10 مرحله کلیدی برای رتبه بندی بالاتر در نقشه های گوگل
شما به دنبال یک مکان ناهار در یک محله ناآشنا هستید، یا به یک مکانیک نیاز دارید تا در مورد یک تایر پنچر شده غیرمنتظره کمک کند.
کجا را نگاه می کنی؟
اگر به Google Maps پاسخ دادید، تنها نیستید.
این روزها، بسیاری از ما برای کشف مشاغل محلی و تصمیم گیری آگاهانه تر برای خرید، به Google Maps روی می آوریم.
بنابراین چگونه کسب و کارهای محلی می توانند در مکانی که مصرف کنندگان به طور فزاینده ای به دنبال خرید محصولات و خدمات محلی هستند رتبه بالاتری کسب کنند؟
در اینجا ده مرحله برای رتبه بندی خوب، افزایش ترافیک و ایمن سازی مشتریان بیشتر از طریق Google Maps آورده شده است.
1. یک نمایه کسب و کار Google را ادعا و تکمیل کنید
اولین گام مهم در ایجاد قابلیت مشاهده در Google Maps، ادعا و بهینه سازی نمایه کسب و کار Google شما (GBP – که قبلاً به عنوان Google My Business یا GMB شناخته می شد) است.
اگر قبلاً این کار را نکردهاید، میتوانید این کار را با جستجوی ساده نام کسبوکار خود در Google یا Google Maps انجام دهید و فهرست خود را تأیید کنید.
هنگامی که فهرستی دارید و وارد حساب Google خود می شوید، اکنون می توانید آن را حتی مستقیماً از داخل نتایج جستجو ویرایش کنید.

GBP به عنوان یک دارایی Google، سیگنال اصلی وجود کسب و کار شما را به Google ارائه می دهد – و اطلاعات در اینجا دقیق و به روز فرض می شود.
Google این جزئیات را با مواردی که در وب سایت شما و سایر فهرست ها و منابع محلی پیدا می کند، ارجاع می دهد. بیشتر در مورد اهمیت اینها در یک لحظه.
2. ارسال محتوای پیوندی (شامل عکس)
پس از اینکه لیست GBP خود را ادعا کردید، کار شما فقط تا حدودی انجام شده است.
Google به کسبوکارهای فعال با دیده شدن بیشتر در Google Maps پاداش میدهد، بنابراین مهم است که بهروزرسانیهای منظم را در نمایه GBP خود پست کنید.
این بهروزرسانیها ممکن است و باید شامل پیشنهادات ویژه، رویدادهای میزبانیشده، پیوندهایی به پستهای وبلاگ مربوطه، یا بهروزرسانیهای عمومی تجاری باشد.

در صورت امکان، گنجاندن عکسها در بهروزرسانیهایتان نیز تشویق میشود، زیرا تصاویر بصری احتمالاً تعامل بیننده را از نظر اشتراکگذاری یا کلیک افزایش میدهند.
همچنین باید پیوندهایی را در پستهای خود بگنجانید، در حالت ایدهآل به صفحات محصول یا خدمات اولیه در وبسایت خود.
3. حضور وب خود را برای جستجوی ارگانیک محلی بهینه کنید
اگر میخواهید در Google Maps رتبه خوبی کسب کنید، باید مطمئن شوید که حضور وب شما، از جمله وبسایت و محتوای خارجی، برای مخاطبان محلی شما بهینه شده است.
میتوانید با انجام ممیزی سئوی محلی شروع کنید تا مشخص کنید که باید توجه خود را از نقطهنظر کلمه کلیدی، محتوا و پیوند، کجا متمرکز کنید – زیرا این سه مؤلفه اصلی هستند که حضور بر اساس آنها ساخته میشود.
وب سایت شما باید ساختار مناسبی داشته باشد تا Google بتواند به راحتی محتوای شما را بخزد و فهرست کند، و محتوای سایت شما باید غنی از کلمات کلیدی مرتبط، محلی محور و هدف محور و لینک های داخلی و خارجی منطقی به پاسخ های مخاطبان باشد. در جستجوی است.
گوگل به وبسایتهایی که جستجوگران را با کمترین کلیک ممکن به پاسخها سوق میدهند، پاداش میدهد.
وب سایت ها نیز باید به سرعت بارگیری شوند و بدون توجه به دستگاه، ناوبری یکپارچه را ارائه دهند.
این امر به ویژه در سطح محلی مهم است، زیرا جستجوگران به طور فزاینده ای جستجوهای خود را در تلفن های خود آغاز می کنند.
4. از طرح کسب و کار محلی استفاده کنید
وقتی صحبت از ساختار محتوا و به ویژه جزئیات کسب و کار می شود، گوگل و سایر موتورهای جستجو استانداردسازی را ترجیح می دهند – که منجر به توسعه طرح واره شده است.
