چرا محتوای شما دیگر خوب یا مفید نیست
این هفته سؤال سئو از کسی است که می خواهد بداند چرا محتوای آنها دیگر “خوب” یا “مفید” نیست.
شخص کنجکاو است که چرا دیگر صفحات دیگر عکس یا محتوای اصلی ندارند که ثابت می کند تجربه واقعی دارند ، دیگر برای “کلمات کلیدی” خود رتبه بندی نمی کنند.
شخص دوست دارد ناشناس بماند ، بنابراین من به درخواست آنها احترام می گذارم.
این یک پست طولانی است. بخش مهم این است که ما چگونه در مورد محتوا فکر می کنیم و چرا باید رتبه بندی کنیم. بخش دوم جایی است که شما می توانید بر اساس چندین سوله ، از سفر به غذا ، بام و موارد دیگر ، راه هایی برای پیاده سازی پیدا کنید.
چگونه ما در مورد ایجاد محتوا پیش می رویم
استدلال آنها مبنی بر اینکه چرا محتوای آنها باید رتبه بندی شود ، مبتنی بر مفهومی به نام EEAT است.
تجربه ، تخصص ، اقتدار و اعتماد به نفس یک عامل رتبه بندی یا سیگنال نیست. این یک سازنده اعتماد برای خوانندگان است.
هنگامی که به خوبی انجام شود ، می تواند باعث شود محتوای شما به طور طبیعی استناد و بک لینک دریافت کند.
هدف شما به عنوان یک خالق باید نشان دادن تخصص و تجربه از طریق افکار اصلی باشد که فقط فردی با دانش دست اول می داند.
اینگونه است که Eeat برای سئو کار می کند. هیچ نمره یا متریک وجود ندارد ، و EEAT عاملی برای رتبه بندی صفحه یا وب سایت نیست. این یک مفهوم سئو است.
من وب سایت را از ارسال سؤال مرور کردم ، و شبیه سایت های ارسال شده برای ممیزی ها در هنگام بروزرسانی محتوای مفید سایت های طاقچه بود. بازخورد من همان بود.
محتوا اصلی یا منحصر به فرد نیست و مفید نیست. این شخص فقط خوش شانس بود که تا زمانی که انجام دادند ، ترافیک داشتند.
بله ، اطلاعات داده شده از تجربه شخصی آنها بود ، اما می توانست توسط یک مدل بزرگ زبان (LLM) تولید شود. اگرچه تصاویر منحصر به فرد بودند ، اما آنها چیزی منحصر به فرد برای موضوع یا موجودیت نبودند و به کاربر در راه حل کامل کمک نکردند.
من در واشنگتن دی سی زندگی می کنم و وقتی بیشتر روزها می روم عکس می گیرم ، اما من حرفه ای نیستم و عکسهای خود را نمی فروشم. این یک سرگرمی است. من می توانم از نظر فنی یک پست یا راهنمای وبلاگ عکاسی DC بنویسم و سعی کنم آن را رتبه بندی کنم.
برای انجام این کار ، من نه تنها نیاز به به اشتراک گذاشتن عکس های اصلی دارم ، بلکه باید افکار و مواردی اصلی را به اشتراک بگذارم که به کسی که مایل به گرفتن عکس از DC است ، یک راه حل کامل کمک می کند. قسمت “راه حل کامل” همان چیزی است که بسیاری از سایتهایی که من از آن حسابرسی کردم که از بین رفتند از دست رفته اند.
اولین قدم برای ارائه این راه حل ، جستجوی آنچه مردم می خواهند و راهی برای ارائه آن پیدا می کنند.
سوالی که من از دوستان در فیس بوک و گاهی اوقات در اینستاگرام دریافت می کنم وقتی عکس می گیرم “چگونه می توانید روشنایی را بدست آورید” یا “از چه چیزی برای ویرایش مردم استفاده می کنید.”
اینها به دو موضوع تبدیل می شوند که می توانند پست های وبلاگ یا فیلم های YouTube به تنهایی باشند ، و نکاتی که فقط من می دانم زیرا من شخصی هستم که این عکس ها را بارها و بارها با همان نتایج می گیرم.
