دستورالعمل های به روز شده Raters Google مفهوم کیفیت پایین را تصحیح می کند
چند ماه پیش دستورالعمل های Rater Search Google به روز شد ، و چندین مورد از این تغییرات از نزدیک نقاط صحبت به اشتراک گذاشته شده توسط Googlers را در رویدادهای Live Live Central Search در سال 2025 ردیابی می کند. از جمله مهمترین به روزرسانی ها ، بخش هایی است که پایین ترین صفحات با کیفیت را تعریف می کنند ، که به وضوح منعکس کننده انواع سایتهایی است که Google می خواهد از نتایج جستجو خارج شود.
بخش 4.0 صفحه کمترین کیفیت
گوگل تعریف جدیدی از کمترین امتیاز را در بخش کمترین کیفیت صفحات اضافه کرد. در حالی که Google همیشه نگران حذف سایت های با کیفیت پایین از نتایج جستجو بوده است ، این تغییر به دستورالعمل RATERS آنها احتمالاً تأکید بر علفهای هرز یک نوع خاص از وب سایت با کیفیت پایین را نشان می دهد.
دستورالعمل جدید بر شناسایی انگیزه های ناشر برای انتشار مطالب متمرکز است.
تعریف قبلی گفت:
“اگر صفحه دارای هدف مضر باشد ، یا اگر برای فریب مردم در مورد هدف واقعی خود یا اینکه مسئول محتوای موجود در صفحه است ، پایین ترین امتیاز لازم است.”
نسخه جدید این جمله را نگه می دارد اما جمله جدیدی را اضافه می کند که کیفیت را ترغیب می کند تا انگیزه های اساسی ناشر مسئول صفحه وب را در نظر بگیرد. تمرکز این راهنمایی این است که رأی دهندگان با کیفیت را در نظر بگیرند که چگونه این صفحه از یک بازدید کننده سایت سود می برد و قضاوت می کند که آیا هدف این صفحه کاملاً برای بهره مندی از ناشر است.
علاوه بر این بخش آمده است:
“در صورت ایجاد صفحه برای بهره مندی از صاحب وب سایت (به عنوان مثال برای کسب درآمد) با کمترین یا تلاش برای بهره مندی از بازدید کنندگان وب سایت یا در غیر این صورت در خدمت یک هدف مفید ، کمترین امتیاز لازم است.”
هیچ مشکلی در ایجاد انگیزه برای کسب درآمد از یک وب سایت وجود ندارد. آنچه Google به دنبال آن است این است که اگر محتوا فقط به آن هدف خدمت کند یا اینکه فایده ای برای کاربر نیز وجود دارد.
تمرکز روی تلاش
تغییر بعدی در شناسایی میزان تلاش برای ایجاد سایت متمرکز شده است. این بدان معنا نیست که ناشران اکنون باید میزان زمان و تلاش را در ایجاد محتوا ثبت کنند. این بخش به سادگی در مورد جستجوی شواهدی است که محتوا از محتوا در سایت های دیگر قابل تشخیص نیست و هیچ مزایای مشخصی نسبت به محتوای موجود در جای دیگر در اینترنت ارائه نمی دهد.
این قسمت در مورد محتوای اصلی (MC) در اصل بازنویسی شد:
“● MC کپی ، تولید خودکار یا در غیر این صورت بدون تلاش کافی ایجاد می شود.”
نسخه جدید در مورد محتوای اصلی (MC) تفاوت های بیشتری دارد:
“● MC با کمترین تلاش و بدون هیچ تلاشی ایجاد می شود ، اصالت کمی ندارد و MC در مقایسه با صفحات مشابه در وب هیچ ارزشی نمی افزاید”
سه چیز برای باز کردن در آنجا:
- محتوای ایجاد شده با اندک و بدون هیچ تلاشی
- حاوی اصالت کمی و بدون اصالت است
- محتوای اصلی هیچ مقدار اضافی اضافه نمی کند
ناشرانی که روی رعایت رقبا تمرکز می کنند باید مراقب باشند که آنها فقط به عنوان رقبای خود ایجاد نمی کنند. گفتن اینکه این یک چیز نیست زیرا همان موضوع است فقط بهتر این واقعیت را تغییر نمی دهد که این یک چیز است. حتی اگر محتوا “ده برابر بهتر” باشد ، واقعیت باقی مانده است که هنوز هم در اصل همان چیزی است که محتوای رقیب است ، فقط ده برابر بیشتر از آن.
یک کلمه در مورد تجزیه و تحلیل شکاف محتوا
برخی از افراد قصد دارند در مورد آنچه می خواهم در این باره بگویم ، ذهن خود را از دست بدهند ، اما ذهن خود را حفظ کنید.
یک فرآیند محبوب سئو به نام تجزیه و تحلیل شکاف محتوا وجود دارد. این در مورد بررسی رقبا برای شناسایی موضوعاتی است که رقبا در مورد آنها می نویسند که در سایت مشتری وجود ندارد و سپس کپی کردن آن مباحث برای پر کردن شکاف محتوا.
