گوگل می گوید محتوای تولید شده توسط AI باعث مجازات رتبه بندی نمی شود
گری ایلیز گوگل اخیراً به این سؤال پاسخ داده است که آیا تصاویر تولید شده توسط AI که به همراه محتوای “قانونی” استفاده شده است می تواند بر رتبه بندی تأثیر بگذارد. گری در مورد اینکه آیا این تأثیر بر سئو دارد و توجه به یک مسئله فنی را شامل می شود که شامل منابع سرور است که نتیجه احتمالی است ، مورد توجه قرار گرفت.
آیا گوگل برای محتوای تولید شده AI مجازات می کند؟
چگونه Google در هنگام مشاهده در متن صفحه وب ، به محتوای تصویر هوش مصنوعی واکنش نشان می دهد؟ گری ایلیز گوگل در چارچوب پرسش و پاسخ به این سؤال پاسخ داد و برخی از مشاهدات پیگیری را در مورد چگونگی منجر به ترافیک اضافی از جستجوی تصویر Google ارائه داد. این سؤال در مورد ده دقیقه ای از مصاحبه انجام شده توسط Kenichi Suzuki و منتشر شده در YouTube پرسیده شد.
این سوالی است که از شما پرسیده شد:
“اگر محتوا وجود داشته باشد که خود محتوا به خودی خود مشروع باشد ، جملات قانونی هستند ، اما همچنین تصاویر زیادی وجود دارد که مربوط به خود محتوا است ، اما همه آنها ، بیایید بگوییم که همه آنها توسط هوش مصنوعی تولید می شوند. آیا آن محتوا یا سایت کلی ، مجازات می شوند یا نه؟”
این یک سؤال مهم و معقول است زیرا گوگل حدود یک سال پیش به روزرسانی کرد که به نظر می رسد محتوای تولید شده با کیفیت پایین AI را از دست می دهد.
پاسخ گری ایلیز گوگل مشخص بود که محتوای تولید شده توسط AI منجر به مجازات نمی شود و تأثیر مستقیمی بر سئو ندارد.
او پاسخ داد:
“نه ، نه. بنابراین تصویر تولید شده AI بر سئو تأثیر نمی گذارد. مستقیم نیست.
بنابراین بدیهی است که وقتی تصاویر را در سایت خود قرار می دهید ، باید برخی از منابع را به آن تصاویر قربانی کنید … اما در غیر این صورت شما نمی خواهید ، من فکر نمی کنم که شما می خواهید تأثیر منفی از آن مشاهده کنید.
در هر صورت ، ممکن است از جستجوی تصویر یا جستجوی ویدیویی یا هر چیز دیگری استفاده کنید ، اما در غیر این صورت فقط باید خوب باشد. “
محتوای تولید شده توسط AI
گری ایلیز در مورد اصالت بحث نکرد. با این حال این یک چیز خوب است که باید در زمینه استفاده از محتوای تولید شده AI در نظر بگیرید. اصالت یک کیفیت مهم برای کاربران است ، به ویژه در زمینه هایی که انتظار می رود یک تصویر تصویری وفادار از یک نتیجه یا محصول واقعی باشد. به عنوان مثال ، کاربران انتظار دارند که تصاویر محصول به طور دقیق محصولاتی را که خریداری می کنند و تصاویر مواد غذایی را به طور دقیق بازتاب دهند تا به طور منطقی ظروف تکمیل شده را پس از پیروی از دستورالعمل های دستور العمل نشان دهند.
Google اغلب می گوید که محتوا باید برای کاربران ایجاد شود و بسیاری از سؤالات مربوط به SEO با توجه به نحوه واکنش کاربران نسبت به آن به اندازه کافی پاسخ داده می شود. Illyes هیچ یک از این موارد را تأمل نکرد ، اما این چیزی است که ناشران باید در نظر بگیرند که آیا آنها به نحوه طنین انداز محتوا با کاربران اهمیت می دهند.
پاسخ گری روشن می کند که محتوای تولید شده توسط AI تأثیر منفی بر سئو نخواهد داشت.
تصویر برجسته توسط Shutterstock/Besjunior