چگونه تیم های رهبری و سهامداران را تحت تاثیر قرار دهیم: پیش بینی سئو
مشتریان بالقوه را با راهی روشن برای موفقیت در سئو جذب کنید
با داشتن پیش بینی دقیق سئو برای هر کسب و کار جدید، خود یا آژانس خود را از رقبا متمایز کنید.

آمدن به میز با ایده محکم از میزان ترافیکی که تیم شما می تواند وارد کند، ارائه خدمات شما را معتبرتر می کند و انتظارات روشنی را ایجاد می کند.
SEOmonitor تغییرات فصلی را برجسته می کند
یکی دیگر از مزایای ابزار پیش بینی این است که فصلی بودن جستجو را در نظر می گیرد.
هنگام نمایش پیشبینیها به مشتریان جدید، بسیار مهم است که در مورد اینکه چگونه تغییرات فصلی و هزینههای زندگی ممکن است وارد عمل شوند، بسیار مهم است – و ابزار پیشبینی SEOmonitor این را در نظر میگیرد.
مثلا:
- اگر مشتری بالقوه شما مبلمان باغ را می فروشد، می توانید به طور تصادفی از قول افزایش 20٪+ ترافیک در دسامبر جلوگیری کنید.
- درعوض، میتوانید راهحل متفاوت و پیشگیرانهای ارائه دهید تا مشتری را در فصول خارج از فصل پیش ببرید – شرط میبندیم که رقابت شما چنین زاویهای را نخواهد داشت.

با پیشبینی و ارائه شفافیت در زمینه خود، میتوانید در رویکرد خود برای پیشبینی عملکرد مهارت نشان دهید – و زمان آسانتری برای بستن فروش داشته باشید.
با هدف گذاری واقع بینانه از سرخوردگی رهبری اجتناب کنید
وقتی اهداف سئو را تعیین می کنید، آیا در واقع مسیری را برای KPIهای از دست رفته و سهامداران ناامید ایجاد می کنید؟
بیایید ببینیم هر استراتژی هدف گذاری چگونه کار می کند.
راه قدیم: تعیین اهداف با انتخاب میانگینی از میزانی که فکر می کنید می توانید ترافیک را افزایش دهید (معمولاً 10-20٪). این تقریبا همیشه شما را برای شکست آماده می کند.
راه جدید: با پیشبینی سئو، بر اساس روند دادهها، اهداف واقعاً قابل دستیابی به خود بدهید.
اکنون، می توانید در نحوه تعیین آن اهداف بسیار واقع بینانه تر باشید.
فورا ببینید:
- رسیدن به رتبه های هدف در بازه زمانی انتخاب شده بر اساس سختی سئوی کلمات کلیدی از گروه های انتخابی شما، شخصی سازی شده برای وب سایت هدف چقدر سخت است.
- زمانی که چارچوبهای زمانی قبل از امضای قرارداد تنظیم میشوند، چقدر میتوان به اهداف آسانی دست یافت.
چگونه؟ با استفاده از شانس گل ویژگی در SEOmonitor. میتوانید ببینید که چقدر جاهطلب هستید، خواه تعیین اهداف ترافیک اضافی برای شما واقعبینانه باشد یا خیر.
این نه تنها به خرید مشتری شما کمک می کند، بلکه با دادن اهداف قابل مدیریت به تیم برای کار کردن، شما را برای موفقیت آماده می کند.

کل موضوعات، سیلوها و استراتژی ها را با گروه بندی کلمات کلیدی پیش بینی کنید
آیا مشتریان شما سطوح مختلفی از بودجه بندی یا سرمایه گذاری دارند؟ از مدل پیش بینی کلمه کلیدی برای دریافت پیش بینی های مختلف بر اساس نیاز آنها استفاده کنید.
میتوانید پیشبینیهای جداگانهای برای یک وبسایت ایجاد کنید، اما از گروههای کلیدی بیشتری استفاده کنید که سرمایهگذاری بیشتری برای آنها دارند.
اگر مشتری بودجه کمتری دارد، میتوانید گروهبندی کلمات کلیدی را تا کلیدواژههای اصلی آنها حفظ کنید و مواردی مانند استراتژی محتوای طولانی را در نظر نگیرید.
اگر مشتری شما بودجه خود را افزایش می دهد، می توانید آن کلمات کلیدی اطلاعاتی را وارد کنید و به آنها نشان دهید که بودجه آنها چقدر ترافیک اضافی ایجاد می کند.
آیا نیاز به متقاعد کردن سهامدار دارید که به استراتژی های کلیدواژه طولانی دم اجازه دهد؟
با نشان دادن سطوح ترافیک بر اساس سطوح مختلف سرمایه گذاری، می توانید نشان دهید که کلمات کلیدی طولانی مدت چقدر در دراز مدت مفید هستند.
نشان دادن ارزشی که کار سئوی ما می تواند به ارمغان بیاورد، شروع به مشاهده افزایش سطح سرمایه گذاری را آسان تر می کند.
تنظیمات پیش بینی بر اساس تغییرات زمان واقعی
به راحتی می توان فهمید که آیا با استفاده از فناوری SEOmonitor در مسیر ترافیک واقعی در مقایسه با رشد ترافیک پیش بینی شده خود قرار دارید یا خیر.
در مورد ما، توصیه می کنیم پیش بینی های سئوی خود را در یک دوره 12 ماهه نگه دارید و هر ماه آنها را بررسی کنید تا ببینید آیا در مسیر درستی قرار دارید یا خیر.
این مدت زمان به شما دقت کافی برای ارائه به سهامداران خود می دهد و در عین حال اجازه می دهد تا تغییرات جدید به طور خودکار با کمک ابزار ایجاد شود.
رجوع به پیشبینی در گزارشهای ماهانه میتواند به ذینفعان ارشد راهی به راحتی قابل هضم نشان دهد تا ببینند آیا با تلاش برای رسیدن به این اهداف توافقشده در مسیر درستی قرار دارید یا خیر.
علاوه بر این، ادغامهای پیشبینی و ردیابی رتبه ابزار به شما، تیم و مشتری شما کمک میکند تا وضعیت پیشبینیها و کارتان را بررسی کنید.

از پیش بینی سئو برای روشن کردن ارزش سئوی واقعی خود استفاده کنید
پیشبینی به بخش اصلی کمپینهای سئوی ما تبدیل شده است و به ویژه با کاهش حجم جستجو با تنگتر شدن وضعیت مالی افراد، بسیار مهم است.
به ما و Impression بپیوندید تا شفافیت بیشتر و تصمیم گیری مبتنی بر داده را در صنعت سئو به ارمغان بیاوریم.
یک راهحل پیشبینی کشف کنید که تمام متغیرهای کلیدی مؤثر بر کلمات کلیدی و رتبههای شما را در نظر میگیرد تا بتوانید به ارتباط با نتایج کسبوکار اعتماد کنید.