سئو چیست؟ راهنمای کامل SEO رادزاد | xeroseo
آیا برندینگ بهترین راه برای موفقیت در سئو است؟ باز هم نه، ولی یکی از بهترین روش های رشد در سئو محسوب میشود. آیا سئو یعنی تولید محتوا؟ مسلما نه، ولی بخش مهمی از آن به محتوا مربوط میشود. گوکل منبعی است که انتها ندارد فقط کافیست اصول آن را پیاده نمایید تا بیشتری کاربر و ترافیک را از آن خود نمایید. اصول سئو نیز همان قوانینی است که باعث میشود کاربر بهتر و راحت تر در سایت شما گردش نماید و سپس کاربر وفادار سایت شما گردد. تا بستر مناسب نداشته باشی و نتونی به لحاظ سرعت، پایداری و خوانایی محتوا قدرت بگیری، بهتره که وارد جنگ خارجی نشی چون برات گرون تموم میشه و در نهایت ممکنه با کلی هزینه پایان خوشی نداشته باشه. اطلاعاتی که از آنالیز فعالیت های خود به دست می آوریم به ما کمک میکند که این فرآیند را از ابتدا بازبینی کرده و هدف گذاری های خود را اصلاح کنیم.
ریدایرکت کردن در سایت چیست؟
کمک به موتورهای جستجو برای انجام چنین وظیفه ای نیز یکی از انواع سئو و بهینه سازی میباشد. میتوانید برای خود یک تقویم از پیاده سازی روش های seo سایت تنظیم کرده و یک کلمه کلیدی هدف را به هر صفحه اختصاص دهید. یکی از روش های seo سایت به نام سئو داخلی ( on-page seo ) میباشد که به محتوای وب سایت شما مربوط است. علاوه بر تگ h1 که اهمیت بسیار بالایی دارد میتوانیم از تگ های h2 و h3 نیز برای معرفی بهتر موضوع مورد بحث استفاده نماییم. براساس اصول نگارشی بعد از هر ۳۰۰ کلمه نیازمند یک تگ هدینگ جدید هستیم تا کاربر بتواند به راحتی موضوع این بخش از محتوای مورد مطالعه را درک کند. با توجه به اینکه پیشنهاد میکنیم محتوای صفحات شما ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ کلمه باشد احتمالا در هر صفحه شما ۴ تا ۵ تگ h2 خواهید داشت که هر یک از آنها پیرامون موضوع عنوان اصلی مقاله هستند.
این اقدام میتواند وارد کردن ایمیل، خرید، تماس با ما یا هر چیز دیگری باشد. وقتی برای برندسازی، برقراری ارتباط با مشتری هدف، افزایش فروش و افزایش ترافیک سایت از پلتفرمهای شبکههای اجتماعی استفاده کنیم، در واقع بازاریابی شبکههای اجتماعی انجام دادهایم. استفاده از متنهای پنهان نیز یکی دیگر از تکنیکهای سئو کلاه سیاه محسوب میشود. گوگل برای سایتهایی که از هر کدام از این الگوریتمها تخطی میکنند مجازاتهایی نیز در نظر گرفته است که با نام پنالتی گوگل معروفاند. این جریمهها از افت رتبه یک صفحه وب تا حذف کامل سایت از تمام صفحات SERP متغیرند.
یکی دیگر از مجله خبری زیرو سئوهای بک لینک سازی، کامنت یا نظر گذاشتن در وبلاگهای دیگران و لینک دادن به وبسایت خودمان در همان کامنت است. اساساً یک لینک عمیق، هر پیوندی از یک صفحه در یک وبسایت به یک صفحه دیگر در همان وبسایت است. این مورد در درخواست برای اقدام یا در مقالاتی استفاده میشود، جایی که از لینک برای هدایت بازدیدکننده به صفحه با محتوای آموزندهتر استفاده میشود. “محتوا پادشاه است” یک نقل قول است که اغلب در دنیای بازاریابی آنلاین، بازاریابی موتور جستجو و بازاریابی محتوا نقل میشود. در پشت این عبارت معنایی وجود دارد که محتوا، به ویژه متن، برای موفقیت یک وبسایت مهم است. در صورت وجود اونها، شما احتمالا قادر به کسب رتبه بالایی برای پست های سایتتون هستید.
چکلیست سئوی خارجی سایت
الگوریتم PageRank را با معیار قدیمی به همین نام که توسط گوگل برای نمایش رتبه صفحات (از 0 تا 10) استفاده می شد، اشتباه نگیرید. بهترین روش این است که کلیدواژه هدف را نزدیک به ابتدای تگ عنوان قرار دهید. هرچند این کار، اجباری نیست و نباید خود را ملزم به انجام آن کنید. فناوری Accelerated Mobile Pages یا AMP امکان بارگذاری سریعتر محتوا در دستگاه های تلفن همراه را فراهم می کند.
- سئو تکنیکال به دنبال راه حلهایی است که بواسطه آن بتواند ارتباط سایت با موتورهای جستجو و خزندههای گوگل را بهبود بخشد.
- وجود همچین مواردی خواندن متن را برای مخاطبانتان سخت و آزاردهنده میکند و از کیفیت محتوایتان میکاهد.
- مثل پکیج آموزش زبان انگلیسی که ترکیب 4 کلمه در کنار یک دیگر بود و سئو روی کلمات لانگ تیل خیلی راحت تر از سایر کلمات میباشد و میتوانید سریع تر رتبه خوبی را در گوگل بگیرید.
- به طور کلی میتوان گفت اصلی ترین مزیت بهینه سازی موتور جستجو افزایش ترافیک سایت شما و تبدیل کاربران بیشتر به مشتری واقعی و وفادار میباشد.
- همانطور که می توانید تصور کنید، عبارت “بیشتر بخوانید” تنها لینکی است که آنها در این محل قرار میدهند.