ربات ارتقاء سئو و افزایش ورودی گوگل خودکارسازی نرم افزار ربات اینستاگرم ربات سئو رباتیک | xeroseo

از کاربردهای این دستور زمانی است که شما بخش بزرگی از سایت را بلاک کرده‌اید و قصد دارید اجازه دسترسی به یک یا چند صفحه از همان بخش به ربات‌های خزنده بدهید. در صورت وجود این دستور موتورهای جستجو توانایی خزیدن هیچ یک از صفحات وبسایت را ندارند. البته لازم به ذکر است این یک روش مطمئن برای جلوگیری از نمایش سایت شما در موتورهای جستجو نیست و باید صفحات سایت را no-index کنید. کلیک کاربران بر روی سایت شما در نتایج جستجوی گوگل (یعنی همان کاری که ربات انجام میدهد) یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر ارتقاء رتبه سایت میباشد.

ایده های جدید برای تولید محتوا

به بیان ساده‌تر،RPA جایگزینی ربات‌های نرم‌افزاری بجای انسان است. ربات بعد از ورود به سایتی که از آن ریپورتاژ یا بک لینک گرفته اید؛ ابتدا، لینک یا انکر تکستی که حاوی لینک صفحه سایت شما است را پیدا میکند و سپس بر روی آن کلیک میکند و وارد سایت شما میشود. این حرکت باعث میشود گوگل سریع تر بک لینک شما را شناسایی و ثبت کند و در نهایت اعتبار سایت ریپوتاژ / بک لینک دهنده زودتر به سایت شما منتقل میشود. دیسالو بودن فولدر وردپرس ادمین، برای امنیت سایت و یا سئو، مفید هست یا مضر.

http://atours.ir

هیچ ابزاری وجود ندارد که بتواند در این مورد به شما مجله خبری زیرو سئو کند، زیرا نحوه آپلود فایل در سایت شما به معماری سایت و سرور شما بستگی دارد. در مبحث شبکه، پروتکل قالبی برای ارائه دستورالعمل‌ها یا دستورات است. این پروتکلی است که به ربات‌ها می‌گوید از بررسی کدام صفحات وب و منابع آن اجتناب کنند. دستورالعمل‌های فرمت شده برای این پروتکل در فایل robots.txt گنجانده می‌شود. موتورهای جستجوی بینگ، یاهو و Yandex همگی از دستورالعمل Crawl-delay پشتیبانی می کنند که در صورت تمایل می توانید از این ویژگی در فایل robots.txt وب سایت خود استفاده کنید. در این مثال باز هم هیچ یک از موتورهای جستجو اجازه دسترسی به مسیری که شامل پوشه /wp-admin/ است را ندارند ویک نقشه سایت نیز در آدرسی که بیان شده است موجود می باشد.

اگر دستورات متناقضی در فایل وجود داشته باشد، ربات از دستور granular بالاتر پیروی می‌کند. با استفاده درست از فایل robots.txt می توانید به ربات‌های جستجو بگویید که Crawl Budget سایت‌تان را به درستی مصرف کنند. همین قابلیت است که اهمیت فایل robots.txt را در سئو دو چندان می‌کند. برای بررسی صفحات یک سایت ربات ها ابتدا سروقت فایل Robots.txt می روند و ابتدا آن را بررسی می کنند.این فایل یک مجوز دهنده به ربات‌ها است. در این فایل با چند دستور ساده مشخص می‌کنیم که ربات اجازه بررسی کدام صفحه‌ها را دارد و کدام صفحه‌ها را نباید بررسی کند.

  • تک‌تک ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت وب فارسی داشته باشیم.
  • در مرحله دوم، بعد از اینکه مشخص کردیم دقیقا با چه رباتی طرف هستیم، حالا باید مشخص کنیم که محدودیت‌های این ربات چیست و چه صفحات و منابعی از وبسایت شما را نباید بررسی کند.
  • در واقع نام این فایل بطور پیش فرض توسط Crawler گوگل در روت سایت جستجو شده و در صورت وجود، کدها و دستورات این فایل با اولویت بالا در نظر گرفته می شود.

نحوه ایجاد فایل ‏Robots.txt داشتن فایل Robots.txt برای هر سایت لازم است. زمانی که یک موتور جستجو سایتی را بررسی می کند، اول فایل robots.txt را در سطح ریشه پیدا کرده و بعد از شناسایی آن، خزنده، فایل را خوانده و در آخر فایل ها و دایرکتوری هایی را که ممکن است مسدود شده باشند، پیدا می کند. اکثر موتورهای جستجوی بزرگ از جمله گوگل، بینگ و یاهو وقتی به صفحات سایت ما سر می‌زنند ابتدا نگاهی به قوانینی که در فایل ربات سایت‌مان مشخص کرده‌ایم می‌اندازند و سپس با توجه به این قوانین به سراغ صفحات سایت ما می‌روند. پیکربندی صحیح فایل robots.txt یکی از اقدامات اساسی در بهینه سازی بودجه خزش و سئو سایت است. بررسی و ویرایش فایل ربات TXT سایت یک فاکتور رتبه بندی نیست و تنها کنترل‌کننده نحوه رفتار ربات‌های خزنده است.

نکات مهم برای نوشتن یک پست بلاگی

مطالب مرتبط