اینجاست که می توانم EEAT را نمایش دهم ، همان اطلاعات را ارائه دهم ، و سپس اطلاعاتی را که من به عنوان خالق می شناسم ارائه می دهم.
به جای گفتن “این عکس ها را در ساعت طلایی بگیرید” و خودم را در ساعت طلایی نشان می دهم ، باید نشان دهم که قبل ، حین و بعد از آن چه شکلی است.
این به فرد کمک می کند تا بداند که به دنبال نور است ، بنابراین می توانند در همان زمان که من پیش پردازش را انجام می دهم ، شلیک خود را بکشید. اما این کافی نیست من باید پنج قدم جلوتر بروم. من به عنوان مثال از عکس گرفتن از بناهای موجود در بازار استفاده می کنم.
ابتدا به اشتراک می گذارم که من مردم را ویرایش نمی کنم ، سپس بخشی از مقاله اختصاص داده شده به “عکس گرفتن از بنای یادبود XYZ بدون مردم” را بنویسید.
در این بخش ، دستورالعمل هایی را در مورد چگونگی محاسبه وقتی افراد کمتری در اطراف محاسبه می کنم ، نور هنوز پراکنده می شود و شما درخشش ساعت طلایی را می گیرید.
اگر کنجکاو هستید ، ترفند این کار حدود 10 دقیقه پس از ساعت طلایی و صبح روز به شرق نشان داده می شود. مردم شروع به ترک می کنند و شما با طلوع آفتاب یک شلیک تمیز می کنید.
اکنون باید یک نکته را اضافه کنم که فقط کسی که تجربه و زمان زیادی برای صرفه جویی در کاردستی دارد ، بداند. این می تواند به دنبال صبح های بارانی باشد. تعداد کمی از افراد خارج از کشور وجود ندارد ، و هنگامی که شما فاکتور آب و هوا را با هم ترکیب می کنید و فقط ساعت طلایی را پشت سر می گذارید ، به احتمال زیاد عکسی را با افراد کم و کمی در آن دریافت می کنید.
سوم این است که فقط یک نکته را اضافه کنم. این می تواند “این برای ساعت آبی یا غروب آفتاب کار نمی کند زیرا مردم قبل از غروب خورشید جمع می شوند و بعد از آن تاریک است که منبع نور شما را از بین می برد.”
اما این به طور کامل راه حلی ارائه نمی دهد. من باید یک جایگزین ارائه دهم ، زیرا آنها هنوز هم می خواهند یک عکس بدون مردم. در اینجا فرصت این است که به سه یا چهار بناه دیگر با نمونه هایی از این که چرا آنها از بنای XYZ برای غروب آفتاب بهتر هستند ، از جمله گرفتن عکس بدون کسی در آن ارائه دهید.
به نظر می رسد کار زیادی است ، درست است؟ این است ، اما فقط اگر در زمینه خود متخصص نباشید. سایت هایی که این کار را دور نکرده اند از بین رفتند. برای مشتریان ما ، ما حتی بیشتر پیش می رویم. در اینجا چگونه است.
چیزی که من در سایت های عکاسی ندیده ام ، ردیابی زمان است تا به کسی اطلاع دهد که به طور خاص چه موقع ظاهر شود.
برای بناهای تاریخی DC ، من زمان لازم را برای ترک مردم پس از طلوع آفتاب در هنگام شکوفه های گیلاس ردیابی کردم ، بنابراین می توانم با تغییر آسمان و درختان شکوفا شوم.
بعد از چند سال نگه داشتن صفحه گسترده خود ، می دانستم چند روز قبل و بعد از شکوفه اوج ، مردم ظاهر می شوند و ترک می شوند. من همچنین یاد گرفتم که آنها به اندازه کافی از عکس ها و زوایای مورد علاقه من پراکنده می شوند.
این عالی نبود ، اما صفحه گسترده کار را انجام داد و من هر سال عکس های مورد علاقه خود را می گیرم.
برای این مقاله نظری ، می توانم صفحه گسترده را برای کمک به دیگران ارسال کنم ، و این چیزی است که منحصر به فرد برای سایت من است و ممکن است از راهنماهای مسافرتی ، عکاسان و شرکت های گردشگری DC بک لینک دریافت کند.
