آیا هنوز برای رتبه بندی بهینه هستید؟ جستجوی هوش مصنوعی ممکن است اهمیتی نداشته باشد.


بدون رتبه بندی بدون برداشت بنابراین ، موفقیت را چگونه می سنجید؟

چرا ، دقیقاً، آیا برخی از مارک ها بر نمای کلی AI حاکم هستند و برخی دیگر از بین می روند؟

چگونه باید برای پاسخ های موتور جستجوگر AI ساختار و بهینه سازی کنم؟

ببینید که مارک های کلیدی موفق هستند یا شکست در جستجوی AI

شما نمی توانید از KPI های سنتی سنتی استفاده کنید ، زیرا هیچ رتبه بندی ، تعداد تصور یا نتایج استاتیک در حالت AI ، نمای کلی AI ، ChatGPT ، Perplexity یا سایر موتورهای جستجو AI وجود ندارد.

پاسخ های همیشه در حال تغییر ، AI که ظاهر می شوند و ناپدید می شوند ، سریعاً.

از مارک هایی که هنوز در SERP ها قابل مشاهده هستند و آنچه را که درست انجام می دهند بیاموزید

در حالی که ما به آنچه مارک های مدرن انجام می دهند و چگونه استراتژی های AEO ، GEO و SEO آنها به طور مستقیم بر دید آنها در SERP هوش مصنوعی تأثیر می گذارد ، به صورت تقاضای وبینار ما تماشا کنید.

شما یاد خواهید گرفت:

  • بینش های داده شده توسط داده ها در مورد آنچه باعث دید و عملکرد در جستجوی هوش مصنوعی می شود
  • یک چارچوب اثبات شده برای هدایت نتایج در جستجوی هوش مصنوعی ، و اینکه چرا این رویکرد کار می کند
  • استراتژی های محتوای هدفمند برای موفقیت رانندگی در پاسخ بهینه سازی موتور (AEO) و بهینه سازی موتور تولیدی (جغرافیایی)

در این وبینار بازاریابی بسته بندی شده داده ، مارک Traphagan ، VP از بازاریابی و آموزش محصولات و تانیا آلمانی ، VP بازاریابی در Seoclarity ، آنچه را که داده ها در مورد دید برند در جستجوی هوش مصنوعی نشان می دهد ، به اشتراک بگذارید.

برای پاسخ به این سؤالات مهم و یک کتاب بازی برای رهبری در دوره بهینه سازی پاسخ/تولید موتور ، با یک چارچوب دور خواهید شد.

داده های دید کلی AI را دریافت کنید. از رقیب خود مشهورتر شوید.

کاری را انجام ندهید که برخی از این مارک ها انجام داده اند.

برای یادگیری چگونگی دور ماندن از استراتژی های مدرن سئو که کار نمی کنند ، به صورت تقاضا تماشا کنید.

اسلایدها را در زیر مشاهده کنید یا از وبینار کامل برای همه جزئیات دیدن کنید

برای وبینار بعدی ما به ما بپیوندید!

دیدگاه هوش مصنوعی اثبات شده: از استراتژی سئو گرفته تا تاکتیک های جغرافیایی

شما می آموزید که چرا تاکتیک های سنتی سئو هنوز هم اهمیت دارند ، چگونه شکل های هواداری پرس و جو را انتخاب می کنند که اسناد را انتخاب می کنند ، و چه چیزی باعث می شود محتوا واقعاً قابل نقل باشد.



منبع

مطالب مرتبط