سئو چیست؟ راهنمای گام به گام سئو سایت در 2023 نردبان | xeroseo

هرچقدر هم به ظاهر و محتویات سایت خود اهمیت دهید و هرچقدر هزینه کنید تا زمانی که سایت توسط کاربرانتان قابل مشاهده نباشد فایده‌‌‌ای نخواهد داشت. فرض کنید من یک سایت دارم و میام به خاطر اینکه آمار بازدید سایت بالا بره داخل تلگرام یه کانال میزنم و توش اخبار سایت و نظرسنجی برای بهبودسازی سایت میذارم تا سایت پیشرفت کنه و آمار بازدیدش بالا بره !! الان سوال من اینه که این کاری که من میکنم ، بخشی از سئوی کلاه مشکی است یا سئوی کلاه سفید. بخشی از این مفاهیم با دیگر تخصص‌ها مثل تولید محتوا، تجربه و رابط کاربری و طراحی وبسایت هم‌پوشانی دارند. اگر اطلاعات خوبی درباره سئو نداشته باشید، ممکن است این اتفاق را خیلی هم خوشایند بدانید و بگویید چه اشکالی دارد؟ اینطور رتبه سایتم در گوگل بهتر می شود!

چندتا تصویر در صفحه استفاده کنیم؟

در پاسخ به این سوال پیشنهاد می کنیم که مطلب اهداف سئو را مطالعه فرمایید. درصد بازدیدکنندگانی که بدون هیچ اقدامی صفحه را ترک کردند (مثلاً بدون بازدید از صفحه ای دیگر). گوگل به هیچ وجه اجازه خرید لینک را نمی دهد (مگر اینکه لینک nofollow باشد). بله، ممکن است لینک ها مفهوم متن اطراف خود را در خود جای دهند.

درباره وب داران

رنک و یا امتیازی که مجله خبری زیرو سئو در سال گذشته به سایت‌ها و صفحات سایت‌ها نسبت می‌داد،‌ که در حال حاضر یک سال است که متوقف شده است. روبات‌های گوگل هستند که باتوجه به عادات شما در بروزرسانی سایت، به وب‌سایت شما سر می‌زنند. Permalink، URL کاملی است که برای هر صفحه وب یا پست در نوار آدرس می‌بینید و از آن استفاده می‌کنید.

  • سرعت صفحه اغلب با “سرعت سایت” اشتباه گرفته می‌شود، که در واقع سرعت صفحه برای نمونه‌ای از بازدیدهای صفحه در یک سایت است.
  • همان‌طور که ممکن است بدانید، متخصص سئو شدن کار زمان‌بری است و نیاز به سال‌ها تجربه و تلاش دارد.
  • برنامه نویسی نیز ارتباط تنگاتنگی با طراحی سایت و از سوی دیگر با سئو سایت دارد و همه این حوزه‌ها به هم مرتبط بوده و حتی در برخی موارد اشتراک دارند.
  • با استفاده از این ابزار سئو داخلی میتوانید متوجه شوید که چه تعداد لینک خراب در سایت شما وجود دارد، سایت مپ سایت را بررسی میکند و در صورتی که محتوا تکراری در سایت وجود داشته باشد آن را تشخیص میدهد.
برای اطمینان از اینکه عنوان و توضیحات شما دارای طول مناسبی هستند، می توانید از ابزار رایگان SERP Simulator استفاده کنید. فشرده سازی تصویر فرآیندی است که برخی از داده های غیر ضروری تصویر را حذف کرده و در عین حال کیفیت تصویر را نیز حفظ می کند. کشینگ فرآیندی است که در آن بخش هایی از صفحه شما (چه توسط سرور یا مرورگر بازدیدکننده) به خاطر سپرده می شود تا بارگذاری بعدی آن صفحه بسیار سریعتر شود.

http://atours.irسئو به معنای بهینه سازی برای موتورهای جستجوست و شامل اقداماتیست که موجی افزایش رتبه سایت در نتیایج جستجو می شود. بهینه سازی تگ های هدر، عنوان صفحه، متن جایگزین تصاویر، فشرده سازی حجم تصاویر، کوتاه کردن یو آر ال ها، انتخاب کلمات کلیدی درست و بسیاری از آیتم های دیگر جز سئو محسوب می شوند. از ابزارهای دنبال کننده رتبه کلمات کلیدی مثل Jaaxy استفاده کنید. دقت داشته باش که اغلب ابزارهای مرتبط با کلمات کلیدی رتبه سایت شما رو در صورتی در 15 تا 20 صفحه اول گوگل نباشید، نشون نمیدن. در این شرایط کمی صبور باشید، بعد از اینکه شما در صفحات نتایج جستجو قرار گرفتید، این ابزارها شروع به دنبال کردن رتبه سایت در اون کلمات کلیدی می کنند.

گام سوم: وب‌سایت خود را بسازید

مطالب مرتبط