این دقیقاً همان نوع چیزی است که منجر به نامشخص بودن و محتوا می شود که از هر چیز دیگری که در اینترنت است قابل تشخیص نیست. این دلیل شماره یک من است که من هرگز از یک برنامه نرم افزاری استفاده نمی کنم که سایت های برتر رتبه بندی شده را خراب می کند و موضوعاتی را بر اساس آنچه رقیب منتشر می کند پیشنهاد می کند. این منجر به محتوای تقریباً قابل تشخیص و نامشخص بودن خالص می شود.
چه کسی می خواهد از یک سایت به سایت دیگر پرش کند و همان دستور العمل های دقیق را بخواند ، حتی اگر تصاویر و نمودارها و فیلم های بیشتری داشته باشند. کپی کردن محتوای یک رقیب “اما این کار را بهتر انجام می دهد“اصلی نیست.
خراش دادن PAAS Google (افراد نیز پرسیده اند) درست مانند همه افراد دیگر منجر به محتوای اصلی نمی شوند. این منجر به محتوا می شود که دقیقاً مشابه همه افراد دیگر است که PAAS را خراب می کند.
در حالی که تمرین تجزیه و تحلیل شکاف محتوا در مورد نوشتن در مورد همان چیز است فقط بهتر، هنوز هم غیرقانونی است. گفتن بهتر است این واقعیت را تغییر نمی دهد که این یک چیز است.
فقدان اصالت یک مسئله بزرگ در مورد محتوای اینترنت است و این چیزی است که دنی سالیوان Google در مورد Google Search Central Live در شهر نیویورک به طور گسترده بحث کرد.
به جای جستجوی شکاف های اطلاعاتی ، بهتر است نقاط ضعف رقیب خود را مرور کنید. سپس به نقاط قوت آنها نگاه کنید. سپس آن را با نقاط ضعف و نقاط قوت خود مقایسه کنید.
ضعف یک رقیب می تواند به قدرت شما تبدیل شود. این به ویژه هنگام رقابت در برابر یک رقیب بزرگتر و قدرتمندتر ، اطلاعات ارزشمندی است.
پیشخدمت
1. تأکید گوگل بر قضاوت های با کیفیت مبتنی بر انگیزه
- رأی دهندگان با کیفیت اکنون تشویق می شوند که نه تنها محتوا ، بلکه هدف پشت آن را قضاوت کنند.
- صفحات ایجاد شده صرفاً برای کسب درآمد ، و هیچ فایده ای برای کاربران وجود ندارد ، باید پایین ترین سطح باشد.
- این ممکن است هدف Google را برای اصلاح توانایی آنها در هفته های کم کیفیت بر اساس تجربه کاربر نشان دهد.
2. تلاش و اصالت اکنون سیگنال های کیفیت مرکزی هستند
- محتوای کم کشت یا غیرقانونی صریحاً به عنوان توجیهی برای کمترین امتیاز خوانده می شود.
- این ممکن است نشان دهد که الگوریتم های Google ممکن است به طور فزاینده ای بر روی محتوای با سطوح بالاتر اصالت متمرکز شوند.
- محتوایی که ارزش متمایز نسبت به رقبا را اضافه نمی کنند ممکن است در نتایج جستجو مبارزه کنند
3. دستورالعمل های رأی دهندگان گوگل منعکس کننده پیام های عمومی است
- تغییر در دستورالعمل ها نقاط صحبت آینه در رویدادهای Live Central Search اخیر.
- این نشان می دهد که الگوریتم های گوگل ممکن است در مورد مواردی مانند اصالت ، ارزش افزوده و تلاش برای ایجاد محتوا دقیق تر شوند.
- این بدان معناست که ناشران (به نظر من) باید راه هایی را برای اصلی تر کردن سایت های خود نسبت به سایر سایت ها در نظر بگیرند تا با تمایز به رقابت بپردازند.
Google دستورالعمل های Rater با کیفیت خود را به روز کرد تا یک خط واضح تر بین محتوا بکشد که به کاربران و محتوا کمک می کند که فقط به ناشران کمک می کند. صفحات ایجاد شده با تلاش اندک ، اصالت و یا هیچ فایده کاربری اکنون به عنوان نمونه ای از کمترین کیفیت ذکر شده اند ، حتی اگر به نظر می رسد کامل تر از صفحات رقیب باشد.
دنی سالیوان Google از نمونه ای از سایت های مسافرتی استفاده کرد که همگی دارای نوار کناری هستند که نویسنده سایت خندان و سایر نشانه های سایت های مسافرتی را به عنوان نمونه ای از منطقه ای معرفی می کند که سایت ها از یکدیگر قابل تشخیص نیستند.
دلیل این که ناشران این کار را انجام می دهند این است که آنها می بینند که گوگل در رتبه بندی قرار دارد و فرض می کنند این همان چیزی است که گوگل می خواهد. در تجربه من ، اینگونه نیست. به نظر من ممکن است فکر کردن در مورد آنچه می توانید انجام دهید برای اصلی تر کردن یک سایت مفید باشد.
آخرین نسخه دستورالعمل های Raters کیفیت جستجوی Google را از اینجا (PDF) بارگیری کنید.
تصویر برجسته توسط Shutterstock/Kues