدئو فرم کوتاه.
- CTV.
- TikTok.
کدام کانال های رسانه ای بر سفر مصرف کننده تأثیر می گذارند
شبکههای رسانهای خردهفروشی به طور بالقوه سومین موج بزرگ در تبلیغات دیجیتال پس از جستجو و اجتماعی هستند.
- 14.7 درصد از هزینه تبلیغات دیجیتال ایالات متحده در سال 2021 در شبکه های رسانه خرده فروشی بوده است.
- انتظار می رود تا سال 2024، 19.1 درصد از هزینه تبلیغات دیجیتال ایالات متحده از شبکه های رسانه ای خرده فروشی برسد.
[Discover the advantages of Retail Media] دسترسی فوری به وبینار →
از طرف دیگر، رسانههای فشار خردهفروشی تنوع رسانهای را نشان میدهند و رسانههای فشار CPG رشد کانالهای اجتماعی را نشان میدهند.
بازاریابان می توانند با کشف اینکه کاربران مناسب کجا هستند و چگونه هزینه کنند، از برخی از کانال های گران تر و بسیار رقابتی دور شوند.
[Slides] فراتر از جستجو فکر کنید: کانال های برتر و روندهای نوظهور برای رشد نام تجاری خود
در اینجا ارائه است:
برای وبینار بعدی ما به ما بپیوندید!
3 ترفند ساده تبلیغات گوگل که بلافاصله فروش را افزایش می دهد
به ما بپیوندید تا برخی از استراتژیهای سودآور Google Ads را بررسی کنیم که میتوانند برای هر نوع کسبوکاری اعمال شوند.
اعتبار تصویر:
تصویر ویژه: پائولو بوبیتا/ژورنال موتور جستجو