سئو محلی “بهترین شیوه ها” جهانی نیستند: مطالعه yext


تجزیه و تحلیل جدید Yext از 8.7 میلیون نتیجه جستجوی Google نشان می دهد که بسیاری از تاکتیک های مشترک سئو محلی در صنایع و مناطق یکسان نیستند.

این مجموعه داده ، که از شاخص پیشاهنگی شرکت گرفته شده است ، بر آنچه در ارتباط با دید در بسته محلی Google است ، نه فقط حضور کلی نقشه متمرکز است.

آنچه Yext پیدا کرد

مدیریت مرور به عنوان قوی ترین سیگنال ظاهر می شود

واضح ترین الگوی مربوط به بررسی ها است. Yext اظهار داشت: “تعامل مرور حاکم است” ، آن را “سازگارترین محرک دید محلی در تمام صنایع و مناطق” می نامند.

در رتبه بندی ویژگی های این مطالعه ، سیگنال های مرور در بالای لیست ، از جمله تعداد بررسی ، بررسی های جدید در هر ماه و پاسخ های مالک.

مشاغل با بررسی های مثبت و پاسخ های سریع مالک تمایل به بهتر از رقبا دارند.

تفاوت های صنعت در مقابل کتابهای یک اندازه متناسب

در حالی که کامل بودن و پاسخ های به موقع به طور کلی کمک می کند ، تأثیر آنها از نظر عمودی متفاوت است.

  • غذا و ناهار خوری: بررسی های اخیر ، بسیار دارای رتبه بیشتر با دید نسبت به کل حجم یا کامل بودن مشخصات ارتباط دارد. جریان پایدار از بررسی های جدید و با کیفیت بالا تأثیرگذارتر از حداکثر رساندن هر قسمت از مشخصات است.
  • مهمان نوازی: مقدار عکس همبستگی ضعیف تر یا حتی منفی با رتبه های بالاتر را نشان می دهد. یكس خاطرنشان می كند كه “مجموعه كوچكتر از عکسهای با كیفیت و با كیفیت بالا تأثیر بیشتری نسبت به یك مجموعه بزرگ و بدون تمرکز دارد” برای هتل ها و مشاغل مشابه.
    • در عین حال ، میهمان نوازی هنوز از رتبه بندی های قوی ، توضیحات روشن و تصاویر سرپوشیده بهره می برد. کیفیت و تمرکز بیشتر از حجم.
  • بخش های دیگر: این گزارش مثبت های جهانی مانند کامل بودن پروفایل را برجسته می کند ، اما از مشاوره در مورد تاکتیک های یکسان در همه جا متوقف می شود.

الگوهای منطقه ای

جغرافیا همچنین تصویر را تغییر می دهد. در شمال شرقی به نظر می رسد نسبت به بسیاری از عوامل سئو سنتی ، در حالی که جنوب وت غرب بیشتر تحت تأثیر پاسخهای بررسی آهسته قرار می گیرند.

yext شکاف پاسخ آخر هفته را فراخوانی می کند: انتظار تا دوشنبه می تواند دید ، به خصوص در میانه غربی باشد.

پیش بینی عملی این است که هر روز و نه فقط در ساعات کار روز هفته ، هر روز تعامل بررسی به موقع را حفظ کنیم.

روش شناسی

شاخص پیشاهنگی Yext بیش از 200 نقطه داده ساختار یافته در هر مشاغل ، از جمله الگوهای بررسی ، ساعت ، اطلاعات تماس ، دارایی های رسانه ای ، فعالیت های اجتماعی و کامل بودن پروفایل تجارت Google را گردآوری می کند.

این تجزیه و تحلیل شامل شش صنعت در 2500 کد پستی پرجمعیت است و مکان های بسته محلی را در برابر نتایج اولیه نقشه های Google مقایسه می کند.

موارد احتیاطی مطالعه: این تحقیق شامل تجزیه و تحلیل فروشنده با استفاده از یک مجموعه داده اختصاصی است. این همبستگی را به جای اثرات علّی گزارش می دهد. لطفاً این یافته ها را به عنوان جهت دار در نظر بگیرید و آنها را در بازارهای خود تأیید کنید.

نگاه کردن

نتیجه گیری yext این است: “به نظر می رسد رویکرد یک اندازه متناسب ، یادگار گذشته است.”

برای بازاریابان ، این به معنای آزمایش استراتژی های خاص صنعت و منطقه خاص است. به نظر می رسد عملکرد جستجوی محلی تفاوت در هر دو را نشان می دهد چه مردم جستجو می کنند و کجا آنها جستجو می کنند.

مدیریت مرور مبنای اصلی برای دستیابی به حق است. CADENCE و کیفیت بررسی ها را در اولویت قرار دهید و به سرعت پاسخ دهید. راه هایی را برای پوشش آخر هفته در نظر بگیرید که تأخیرها با دید از دست رفته ارتباط دارند.


تصویر برجسته: رومی سامبورسکی/شاتترستاک



منبع

مطالب مرتبط