طرحواره محلی به کسبوکارها امکان میدهد تا کد را در اطراف محتوای خود بپیچند تا خزیدن و فهرستبندی برای Google آسانتر شود.
طرح کسب و کار محلی بسیاری از جزئیات کسب و کار مشابه در نمایه کسب و کار Google را پوشش می دهد، که Google طبیعتاً به آنها ارجاع می دهد.
هرچه اعتبارسنجی موقعیت مکانی شما برای Google آسان تر باشد، احتمال اینکه کسب و کار شما به طور برجسته در Google Maps نشان داده شود، بیشتر می شود.
5. نقشه گوگل را در صفحه تماس با ما قرار دهید
در حالی که به صراحت بیان نشده است که جاسازی نقشه گوگل در وب سایت شما از نظر رتبه بندی شما در نقشه های گوگل تفاوت ایجاد می کند، تصور اینکه این فرمت ترجیحی گوگل است، دور از ذهن نیست.
در اینجا دوباره، گوگل میتواند از تجربه کاربری ثابتی برای جستجوگران خود اطمینان حاصل کند، که به همین ترتیب باید هدف هر کسبوکاری که به دنبال جلب رضایت مشتریانش است باشد.
6. من و به نظرات خود توجه کنید
هر کسبوکاری میتواند یک فهرست GBP ایجاد کند، اطمینان حاصل کند که اطلاعات کسبوکار اولیهاش بهروز است، و محتوای محلی و مرتبط زیادی را پست کند.
با این حال، یکی دیگر از عوامل بسیار مهم در تعیین اینکه آیا، و کجا، یک کسب و کار محلی در Google Maps نمایش داده می شود، نظرات مشتریان است.

Google به تعداد بازبینیهای کسبوکار شما و میزان فعال بودن آن در پاسخ به این نظرات، صرف نظر از مثبت یا منفی بودن آنها، توجه زیادی دارد.
هر کسبوکاری طبیعتاً میخواهد تعداد بررسیهای منفی را که دریافت میکند محدود کند و باید با تمام نقدهای منفی به سرعت برخورد شود.
این در واقع می تواند راهی ارزشمند برای نشان دادن تعهد کسب و کار شما به خدمات مشتری باشد.
در حالی که مکانهای زیادی وجود دارد که مشتریان میتوانند نظرات خود را به صورت آنلاین بگذارند، از جمله فیسبوک، Yelp، و سایر سایتهای بررسی خاص صنعت، نظرات در نمایههای GBP در رتبهبندی Google Map وزن بیشتری خواهند داشت.
بهزودی پس از ارائه موفقیتآمیز یک محصول یا خدمات، زمانی که تجربهای احتمالاً مثبت برای مشتریان آنها مهم است، بهطور فعالانه از مشتریان خود نظر بخواهید.
سرویسهایی برای کمک به خودکارسازی درخواستهای بازبینی (از طریق ایمیل یا متن) پس از انجام برخی اقدامات مشتری آنلاین یا آفلاین (به عنوان مثال تکمیل قرار ملاقات، پرداخت فاکتور و غیره) و بررسی مدیریت در منابع متعدد از طریق داشبورد مرکزی وجود دارد.
اتوماسیون میتواند زمان زیادی را برای کسبوکارهای محلی پرمشغله صرفهجویی کند و اطمینان حاصل کند که نظرات مثبت به طور منظم وارد میشوند.
7. فهرست ها/ نقل قول های محلی خود را با NAP خود به روز کنید
سه بخش مهم از اطلاعات جهت دار در GBP، وب سایت و در سراسر وب شما نام، آدرس و شماره تلفن یا NAP شما هستند.
هم برای Google و هم برای مخاطبان شما بسیار مهم است که NAP شما در همه این منابع یکسان و دقیق باشد.
به این ارجاعات به کسب و کار شما از سایت های شخص ثالث، نقل قول نیز گفته می شود.
برای یافتن و اطمینان از بهروز بودن NAP، میتوانید با جستجوی نام کسبوکارتان و یادداشت همه مکانهایی که جزئیات کسبوکارتان را میتوانید پیدا کنید، شروع کنید.
هر نمونه را بررسی کنید و با هر دایرکتوری یا مالک وب سایت تماس بگیرید تا در صورت نیاز این اطلاعات تماس مهم را به روز کنید.
همچنین خدمات لیست محلی خودکار رایگان و پولی وجود دارد که به شما امکان می دهد NAP خود را به همراه سایر اطلاعات مهم تجاری مانند URL وب سایت، خدمات یا حتی تصاویر مرتبط از یک مکان مرکزی شناسایی و به روز کنید.
8. بک لینک های محلی بسازید
بک لینک ها یا لینک های ورودی به طور موثر توسعه ای از استراتژی NAP ما هستند، که به موجب آن شما به دنبال لینک دادن به وب سایت های شخص ثالث محلی مرتبط به صفحات وب سایت اصلی خود هستید.
