سئو تولید محتوا چیست؟ 16 فاکتور اصلی محتوای سئو شده آکادمی کاپریلا | xeroseo

اما اگر سایت در حوزه فروش (به صورت کلی) فعالیت می‌کند، آنگاه این موضوع به یک محتوای فرعی تبدیل خواهد شد. در هنگام بارگذاری مقاله در وب‌سایت، تعیین آدرس صفحه یا نامک، می‌تواند باعث اثربخشی محتوا در موتور جستجو شود. همچنین لینک‌های داخل و متن آن نیز تاثیرگذاری زیادی بر روی سئوی خواهد داشت. منظور از نوع صفحه این است که صفحه سایت رقیب شما در کجای سایت قرار دارد. باید بدانید که سایت رقیب شما در صفحه محصول قرار گرفته است یا در بخش مقالات قرار دارد. همچنین، سایت رقیب می‌تواند در صفحه دسته‌بندی نیز وجود داشته باشد.

http://atours.ir

قانون کلی برای تعداد کلمات لازم در یک مقاله وجود ندارد. طبق گفته جان مولر الگوریتم‌های گوگل بیشتر به اورجینال بودن، کیفیت محتوا و مرتبط بودن محتوا توجه می‌کنند. البته مشاهدات و بررسی‌های مختلف توسط مجموعه‌های مختلف به اعداد مختلفی نظیر حداقل ۲۴۰۰ و ۲۰۰۰ کلمه رسیده‌اند.

سئو محتوای شما باید به گونه‌ای انجام شود که هر دو مخاطب، یعنی هم خوانندگان و هم موتورهای جستجو را به خود جذب کند. نویسندگان ما حتی زمانی که از کلمات کلیدی استفاده می‌کنند، سعی دارند مخاطبان را درگیر کنند، تعامل را افزایش و بانس ریت را کاهش دهند. یک محتوای سئو شده و مبتتی بر سئو، علاوه بر این که می‌تواند اعتبار سایت شما را افزایش دهد، نظر مثبت موتورهای جستجو را نیز به خود جلب می‌کند. سئو محتوا به زبان ساده یعنی اینکه محتوای تولید شده رو طوری تنظیم کنیم که توی موتورهای جستجو بهتر درک بشه و با اصول سئو تطبیق داشته باشه . اولین گام این هست که مشتریان ثبت سفارش تولید محتوا کنن . من سفارشات رو بررسی میکنیم و در اولین گلم عبارات کلیدی لازم برای تولید محتوای سایت شما رو پیدا میکنم و توی فایل اکسل قرار میدم و در طول زوند تولید محتوا ازش استفاده میکنم .

استفاده از عکس ، ویدیو و صوت در محتوا

صداقت رفتار و گفتار تیم سئو محتوا را می توانید در اولین ساعات آشنایی با این تیم تا سالیان بعد مشاهده کنید. چرا به تولید محتوای سئو شده نیاز داریم؟ منظور از سئو محتوا چیست؟ به طور کلی، محتوای مبتنی بر سئو، محتوایی است که پتانسیل بالایی در گرفتن رتبه در موتورهای جستجو دارد. پس اگر می‌خواهید در گوگل رتبه‌های بهتری کسب کنید، نیاز به محتوای سئو شده دارید. با این کار هر گاه کاربری کلمه کلیدی مربوطه را سرچ می کند، محتوای شما در رتبه های بالای صفحه اول نشان داده می شود. اینکه یک محتوا با رعایت کلیه نکات و قوانین سئو داشته باشید، نیازمند یک متخصص حرفه ای در این زمینه می باشد و خودتان به تنهایی نمی توانید این کار را انجام دهید. آموزش سئو و تولید محتوا دو بخش اساسی در دیجیتال مارکتینگ هستند.

محتوای خود را برای موبایل بهینه کنید

مجله خبری زیرو سئو کلمات کلیدی و انتخاب کلید واژه اصلی، بنیان محتوای شما را تشکیل می‌دهد. باید تحقیق کلمات کلیدی را در مورد موضوع مورد نظر خود انجام دهید، تا متوجه شوید که کاربر دقیقاً به دنبال چه چیزی است و چه کلماتی را در گوگل جستجو می‌کند. چنین محتوایی خیلی ساده‌تر و سریع‌تر می‌تواند در نتایج جستجوی گوگل رتبه کسب کرده و رقابت کند. تولید محتوای سئو شده را هر فردی نمی تواند تولید کند، برای این منظور به افرادی نیاز است که هم در زمینه تولید محتوا و هم در زمینه سئو اطلاعات کاملی داشته باشند.

  • گاهی با تحلیل سایت رقبا می‌توانید بهترین کلمات کلیدی را پیدا کرده و با صرفه هزینه کمتر، نسبت به بهینه‌سازی کلمات اقدام کنید.
  • این توانایی با انتشار بروزرسانی‌های رنک برین و مرغ مگس‌خوار در الگوریتم گوگل انعکاس بیشتری پیدا کرد.
  • کلمات کلیدی صحیح و مناسب هر کسب و کار را انتخاب و آنالیز کند.
  • این پروسه می‌تواند روی محتوای موجود انجام گیرد و یا برای شکاف‌های موجود، صفحات و نوشته‌های جدید ایجاد شود.
  • در مرحله بهینه سازی محتوا شما نقاط ضعف محتوا رو برطرف می‌کنید و یک ارزش به محتوا اضافه می‌کنید.

مطالب مرتبط