5 مفهوم جستجو که باید بدانید


برنامه سئوی ما بسیار موفق تر خواهد بود اگر فقط مدیر ارشد اطلاعات ما بفهمد…

مدیر ارشد اطلاعات به عنوان مسئول اجرایی مدیریت، اجرا و نظارت بر اطلاعات و فناوری‌ها در سازمان شما، یکی از متحدان ضروری سئو است.

داشتن حمایت و درک CIO در سراسر فرآیندهای تصمیم گیری و اولویت بندی می تواند برای CMO (مدیر ارشد بازاریابی) بسیار مفید باشد.

در واقع، این رابطه ای نیست که بخواهید خصمانه باشید. برعکس، نیاز به همزیستی دارد.

ایجاد یک رابطه محکم بین بازاریابی و فناوری در سطح اجرایی برای ایجاد تجربیات غنی و شخصی سازی شده مورد انتظار مصرف کننده بیش از حد امروزی ضروری است.

طبق داده های تحلیلگران، بیش از 20 درصد از بودجه بازاریابی برای فناوری استفاده می شود و یک سوم سازمان های بازاریابی در حال حاضر یک تیم فناوری اختصاصی دارند.

چگونه می توانید بهتر به مدیر عامل شرکت خود در مورد ارزش SEO آموزش دهید و نزدیکی را در این رابطه بین بخشی ضروری تقویت کنید؟

در اینجا چند مفهوم جستجو وجود دارد که می خواهید CIO شما بداند.

1. تأثیر سرعت صفحه و تجربه کاربری بر سئو

Core Web Vitals و به‌روزرسانی گسترده‌تر Page Experience بر اهمیت تجربه مرور سریع و یکپارچه برای جستجوگران تأکید کردند.

Google از معیارهای CWV ​​- بزرگترین رنگ محتوایی، تاخیر ورودی اول، و تغییر چیدمان تجمعی – برای درک بهتر تجربه افراد در صفحه شما استفاده می کند.

اگر حداقل آستانه را برای CWV ​​ها رعایت می کنید، الزامات سرعت صفحه Google را برآورده می کنید.

صفحات شما به دلیل عدم برتری در معیارهای Core Web Vitals جریمه نمی شوند.

در عوض، ممکن است فرصت‌های ارزشمندی را برای به دست آوردن یک تقویت اضافی که می‌تواند به شما در پیشی گرفتن از رقبای خود در جستجو کمک کند، از دست بدهید.

اطمینان حاصل کنید که CIO شما به این راهنمای اصول حیاتی وب اصلی SEO فنی پیشرفته دسترسی دارد تا بتواند از نحوه ترجمه مستقیم این درخواست‌ها در بلیط‌های پشتیبانی شما به افزایش دید و ترافیک سایت قدردانی کند.

استفاده از یک شبکه تحویل محتوا (CDN) همچنین می‌تواند با ارائه محتوا از سرورهای توزیع‌شده جغرافیایی که به جستجوگر نزدیک‌تر هستند، به پشتیبانی از اهداف سرعت صفحه SEO شما کمک کند.

این سرورها محتوای صفحه شما را در حافظه پنهان ذخیره می کنند تا در صورت نیاز سریعتر و آسان تر ارائه شود و تاخیر صفحه و زمان بارگذاری کاهش یابد.

هنگامی که مدیران ارشد اطلاعات با سئو و بازاریابان محتوا همکاری می کنند، تأثیرات تجاری به وضوح قابل مشاهده است.

این امر به ویژه در مورد Core Web Vitals صادق است، زیرا تحقیقات (افشای شرکت من BrightEdge) اخیراً نشان داده است که این همکاری می تواند تا 58٪ در عملکرد بهبود یابد.

بهبود تجربه صفحه حیاتی وب اصلیتصویر از BrightEdge، ژوئن 2022

2. سایت فنی و خطاهای CMS می تواند حیاتی باشد

خطاهای فنی در کد و CMS شما (سیستم مدیریت محتوا) می تواند انواع مشکلات را ایجاد کند، از ممانعت از خزیدن و جلوگیری از نمایه سازی گرفته تا مسائل امنیتی، صفحات بی سرپرست و محتوای تکراری.

این می تواند به CIO شما و تیم توسعه آنها کمک کند تا روشی برای اولویت بندی درخواست های فنی مرتبط با SEO شما ارائه دهند.

آیا این خطا مانع از دسترسی کاربران به سایت می شود یا آسیب پذیری ایجاد می کند؟

اجازه ندهید که در درخواست های تغییر مسیر دفن شود.

کمک به CIO خود در مورد رایج ترین انواع خطاهای فنی که می تواند بر رتبه بندی ها تأثیر بگذارد، آنها را قادر می سازد تا مشکلات احتمالی را که در درخواست های سایر بخش ها مطرح می شود، شناسایی کنند.

یکی دیگر از زمینه های حیاتی که CIO و SEO در کنار هم قرار می گیرند، استفاده و پیاده سازی AI (هوش مصنوعی) است.

اینجاست که بسیاری از CMS ها کوتاه می آیند.

هوش مصنوعی را می توان برای بهبود تجارب سایت و مشتری با توصیه های محتوای هوشمند، خروجی های SEO پسند، و رفع سریع خودکار خطاهای مهم مورد استفاده قرار داد.