من این کار را برای سایر مکان ها نیز انجام می دهم. اگر در سرگرمی ، وبلاگ نویسان و عشایر مسافرتی ، فضای غذا و غیره خالق هستید ، باید این سطح از جزئیات را انجام دهید.
برای نیواورلئان و هنگامی که در ژانویه گذشته در سنت مارتین بودم ، از دوربین های پخش مستقیم از مکانهای خاص استفاده کردم تا ردیابی کنم چه موقع نمایش برای گرفتن عکس هایم.
برای طلوع آفتاب ، وقتی مردم با ردیابی حرکت از ساحل خارج شدند ، نگاه کردم. کمرهای ساحل طلوع آفتاب را نشان دادند ، اما کمرهای خیابان بوربون این کار را نکردند ، بنابراین من از زمانی استفاده کردم که تعداد کمتری از مردم در دقیقه می گذرد.
استفاده از این در دنیای واقعی و چندین سوله
با دیدن طلوع آفتاب و غروب آفتاب ، می دانستم که سواحل و زاویه هایی برای رفتن به آن چیست.
من همچنین توانستم بفهمم که چه زمانی هنوز هم با ردیابی افراد در آنجا با ردیابی وقتی افراد حاضر می شوند و ترک می شوند ، نورپردازی مناسب را در آنجا می گذارم.
برای عکسهای من در محله فرانسه ، من از دوربین های زنده خیابان بوربون استفاده کردم.
می بینید که خیابان ها کمتر پر می شوند ، وقتی چراغ ها روشن و خاموش می شوند ، و روحیه و تنظیم مورد نظر خود را ضبط می کنند ، خواه میدان جکسون ، خیابان بوربون ، خیابان کانال و غیره باشد.
من شخصاً دوست دارم لامپ های خیابانی در عکس هایم روشن شود ، به همین دلیل من بارها و بارها آنها را ردیابی کردم.
اکنون وقت آن رسیده است که محتوا را ارائه دهیم. متن نوشتاری فقط بخشی است. دستورالعمل ها را می توان در:
- یک لیست سفارش داده شده
- صفحه گسترده ای که با دستورالعمل های مربوط به آن قابل بارگیری یا دسترسی به صورت آنلاین است.
- فیلم هایی که مراحل بصری را به اشتراک می گذارند تا شخص بتواند در ادامه پیگیری کند.
- جدول که مراحل و آنچه را که باید با یادداشت ها انجام شود ، شامل گزینه های دیگر و نمونه ها است.
- اینفوگرافیک هایی که در طول مراحل قدم می زنند و شامل یادآوری ها و تصاویر می شوند.
این بسیار خاص است ، اما در مورد کارهایی که ما برای مشتری انجام می دهیم صدق می کند.
اگر در مورد ورزش های فضای باز مانند پیاده روی یا اسنوبورد می نویسید ، می توانید این کار را برای دامنه ها یا مسیرهای خاص که همیشه قاچاق می شوند انجام دهید و شخص می خواهد بدون احتقان از آن لذت ببرد.
من توانستم این کار را در Velocicoaster در Universal Orlando اعمال کنم و مجبور نیستم در یک خط عظیم صبر کنم.
در مورد خرید سایت های مد و غذا ، چه زمانی کندتر است و چگونه می توانند تأیید کنند؟
پروفایل های تجاری Google گاهی اوقات ساعات ترافیک سنگین و آهسته را برای فروشگاه ها ، رستوران ها و اماکن تفریحی به روز و ساعت لیست می کند.
در مطالعات موردی که من در وبلاگ خود به اشتراک می گذارم ، می گویم ما دیگر لینک نمی سازیم و این درست است.
با فکر کردن در مورد چگونگی و چرا داده های ما ، مجموعه مهارت ها ، محصولات ، خدمات و غیره بی نظیر هستند و چگونه می توانیم دانش خود را به کار گیریم ، محتوا شروع به رتبه بندی می کند و افراد به ما استناد می کنند و به ما می پردازند.
ما بک لینک ها را به طور طبیعی دریافت می کنیم و مشتری ها رشد می کنند.
اگر وکیل قرارداد هستید ، روندهایی را می دانید که می تواند تغییر در بازارها و نحوه رشد مشاغل ، نگرانی های آنها و جهت گیری را نشان دهد.