بک لینک ها می توانند کسب و کار شما را از منظر محلی و محصول/خدمت تایید کنند.
اگر فهرستها را با پیوندها در فهرستهای محلی نگهداری میکنید، اگر گزینههای دستهبندی ارائه شده باشد، باید مطمئن شوید که آن فهرستها در دستههای مناسب قرار دارند.
در حالت ایدهآل، این پیوندها به وبسایت شما پیوندهای «دنبال کردن» هستند، به این معنی که Google منبع پیوند محتوای شما را دنبال میکند و تشخیص میدهد.
بیشتر دایرکتوریها ارزش پیوندهای «دنبال کردن» را درک میکنند و بنابراین برای گنجاندن آن هزینه دریافت میکنند، اما باید به دنبال فرصتهایی برای ایمن کردن پیوندها از سایر منابع غیرپرداخت مانند سایتهای شریک، صنعت یا سازمان خدمات مرتبط باشید.
9. با جامعه خود درگیر شوید
همانطور که گوگل به فعالیت GBP پاداش می دهد، همچنین به میزان فعال بودن یک کسب و کار در جامعه خود به عنوان وسیله ای برای تثبیت حضور و قدرت محلی خود توجه می کند.
کسبوکارهایی که با سازمانهای خدمات محلی (مانند اتاقهای بازرگانی، موسسات خیریه، یا گروههای ورزشی)، حمایت مالی از رویدادهای محلی، یا مشارکت با سایر کسبوکارهای برجسته محلی، به طور طبیعی بخشی پر رونق از جامعه محسوب میشوند.
تعامل میتواند شامل انتشار و/یا تبلیغ محتوای پیوندی باشد، بهعنوان مثال، اعلانهای رویداد، صفحات شریک مرتبط با این سازمانهای شریک، و البته تعامل فیزیکی و شاید نام بردن/پیوند شدن در اخبار محلی یا سایر نشریات.
10. به SERP ها و The Long Tail توجه کنید
اگر میخواهید هر جنبهای از حضور وب محلی خود را بهینه کنید، میخواهید پیشرفت خود را از نظر رتبهبندی یا رتبهبندی در نقشههای گوگل و صفحات نتایج موتورهای جستجوی معمولی (SERP) بر اساس کلمات کلیدی خود نظارت کنید. به امید یافتن برای
میتوانید جستجوهای دستی Google خود را انجام دهید (ترجیحاً در حالت ناشناس و در حالی که به حساب Google وارد نشدهاید)، یا میتوانید از میان تعدادی ابزار نظارت بر رتبه انتخاب کنید، که بسیاری از آنها به شما امکان میدهند به طور خاص رتبهبندی نقشه را فیلتر کنید.
هنگام بررسی کلمات کلیدی که باید دنبال کنید، حتماً شناسههای محلی و کلیدواژههای واجد شرایطی مانند «نزدیک به من»، «بهترین» و «مقرونبهصرفه» را در نظر بگیرید و آنها را در نظر بگیرید. “، یا “کار بدنه خودرو مقرون به صرفه.”
عبارات سه، چهار و پنج کلمه کلیدی مانند اینها به عنوان دنباله بلند در نظر گرفته می شوند، به این معنی که آنها ممکن است حجم جستجوی محلی قابل توجهی نداشته باشند – اما این حجم ها می توانند اضافه شوند، و به هر کسب و کار محلی توصیه می شود به جای تمرکز بر روی گروه های موضوعی کلمات کلیدی مرتبط تمرکز کنند. از تعقیب عبارات رقابتی تر.
با گذشت زمان، اگر واقعاً مرجعیت محلی کسب و کار خود را ایجاد کرده باشید، رتبه بندی های بالای دم کوتاه دنبال می شود.
کسب و کار خود را در نقشه گوگل قرار دهید
پس اکنون، با در دست داشتن لیست لباسشویی، مانند مایک باشید و کسب و کار محلی خود را روی نقشه قرار دهید.
ایجاد اقتدار و تخصص آنلاین واقعاً با آنچه همیشه در دنیای واقعی بوده متفاوت نیست، اما همانطور که هر رابطه واقعی باید زمان بر باشد.
گوگل به کسبوکاری که بهترین پاسخها را به سؤالات مشتریان خود ارائه میدهند، محصولات و خدمات مستحکمی ارائه میکنند، نقش فعالی در جامعه محلی خود دارند، مشتریان خود را به حرفهای خوب در مورد آنها میرسانند و سطح بالایی از خدمات مشتری را همیشه ارائه میدهند، پاداش میدهد. .
اگر این کار تجارت شما را توصیف می کند، به آنجا بروید و آن را انجام دهید.
منابع بیشتر:
تصویر ویژه: BestForBest/Shutterstock