به روزرسانی Google به داده های ساختاری دستور العمل معیارهای رتبه بندی را تأیید می کند
Google مستندات ساختار یافته دستور العمل Schema.org را به روز کرد تا راهنمایی های دقیق تری در مورد آنچه که خاصیت داده های ساختار یافته تصویر تأثیر می گذارد و از کجا می توان اطلاعات اضافی در مورد رتبه بندی تصاویر دستور العمل را در نتایج منظم جستجوی ارگانیک پیدا کرد.
schema.org داده های ساختاری و نتایج غنی
جامعه سئو و ناشر به نتایج متن به عنوان نتایج جستجوی ارگانیک یا ده پیوند آبی اشاره می کنند. گوگل از آنها به عنوان نتایج متن یاد می کند.
داده های ساختار یافته به محتوای یک سایت کمک می کند تا در نتایج غنی گوگل رتبه بندی شود اما به طور کلی به محتوای بهتر در نتایج متن کمک نمی کند.
این مفهوم اساسی به روزرسانی Google در دستورالعمل داده های ساختار یافته دستور العمل با افزودن دو جمله است:
“مشخص کردن ویژگی تصویر در نشانه دستور العمل هیچ تاثیری در تصویر انتخاب شده برای تصویر نتیجه متن ندارد. برای بهینه سازی یک تصویر نتیجه متن ، بهترین روش های SEO تصویر را دنبال کنید.”
داده های ساختاری دستور العمل بر تصاویر نشان داده شده در نتایج غنی از دستور تأثیر می گذارد. داده های ساختار یافته در نتایج متن معمولی (با نام نتایج جستجوی ارگانیک) در رتبه بندی تصویر تأثیر نمی گذارد.
رتبه بندی تصاویر در نتایج متن
Google مستنداتی را برای بهترین شیوه های تصویر ارائه می دهد که HTML عادی را مانند آن مشخص می کند وت
چیزی که باید به آن توجه شود ، استفاده نکردن از تصاویری است که از ویژگی های مبهم برای آنها برخوردار است. همیشه از تصاویر تیز استفاده کنید تا به تصاویر خود بهترین فرصت برای نمایش در نتایج جستجو را بدهید.
من می دانم که برخی از تصاویر ممکن است برای اهداف بهینه سازی (تار شدن اندازه تصویر را کاهش می دهد) دارای تار شدن هدفمند باشد و برای تقویت چشم انداز پیش زمینه و پس زمینه. اما گوگل توصیه می کند از تصاویر تیز استفاده کرده و از تار شدن در تصاویر جلوگیری شود. گوگل نمی گوید این یک عامل رتبه بندی تصویر است ، اما این توصیه را می کند.
در اینجا آنچه راهنمای بهینه سازی تصویر Google توصیه می کند آورده شده است:
“عکس های با کیفیت بالا برای کاربران بیش از تصاویر مبهم و نامشخص برای کاربران جذاب هستند. همچنین ، تصاویر تیز برای کاربران در نتیجه کوچکتر برای کاربران جذاب تر هستند و می توانند احتمال دریافت ترافیک از کاربران را افزایش دهند.”
به نظر من فکر می کنم بهتر است از استفاده بیش از حد از تار جلوگیری شود. من فقط تجربه حکایتی خودم را با تصاویر عمداً تار نشان نمی دهم که در نتایج جستجو نشان داده نمی شوند. بنابراین ، برای من جالب است که تجربه من را تأیید کرد که Google با تصاویر مبهم به عنوان یک کیفیت منفی و تصاویر تیز به عنوان یک کیفیت مثبت رفتار می کند.
دستور العمل های ساختاری دستور العمل به روز شده Google را در مورد تصاویر در اینجا بخوانید:
https://developers.google.com/search/docs/appearance/structured-data/recipe#image
اطلاعات بیشتر در مورد تصاویر را در نتایج متن Google در اینجا بخوانید.
در مورد تصاویر تاری و تیز اینجا بخوانید:
https://developers.google.com/search/docs/appearance/google-images#good-quality-photos٪20optimize-for-peed
تصویر برجسته توسط Shutterstock/Dean Drobot