تولید و سئو محتوا خدمات دیجیتال مارکتینگ تولید محتوا ، سئو ، طراحی سایت | xeroseo

برخی این مجله خبری زیرو سئو را دوست ندارند، اما واقعیت این است که با باز شدن لینک در یک زبانه یا پنجره جدید، کاربر ممکن است بعدا دوباره به سایت شما مراجعه کند و زمان بیشتری را در سایتتان سپری کند. در حالی که اگر این کار را نکنید، ممکن است که کاربر به کلی سایت شما را فراموش کند. در صورتی که نیاز به آموزش کاربران در مورد برند، صنعت یا حوزه تخصصی خود دارید بهتر است به توضیح معنا و مفهوم عبارات تخصصی بپردازید و توضیح شفاف، ساده و قابل فهمی از موضوع ارائه دهید.

http://atours.irاسم آن برگرفته از برگ درختانی است که همواره در طول سال دارای برگ‌های سبز هستند. یک استراتژی خوب در بروزرسانی محتوای قدیمی بروزرسانی و بهبود محتوای مطالب همیشه سبز موجود در سایت است. محتوای تولید شده در بازاریابی محتوا در کانال های مختلفی منتشر می‌شود. سایت، اینستاگرام، یوتیوب، توییتر و… کانال‌های مختلف انتشار محتوا برای جلب توجه کاربران است اما مهمترین کانا انتشار محتوا برای بسیاری از کاربران سایت است. اینجاست که کانتنت مارکتینگ و سئو با هم ارتباط پیدا می‌کنند و هردو به یکدیگر نیاز دارند.

  • یعنی به جای این که کلمه به کلمه و خط به خط، کل متن را بخوانند، سعی می کنند به صورت کلی نگاهی به محتوا بیندازند و اگر بخشی از محتوا توجه آن ها را جلب کرد، آن بخش جذاب تر را مطالعه کنند.
  • حتی ممکن است آن را با سایر مخاطبان خود در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند.
  • پس توضیحات متای شما علاوه بر اینکه باید کاربر پسند باشد (یعنی رضایت‌بخش و مرتبط باشد) باید شامل کلیدواژه‌ای باشد که می‌خواهید رتبه بالایی را در آن کسب کنید.
آنالیز کردن این موضوع باعث می‌شود تا بتوانید سئو محتوا را به‌خوبی رعایت کنید. توجه کردن به صفحه اصلی، منوها، زیرمجموعه دسته‌بندی‌ها و… باعث می‌شود تا بتوانید لینک‌سازی داخلی را به بهترین شکل ساختاربندی کنید که این مورد باعث افزایش بهینه‌سازی سایت خواهد شد. کلمات کلیدی در سئو محتوا به چند بخش مختلف تقسیم می‌شوند.

پیدا کردن کلمات کلیدی

راستی قبل از نوشتن محتوا حتماً رتبه‌های اول گوگل در آن کلمه را چک کنید تا بتوانید کاملتر و با کیفیت تر از آن‌ها بنویسید. اگر سوالی دباره سئو محتوا دارید حتماً در قیمت کامنت همین مقاله بپرسید. تولید محتوای بدون سئو مثل این است که شما بهترین و با کیفیت‌ترین اجناس را برای برای مغازه‌تان بیاورید ولی آن‌ها را در انبار نگهدارید و مشتری شما هیچوقت نبیند.

عنوان‌ها (تگ‌های H1، H2 و H را درست بچینید و بهینه کنید

تحقیق کلید واژه یک تکنیک است که توسط سازندگان محتوا و کارشناسان موتور های جستجوگر مورد استفاده قرار می گیرد. این تکنیک به شما کمک می کند موضوعاتی را که کاربران شما علاقه مند هستند بر اساس داده های موتور جستجو پیدا کنید. اگر سایت شما خبری است و هدفتان فقط تولید مقاله است، پس باید برروی تولید محتوا با ارزش تمرکز کنید و بیشتر در بهینه سازی محتوای بخش مقالات خود فعالیت نمایید. پس می‌شه نتیجه گرفت که اگه کسب‌وکار ما جایگاه خوبی توی نتایج سرچ گوگل داشته باشه، مخاطب‌های زیادی رو می‌تونه جذب کنه.

مطالب مرتبط