تیم جستجوی گوگل پاسخ “بستگی به آن” را توضیح می دهد


تیم روابط جستجوی گوگل توضیح داده است که چرا توصیه های سئو آنها غالباً مبهم به نظر می رسد یا با شرایطی همراه است ، مانند “این بستگی دارد”.

در جستجوی اخیر پادکست رکورد ، اعضای تیم مارتین اسپلیت و گری ایلیز با چالش هایی که مانع از ارائه پاسخ های روشن می شود ، به اشتراک گذاشتند.

بحث بخشی از آنچه تیم از آن به عنوان “قسمت انسانی تر” یاد می کرد ، بود.

Googlers اذعان کرد که بعضی اوقات به عنوان رباتیک روبرو می شوند و از این قسمت برای نشان دادن طرف انسانی تر استفاده می کنند.

مسئله زمینه

Splitt به عنوان پل Google بین توسعه دهندگان و متخصصان سئو فعالیت می کند. وی نمونه ای از چگونگی تحریف توصیه های خوب را هنگامی که افراد از متن گسترده تر غافل می شوند ، ارائه داد.

در یک اجلاس سئو فنی ، وی با بیانیه جسورانه ای درباره عملکرد JavaScript یک اسلاید ارائه داد. وی برای جلوگیری از سردرگمی ، یادداشتی را اضافه کرد که اظهار داشت اسلاید فاقد متن است و توضیحات کاملی را در طول صحبت ارائه می دهد.

اما حتی با این کار ، وی گفت که این بیانیه هنوز بیرون کشیده شده و به تنهایی تکرار می شود.

“من اظهاراتی در مورد آن اسلاید داشتم كه می گوید زمینه ای در اینجا وجود ندارد ، و بعد از آن همه زمینه را دادم … مشكل من با گفتن اینكه مردم فقط این جمله را می گیرند و هر چیز دیگری را كه قبلاً یا بعد از آن گفتم نادیده می گیرند.”

وی توضیح داد که جاوا اسکریپت در بسیاری از تجربیات وب نقش مهمی ایفا می کند ، مانند فعال کردن پشتیبانی آفلاین. اما وقتی خطوط منفرد در انزوا نقل می شود ، این ظرافت اغلب از بین می رود.

چرا گوگل اسلایدها را به اشتراک نمی گذارد

این از دست دادن زمینه یکی از دلایلی است که تیم های Google به طور معمول اسلایدهای ارائه خود را به اشتراک نمی گذارند.

ایلیس تأیید کرد که اسلایدها به تنهایی می توانند گمراه کننده باشند:

وی اظهار داشت:

“اسلایدهای ما بدون زمینه ، آنها بی فایده هستند.”

این تیم می بیند که چه اتفاقی می افتد وقتی که مشاوره برای یک وضعیت خاص در همه جا استفاده می شود. این می تواند به وب سایت هایی که نیازهای متفاوتی دارند آسیب برساند.

به عنوان مثال ، مشاوره ای که برای یک تجارت محلی کوچک کار می کند ممکن است برای یک شرکت جهانی با وب سایت ها به زبان های مختلف اشتباه باشد.

وضعیت “بستگی دارد”

هر دو نماینده Google می دانند که جامعه SEO از پاسخ های “بستگی به آن دارد” ناامید می شود.

اسپلیت حتی آن را “حیوان خانگی” خواند. اما آنها توضیح دادند كه چرا آنها نمی توانند پاسخ ساده بله یا نه بدهند.

Splitt خاطرنشان کرد:

“کسی که در حال خدمت به یک طاقچه بسیار خاص با محتوای بسیار تنظیم شده در یک کشور واحد به یک زبان واحد است ، ممکن است نیازهای بسیار متفاوتی نسبت به یک مارک چند ملیتی چند ملیتی داشته باشد که همه چیز را به همه می فروشد.”

آنها سعی می کنند با توضیح اینکه چه عواملی مهم هستند ، پاسخ های کامل تری بدهند. اما این باعث می شود توصیه های آنها طولانی تر و پیچیده تر شود.

تیم Google همچنین نگران نحوه استفاده از نقل قول های خود است. اسپلیت گفت مردم غالباً ضمن نادیده گرفتن سایر اطلاعات مهم ، یک جمله را انتخاب می کنند.

Splitt توضیح داد:

“این اغلب چیزها را دشوار می کند زیرا افراد ممکن است گیلاس را انتخاب کنند و ممکن است یک چیز را انتخاب کنید که شما گفتید ، آن را از متن خارج کنید و از آن به عنوان نمونه استفاده کنید که چرا مردم باید به جای ما ، دستور کار خود را دنبال کنند.”

در حالی که آنها می دانند که اظهارات عمومی را می توان آزادانه نقل کرد ، هر دو تکرار وقتی نقل قول انتخابی از کنترل خارج می شوند ، احساس بدی می کنند.

این به چه معنی است

باز بودن تیم Google در مورد مبارزات خود ، تجربه بسیاری از متخصصان سئو را تأیید می کند.

راهنمایی گوگل اغلب محتاطانه احساس محتاطانه می کند زیرا باید طیف گسترده ای از موارد استفاده را به خود اختصاص دهد.

به جای جستجوی پاسخ های ساده ، روی عواملی که بر توصیه های گوگل تأثیر می گذارد ، تمرکز کنید.

درک “چرا” در پشت توصیه های گوگل مفیدتر از تعقیب راه حل های یک اندازه است.

به قسمت کامل پادکست در زیر گوش دهید:

https://www.youtube.com/watch؟v=matshznnqow


تصویر برجسته: رومی سامبورسکی/شاتترستاک



منبع

مطالب مرتبط