گوگل در مورد هدف گذاری کلمات کلیدی با حجم جستجوی صفر بحث می کند


در یک پاتوق ساعات کاری اداری گوگل، کارمندان گوگل به این سوال پاسخ می دهند که آیا برای کلمات کلیدی حجم جستجوی صفر رتبه بندی را امتحان کنید یا نه.

فردی که این سوال را می پرسد خاطرنشان کرد که آنها برای کلمات کلیدی که حجم جستجوی آنها صفر است رتبه بندی می کنند و اینکه آیا باید آنها را برای اهداف رتبه بندی هدف قرار دهند.

آنها پرسیدند:

فرض کنید من روی کلمه کلیدی تحقیق می کنم که حجم یا چگالی کلمه کلیدی ندارد، اما برای آن کلمات کلیدی در صفحه اول ظاهر می شویم.

آیا باید آن کلمه کلیدی را هدف قرار دهیم؟»

یک کارمند Google که خود را لیزی معرفی می کند (احتمالاً لیزی هاروی) به سوال پاسخ داد.

او پاسخ داد:

«…شما می توانید برای هر کلمه کلیدی که می خواهید بهینه سازی کنید.

و همیشه در مورد کلمات کلیدی که بیشترین حجم را دارند نیست.

من به این فکر می کنم که مردم چگونه باید صفحه شما را پیدا کنند و آن کلمات کلیدی را هدف قرار دهند.”

نحوه جستجوی افراد را در نظر بگیرید

پاسخ لیزی مشابه آنچه در مستندات گوگل در راهنمای شروع SEO نوشته شده است.

سند راهنمای شروع سئو همچنین توصیه می کند که در مورد اینکه چگونه کاربران ممکن است یک صفحه وب را پیدا کنند فکر کنید.

نکته جالب این است که آنها پیشنهاد می کنند به این فکر کنند که چگونه خوانندگان مختلف بسته به سطح دانش یا تجربه خود می توانند جستجو کنند.

شخصی که در یک موضوع تازه کار است ممکن است با عبارات غیر متعارف جستجو کند در حالی که فردی با تجربه از اصطلاحات رایج استفاده می کند.

به عنوان مثال، شخصی که تازه به ماهیگیری در آب شور مشغول است ممکن است جستجو کند طعمه های ماهیگیری در آب شور.

کسی که تجربه بیشتری دارد ممکن است به دنبال a باشد پلاگین لب فلزی پیکی (که یک طعمه چوبی دست ساز است که با حرکت دم توله سگ شنا می کند).

راهنمای شروع SEO گوگل توصیه می کند:

«پیش‌بینی این تفاوت‌ها در رفتار جستجو و در نظر گرفتن آنها در حین نوشتن محتوای خود (با استفاده از ترکیب مناسبی از عبارات کلیدی) می‌تواند نتایج مثبتی ایجاد کند.»

در مورد محتوا، راهنمای شروع SEO به نوشتن و بهینه سازی برای نیازهای خوانندگان توصیه می کند.

هدف گذاری کلمه کلیدی با حجم جستجو صفر

روندی وجود دارد که در مورد آن صحبت می شود به نام هدف گذاری کلمات کلیدی با حجم جستجوی صفر.

این یک استراتژی تحقیق کلمه کلیدی است که نام مفیدی ندارد. این استراتژی در واقع در مورد هدف قرار دادن پرس و جوهای جستجوی طولانی است.

پرس و جوهای Longtail عباراتی هستند که به ندرت جستجو می شوند.

مفهوم دم بلند اغلب به اشتباه به عنوان عبارات کلیدی بسیار طولانی شناخته می شود. این نادرست است.

این نادر بودن این است که چند بار برای آن جستجو شده است که مشخصه تعیین کننده است.

و این یک استراتژی مفید است زیرا اگر عبارت چیزی است که کسی آن را جستجو می کند، بهینه سازی آن برای آن مفید است.

بنابراین همه چیز به آنچه لیزی پیشنهاد کرد برمی گردد، تا به این فکر کنیم که چگونه افراد ممکن است آن عبارات را در محتوا جستجو و استفاده کنند.

در ساعت 13:05 دقیقه به پاتوق Google Office Hours گوش دهید


تصویر برجسته توسط Shutterstock/Rawpixel.com





منبع