گوگل طراحی به روز شده جستجوی دسکتاپ را معرفی می کند


گوگل طراحی به روز نتایج جستجوی موبایل خود را به دسکتاپ، این شرکت، آورده است اعلام کرد امروز.

طرح جدید به کاربران کمک می کند تا به سرعت وب سایت ها را در نتایج جستجو و تبلیغات شناسایی کنند.

چه چیزی در حال تغییر است؟

طراحی به روز شده شامل فاویکون ها و نام های سایت در نتایج جستجوی دسکتاپ گوگل می شود، مشابه طرحی که در ماه اکتبر برای جستجوی موبایل ارائه شد.

این تغییر بخشی از تلاش‌های مداوم Google برای بهبود تجربه کاربر با متمایز کردن بیشتر نتایج جستجو و تبلیغات از نظر بصری است.

فاویکون ها و نام های سایت

گوگل طراحی به روز شده جستجوی دسکتاپ را معرفی می کند

افزودن نام سایت به نتایج جستجو در دسکتاپ، کاربران را قادر می سازد تا وب سایت مرتبط با هر پیوند صفحه وب را شناسایی کنند.

گوگل همچنین اندازه و شکل فاویکون هایی که در نتایج جستجو ظاهر می شوند را تنظیم می کند تا آنها را بیشتر دیده شود.

این تغییرات برای تبلیغات جستجو نیز اعمال می‌شود و وضوح و شفافیت بیشتر تبلیغ‌کننده را فراهم می‌کند.

پاک کردن برچسب گذاری تبلیغات

Google متعهد است که برچسب‌های واضحی برای تبلیغات ارائه دهد تا اطمینان حاصل شود که کاربران می‌توانند آنها را از نتایج جستجوی ارگانیک متمایز کنند.

برچسب تبلیغات جستجو اکنون در خط خودش در گوشه سمت چپ بالای آگهی ظاهر می شود. تبلیغات موبایلی با کلمه “Sponsored” در متن سیاه و سفید برجسته می شود تا آنها را از سایر انواع محتوا متمایزتر و قابل توجه تر کند.

نحوه ارائه نام سایت به گوگل

گوگل به طور خودکار نام سایت را در نتایج جستجو با در نظر گرفتن محتوای سایت و ارجاعاتی که به آن به صورت آنلاین نمایش داده می شود تولید می کند.

اگرچه تغییر دستی نام سایت برای هر سایت غیرممکن است، اما می توانید دقت نام نمایش داده شده برای سایت خود را با اضافه کردن سایت اینترنتی داده های ساخت یافته

توجه به این نکته مهم است که نام سایت با پیوندهای عنوان هر صفحه متفاوت است، که برای هر URL منحصر به فرد است.

گوگل از نام سایت برای ارائه دقیق ترین نمایش منبع هر نتیجه استفاده می کند.

به طور خلاصه

طراحی به روز شده نتایج جستجوی دسکتاپ گوگل با فاویکون ها و نام سایت ها با هدف متمایزتر کردن نتایج جستجو و تبلیغات از نظر بصری بیشتر است.

یک نام سایت از لحاظ بصری جذاب و دقیق می تواند شانس جذب کلیک از بازدیدکنندگان بالقوه را افزایش دهد.

برای بازاریابان و متخصصان سئو، این امر بر اهمیت استفاده از داده های ساختاریافته برای کمک به Google برای نمایش نام سایت مورد نظر شما در نتایج جستجو تاکید می کند.


تصویر ویژه: fr_design/Shutterstock





منبع

مطالب مرتبط