راهنمای آسان برای ایجاد نقشه سایت sitemap آموزش سئو در وب برتر | xeroseo

مجله خبری زیرو سئو آرشیو شدۀ سایتتان به خوبی به صفحات فعال، لینک نشده‌اند. ما مجموعه مقالات رایگان، آموزش‌های قدم به قدم و دوره‌های جذاب و کاربردی زیادی را آماده کرده‌ایم که مطمئنیم که حسابی به دردتان خواهد خورد. با توجه به محبوبیت گسترده Google و اهمیت ترافیک ارگانیک ، شما می خواهید همه تلاش خود را برای کمک به این ربات در درک سایت خود انجام دهید. برای سایت هایی که با زبان php یا asp.net نوشته شده اند، نیاز به برنامه نویسی است؛ اما برای سایت هایی که از سیستم های مدیریت محتوایی مانند وردپرس استفاده می کنند، نیاز به برنامه نویسی نیست.

http://atours.ir

همان طور که در ابتدای مقاله گفته شد سایت مپ HTML یک نوع نقشه سایت است که هم برای راهنمای بهتر و هم ایندکس شدن سریع تر مطالب به گوگل وب مستران و سئوکاران از آن استفاده می کنند. البته ایجاد سایت مپ HTML باید توسط یک برنامه نویس نوشته شود، چون این فایل قرار است توسط کاربر دیده شود و باید از نظر جلوه های بصری و زیبایی بسیار به آن توجه شود. اگر ترجیح می دهید نقشه سایت را خودتان ایجاد کنید، می توانید از ابزار google xml sitemap استفاده کنید. یکی از راه های ساخت و ایجاد سایت مپ استفاده از ابزارهای آنلاین است. این ابزارهای آنلاین که در سطح وب وجود دارند و البته تعداد آن ها زیاد است، با گرفتن آدرس سایت شما در زمان کوتاهی نقشه سایت شما را ایجاد می کنند.

نقشه سایت XML چیست؟

روی دکمه‌ی نصب این افزونه کلیک کرده و سپس آن را فعال کنید. نقشه سایت، هویت سایت شماست و باید بدانید چگونه آن را ایجاد کنید و ارتقا دهید تا بهترین نتیجه را از آن بگیرید. از همین الان شروع کنید و این موارد گفته شده را به عنوان یک تمرین سئو انجام دهید و نتایج آن را رصد کنید.

Xml sitemap image

هنگامی که مقاله‌ها بیش از دو روز قدیمی‌تر شدند، آن URL‌ها را از نقشه سایت News حذف کرده و یا را از URL‌های قدیمی‌تر حذف کنید. مقالات برای یک دوره عادی 30 روزه در فهرست باقی خواهند ماند. نقشه‌های سایت فردی (یکی برای هر سایت) که همه در یک مکان قرار دارند. در پاسخ به سوال یکی از کاربرانتان گفته اید پیشنهاد میکنیم تنها از یک ابزار برای نقشه سایت استفاده کنید، ما در وبسیما از Google XML Sitemaps استفاده میکنیم.

محدود کردن دسترسی گوگل

این اطلاعات معمولاً شامل زمان و تاریخ آخرین باری است که صفحه تغییر کرده است؛ اما می‌تواند شامل اطلاعات اضافی مانند دفعات تغییر و اولویت نسبی یک صفحه در مقایسه با صفحات دیگر باشد. اطلاعات اضافی، فرکانس تغییر و اولویت، دیگر توسط Google استفاده نمی شود. گنجاندن آنها ضرری ندارد اما گوگل کاملا آنها را نادیده می گیرد.

  • می‌تواند این باشد که محتوای تکراری زیادی در آن ۵۰۰۰ صفحه وجود داشته است.
  • بله شما می تونید سایت مپ رو از طریق فایل robots.txt هم به گوگل معرفی کنید.
  • همان طور که احتمالا حدس زده‌اید، یکی از ویژگی های مهم این افزونه، امکان تهیه نقشه سایت یا سایت مپ است.
  • شنیده‌اید که چند جای دیدنی و طبیعت بکر وجود دارد که زیبایی‌اش خیره کننده‌ است و دلتان هوس کرده از این چندجا حتماً دیدن کنید.
  • استفاده از پسوند HTML کمک می کند که کاربران بدون گیج شدن و به دور از ظاهرهای گرافیکی محتوا را به طور مستقیم ببینند.

مطالب مرتبط