گوگل درباره چرا بهروزرسانی محتوای مفید بیصدا به نظر میرسد
آدرسهای گوگل گزارش میدهند که بهروزرسانی محتوای مفید تأثیر کمتری بر نتایج جستجو دارد و به همه یادآوری میکند که هنوز در حال انتشار است.
پس از گذشت یک هفته از راه اندازی به روز رسانی محتوای مفید، اجماع فزاینده ای وجود دارد که هیچ تغییر عمده ای ایجاد نمی کند.
گزارشهایی مبنی بر بیصدا بودن بهروزرسانی، توجه دنی سالیوان، رابط جستجوی گوگل را به خود جلب کرد که در مجموعهای از توییتها به این وضعیت میپردازد.
به طور خلاصه، سالیوان نکته ای را که هفته گذشته در مورد به روز رسانی بخشی از تلاش مستمر است تکرار می کند و می گوید که رتبه بندی باید برای وب سایت هایی که محتوای خوب منتشر می کنند خوب باشد.
برای پاسخ کامل او، به خواندن بخش های زیر ادامه دهید.
محتوای مفید به روز رسانی تلاش مداوم
تأثیر بهروزرسانی محتوای مفید Google ممکن است ناچیز به نظر برسد، زیرا هدف آن اصلاح سیگنال در طول زمان است.
سالیوان توضیح می دهد:
“به روز رسانی انجام نشده است. همانطور که توضیح دادیم این نیز بخشی از یک تلاش مستمر است. ما به اصلاح نحوه عملکرد آن ادامه خواهیم داد. به طور مستقیم، راهنمایی که ما ارائه کرده ایم این است که سئوکاران و سازندگان باید در نظر داشته باشند.
به روز رسانی انجام نشده است همانطور که توضیح دادیم این نیز بخشی از یک تلاش مستمر است. ما به اصلاح نحوه عملکرد آن ادامه خواهیم داد. به طور مستقیم، راهنمایی هایی که ما ارائه کرده ایم این است که سئوکاران و سازندگان باید در نظر داشته باشند.
— دنی سالیوان (@dannysullivan) 31 آگوست 2022
پاسخ او به یک موضوع چند قسمتی ادامه می یابد، جایی که او ادامه می دهد که به روز رسانی همیشه به معنای تغییرات بزرگ نیست.
علاوه بر این، سالیوان پیشنهاد میکند کسانی که تحت تأثیر منفی این بهروزرسانی قرار گرفتهاند، احتمال کمتری دارد که بازخورد خود را به اشتراک بگذارند.
اما بهروزرسانیها لزوماً به معنای یک تغییر بزرگ بزرگ نیست. اگر محتوای خوبی دارید، به طور کلی خوب هستید…
کسانی که از مسائل راضی هستند، ممکن است دلایلی وجود داشته باشد که نمیخواهند بهخصوص در مورد تغییر صحبت کنند…»
اگرچه سالیوان این ایده را که بهروزرسانی محتوای مفید تغییری عظیم در نتایج جستجو ایجاد میکند کم اهمیت میداند، اما هنوز هم سئوکاران و ناشران باید به آن توجه کنند.
همانطور که قبلاً گفتم، با این به روز رسانی محتوای مفید، بخشی از یک تلاش مستمر است. از نظر جهت، این چیزی است که سئوکاران و سازندگان باید به آن توجه کنند. ما به تنظیم آن ادامه می دهیم، آن را اصلاح می کنیم. این مهم است، به همین دلیل است که ما زمان زیادی را صرف صحبت کردن در مورد آن کردهایم.»
بهروزرسانی محتوای مفید Google باید هفته آینده عرضه شود، اما این آخرین باری نیست که در مورد آن میشنویم.
بهروزرسانی محتوای مفید مانند بهروزرسانیهای اصلی Google نیست، زیرا هر چند ماه یک بار با یک راهاندازی بزرگ اصلاح میشود.
سالیوان میگوید «بهبودهای تدریجی» احتمالاً بخشی از «عملیات معمولی» گوگل خواهد شد. این معنای ادامه است.
من انتظار دارم که اگر ما تغییرات واقعاً قابل توجهی در نحوه عملکرد طبقهبندی کننده خود ایجاد کنیم، در مورد آن اطلاع رسانی کنیم. اما بهبودهای تدریجی بیشتری ممکن است به عنوان بخشی از عملیات معمولی رخ دهد. و همانطور که پست ما سعی کرد توضیح دهد، “تا به روز رسانی بعدی صبر کنید” بسیار موردی نیست….
— دنی سالیوان (@dannysullivan) 31 آگوست 2022
ما همچنان به نظارت و گزارش تحولات قابل توجه در مورد به روز رسانی محتوای مفید Google ادامه خواهیم داد.
تصویر ویژه: mentalmind/Shutterstock