آیا Google قصد دارد وب سایت شما را دفن کند؟
آیا استراتژی سئو شما برای حالت جدید AI Google آماده است؟
آیا استراتژی SERP 2025 شما در معرض خطر است؟
چه چیزی بین حالت جستجوی سنتی و حالت AI تغییر کرده است؟
آیا حالت AI جدید Google به ترافیک شما آسیب می رساند؟
همانطور که ما به صورت تقاضا وبینار ما تماشا کنید پیامدهای اولیه برای نرخ کلیک ، دید ارگانیک و عملکرد محتوا را کاوش کرد تا بتوانید:
- SERP SERP را نشان می دهد: انواع جستجو را که به احتمال زیاد باعث ایجاد نمای کلی AI می شود ، شناسایی کنید.
- تأثیر را تجزیه و تحلیل کنید: دریابید که صنایع سخت ترین مورد اصابت قرار می گیرند.
- حسابرسی نام تجاری AIO: ببینید کدام دامنه ها حاکم بر پاسخهای تولید شده AI هستند.
- بهینه سازی دید: استراتژی SEO خود را به روز کنید تا رقابتی بماند.
- ترافیک هوش مصنوعی را به طور دقیق پیگیری کنید: اندازه گیری تغییر در نرخ کلیک ، دید و عملکرد محتوا.
در این جلسه عملی ، نیک گالاگر ، سرب سئو در هادی ، در این دوره جدید از صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) راهنمایی سئو را انجام داد.
توصیه هایی را برای بهینه سازی محتوا دریافت کنید تا به عنوان پاسخ های تولید شده توسط AI در برجستگی افزایش یابد.
حالت جدید AI Google: یادگیری ، تطبیق و بهینه سازی را بیاموزید
صبر نکنید تا SERP ها شما را پشت سر بگذارند.
اگر حالت AI به ترافیک شما آسیب می رساند ، و در مورد آن چه کاری انجام دهید ، در صورت تقاضا تماشا کنید.
اسلایدها را در زیر مشاهده کنید یا از وبینار کامل برای همه جزئیات دیدن کنید
برای وبینار بعدی ما به ما بپیوندید!
داده ها نشان می دهد: آنچه برای پیروزی در جستجوی هوش مصنوعی لازم است
اکنون ثبت نام کنید تا یاد بگیرید که چگونه از استراتژی های مدرن SEO که کار نمی کنند دور باشید.