کدهای QR برای صفحات مرور
Google ویژگی جدیدی را برای پروفایل های Google Business ارائه داده است که باعث می شود تا بررسی مشتری را آسانتر کند.
اکنون می توانید کدهای QR سفارشی را تولید کنید که در صورت اسکن ، مشتریان را مستقیماً به صفحه بررسی تجارت خود هدایت کنید.
گوگل امروز به روزرسانی را در X اعلام کرد:
اکنون می توانید کدهای QR آسان برای اسکن را ایجاد کنید که مشتریان را مستقیماً به GBP شما می برد و آنها را ترغیب می کند تا نظرات بیشتری را ترک کنند.
در دسک تاپ خود ، به نمایه تجارت خود بروید و روی “درخواست بررسی” کلیک کنید. دستورالعمل ها را برای تولید پیوند یا کد QR دنبال کنید. ولا pic.twitter.com/gx0hnlmap6
– نمایه تجارت Google (googlemybiz) 4 مارس 2025
نحوه دسترسی به ویژگی
با دنبال کردن این مراحل می توانید به ژنراتور کد QR دسترسی پیدا کنید:
- از داشبورد پروفایل تجاری Google خود در دسک تاپ بازدید کنید
- روی گزینه “درخواست بررسی” کلیک کنید
- دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید تا یک لینک مستقیم یا کد QR ایجاد کنید
این سیستم گزینه های مختلفی را از جمله ایمیل ، واتس اپ و فیس بوک ارائه می دهد.
این برای مشاغل چه معنی دارد
این بروزرسانی روشهای بیشتری برای افزایش حجم بررسی با حداقل اصطکاک به شما می دهد. کدهای QR را می توان در مکان های فیزیکی نمایش داده شد ، به رسیدها اضافه شد ، یا در ارتباطات پس از خرید گنجانده شده است.
مرور مقدار و کیفیت می تواند دید جستجوی محلی را افزایش دهد. در حالی که بررسی ها بر رتبه بندی جستجو تأثیر نمی گذارد ، آنها بر بسته محلی Google تأثیر می گذارند.
بیشتر ببینید:
مشتریانی که بیشتر مایل به نوشتن نظرات هستند
در مورد موضوع جستجوی محلی ، من در اوایل این هفته یک مطالعه مربوطه را پوشش دادم که می یابد مشتریان به طور فزاینده ای مایل به نوشتن نظرات هستند.
BrightLocal 15 سال داده را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد و مشخص کرد که مشتریان از اهمیت بررسی ها آگاه تر می شوند. این آگاهی باعث می شود که آنها مشتاق تر برای کمک به افکار و عقاید خود باشند.
این مطالعه آمده است:
“… علیرغم چالش های حفظ جریان مداوم از بررسی های جدید ، مصرف کنندگان به شدت مایل به نوشتن یکی هستند. این همه در مورد دلیل قوی برای انجام این کار (یک تجربه به یاد ماندنی) و گرفتن آنها در زمان مناسب است. “
بیشتر ببینید:
این مطالعه خاطرنشان می کند ، آگاهی بیشتر مشتری یک شمشیر دو لبه است.
در حالی که مردم مایل به نوشتن نظرات هستند ، اما کمتر به نمرات کلی بررسی اعتماد دارند. این بدان معناست که مشتریان علاوه بر بررسی بررسی های Google ، با منابع “جایگزین” مانند Tiktok و YouTube مشورت می کنند.
همانطور که از این ویژگی کد QR برای جمع آوری بررسی های بیشتر استفاده می کنید ، به یاد داشته باشید که برای دستیابی به مشتریان امروز در چندین سیستم عامل قابل مشاهده است.
تصویر برجسته: BestforBest/Shutterstock