تعداد انواع قراردادها را به عنوان نقاط داده بدون آشکار کردن اطلاعات مشتری منتشر کنید ، و نحوه ارتباط آن را یا با آنچه رسانه های سنتی و رسانه های اجتماعی می گویند به اشتراک بگذارید.
سازندگان خانه ، پیمانکاران و طراحان داخلی می دانند که محبوبیت چه چیزی را دارد زیرا تقاضا شروع به افزایش سنبله می کند ، اگر مردم در حال کمتری هستند یا به دنبال فضای و لوکس بیشتر هستند و چگونه با سالهای گذشته مقایسه می شود. این می تواند ترافیک و بک لینک B2B و B2C را بدست آورد.
- B2C از مشتریان بالقوه ناشی می شود که می خواهند بدانند چه چیزی را بخرند یا چه چیزی در روند وجود دارد ، یا اینکه پنج سال پیش محبوب بود و آیا این بازگشت است.
- B2B می خواهد بداند که با ورود تقاضا ، چه مواد ، رنگ ها و سایر مواردی که باید آنها را سفارش دهند و سهام خود را سفارش دهند.
با ایجاد ارائه و راه حل برای هر دو ، می توانید سرب را جمع آوری کرده و امیدوارم آنها را تبدیل کنید ، خواه عروس باشند ، چه رویدادهای مذهبی مانند یک خفاش میتسوا یا quinceañeras یا نوسازی آشپزخانه و تعمیر سقف.
اگر یک خرده فروش یا وابسته هستید ، قبل از شروع تقاضا در مقابل نیاز به بهینه سازی و رقابت با شرکت ها و فروشندگان که از قبل رتبه بندی می کنند ، صفحات محصول خود را برای این موارد بهینه کنید.
شما این مزیت را دارید ، همانطور که می دانید قبل از ماه های تقاضا چه خواهد بود.
سایت های مسافرتی می توانند پنج قدم فراتر از آنچه در اینجا می گویند ورودی دوستانه ویلچر است.
در جایی که نزدیکترین حمام به آن ورودی است و ساده ترین مسیر از طریق موزه که نیازی به پله ندارد ، به اشتراک بگذارید.
شما همچنین می توانید در مواردی که احتمالاً کمتر شلوغ هستند ، به اشتراک بگذارید ، بنابراین برای دیدن نمایشگاه ها یا منتظر آسانسورها مجبور نیستید از طریق جمعیت بجنگید.
و حتماً عکس هایی از نحوه پیدا کردن آنها را ارسال کنید ، نه فقط شما در محل. اینگونه است که شما به خواننده کمک می کنید و محتوای ارزشمندی را ایجاد می کنید.
همین مورد در مورد قلعه های اروپا و سواحل یا معابد در آسیا نیز همین اتفاق می افتد. به مردم کمک کنید تا بیش از این که فقط برای مردم دوستانه باشند ، کمک کنید. منابعی را به آنها بدهید که فقط یک شخص با تجربه واقعی می داند.
تصاویر را نشان دهید که چه چیزی را جستجو کنید ، نه فقط عکس امضا از فضا. اگر به اشتراک نگذارید که از کجا می توانید آن عکس را بگیرید ، شخص باید بیشتر جستجو کند.
هرکسی می تواند عکسی را نشان دهد که می گوید در جایی بوده اند. این نشان نمی دهد EEAT ، و هیچ یک از این موارد را نمی گویند که اگر محتوا از افکار منحصر به فرد و اصلی توسط کارشناسان برخوردار نباشد ، “توسط” بررسی شده است.
محتوای خود را پنج تا 10 بار بیشتر انجام دهید و مطمئن شوید که شخص مجبور نیست بعد از یا در هنگام انجام یک کار ، جستجوی دیگری را انجام دهد.
اینگونه است که شما محتوا ایجاد می کنید که در رتبه بندی قرار می گیرد و بک لینک می شود.
محتوای در این موارد مفید است ، تا زمانی که از قالب بندی مناسب با آن استفاده کنید تا کاربران بتوانند با سهولت شست.
منابع بیشتر:
تصویر برجسته: پائولو بابیتا/مجله موتور جستجو