3. مفاهیم امنیتی داده ها و SEO

CIO کاملاً از مسائل امنیتی و انطباق آگاه است – شما نیازی به آموزش در اینجا ندارید.

چیزی که می تواند کمک کند این است که نشان دهید CIO خود به خطرات امنیتی نیز توجه دارید، و مراقب باشید که این خطرات را قبل از درخواست تیم آنها ارزیابی کنید.

بدترین سناریو، یک CIO ضد سئو است که پس از نقض یا سایر مشکلات عمده ای که به بهینه سازی درخواست شده توسط SEO یا بازاریابی نسبت می دهند، چنین شد.

به CIO خود نشان دهید که در تاکتیک‌های هرزنامه SEO که هکرها برای تزریق کد، پیاده‌سازی تغییر مسیرهای مضر و در غیر این صورت سایت شما را دستکاری می‌کنند، به خوبی آشنا هستید.

از آنجایی که ما در بحبوحه یک انقلاب انفجاری رشد داده ها و وب 3.0 هستیم، انطباق داده ها و حفظ حریم خصوصی کاربر برای SEO، دانشمند داده و CIO مهم می شود.

زمانی که درخواستی می‌کنید که می‌تواند باعث ایجاد نگرانی تیم توسعه‌دهنده شود، ارزیابی ریسک خود را به اشتراک بگذارید.

فعال باشید و با نشان دادن اینکه CIO به اندازه آنها به امنیت اهمیت می دهید، از آن استدلال ها علیه بهینه سازی جلوتر بگیرید.

4. طرحواره چگونه کار می کند

نشانه گذاری داده های ساختاریافته یک عامل رتبه بندی نیست اما به موتورهای جستجو کمک می کند محتوای صفحه شما را بهتر درک کنند.

از آنجا، می‌تواند به راه‌اندازی قطعه‌های ویژه ارزشمند کمک کند که به برند شما املاک و مستغلات بیشتری می‌بخشد و قابلیت‌های بیشتری در SERPs (صفحه نتایج موتورهای جستجو) می‌دهد.

طرحواره نوعی نشانه گذاری است که موتورهای جستجو از جمله گوگل، بینگ و یاندکس ترجیح می دهند.

افزودن طرحواره به صفحات شما به ارائه زمینه ای کمک می کند که گوگل را قادر می سازد صفحه شما را با یک جستجوی مرتبط مطابقت دهد و آن را به یک عنصر ضروری از استراتژی سئوی شما تبدیل می کند.

افزودن و آزمایش طرحواره به درستی هر چه سایت بزرگتر باشد دشوارتر می شود و درک CIO شما از آن در سطح سازمانی ضروری می شود.

ارزش به اشتراک گذاشتن جزئیات schema.org و صفحاتی مانند این را دارد که در آن گوگل به بررسی عمیق داده های ساختاری می پردازد.

ظاهر جستجوی گوگلتصویر از گوگل، ژوئن 2022

شما می توانید طرحواره را با فناوری مناسب به طور خودکار انجام دهید.

با این حال، بررسی های دستی و تعادل باید همچنان وجود داشته باشد تا مطمئن شود که واقعاً کار را انجام می دهد.

فقط در صورتی کار می کند که معنی و زمینه ای که نشانه گذاری شما به موتور جستجو منتقل می کند دقیق باشد.

شما می‌توانید از CIO خود دعوت کنید تا روی میز بنشیند، زیرا تعیین می‌کنید کدام نشانه‌گذاری خودکار و کدگذاری بهتر است، تا آنها بفهمند چه چیزی علامت‌گذاری شده است و چرا.

5. پشتیبانی CRM از SEO

مشتریان باید در اولویت هر CIO و هر نوع پلت فرم سئو باشند.

از آنجایی که SEO به یکی از موارد دستور کار اتاق هیئت مدیره تبدیل می شود، اطمینان حاصل می شود که سیستم CRM شما به مدیریت سرنخ های شما کمک می کند و داده های مشتری ضروری است.

متخصصان سئو از CRM برای تبدیل مشتریان بالقوه به فروش و ارتقای عملکرد آنها در یک سازمان استفاده می کنند.

در حالی که سیستم های CRM مختلف اهداف دیگری دارند، ضروری است که CIO به انتخاب اینکه کدام یک به اهداف تیم های SEO و محتوا می رسد کمک کند.

با ظهور CDP ها (پلتفرم های داده های مشتری)، DAM ها (مدیریت دارایی های دیجیتال) و DMP ها (پلتفرم های مدیریت دیجیتال)، نقش CIO در موارد زیر حیاتی است:

  • انتخاب سیستم و شرکای اکوسیستم مناسب در سئو و فناوری بازاریابی.
  • ادغام فناوری‌هایی که بهتر به تجربه مشتری و کاربر خدمت می‌کنند.

نتیجه

همانطور که رابطه بین CMOs و CIO ها همسو می شود، رابطه با SEO هم تراز می شود. تجربه موفق مشتری در وب نیاز به سرعت و پاسخگویی دارد.

تغییر لرزه ای – و علاقه به SEO فنی – به عنوان مقرون به صرفه ترین و بادوام ترین کانال بازاریابی به این معنی است که CIO به بخش مرکزی معادله درآمد SEO تبدیل شده است.

منابع بیشتر:


تصویر ویژه: Panchenko Vladimir/Shutterstock





منبع

مطالب مرتبط