Google در مورد دستورالعمل های رأی دهندگان با کیفیت ، SEO را به اشتراک می گذارد


در جستجوی اخیر Central Live NYC ، جان مولر گوگل در مورد رأی دهندگان کیفیت شخص ثالث که برای ارزیابی تغییرات در الگوریتم های جستجوی گوگل استفاده می کنند ، بحث کرد. اگرچه صریحاً بیان نشده است ، اما ظرافت دلالت دارد: نگه داشتن انسان در حلقه عامل مهمی در تنظیم دقیق تصمیمات سئو شما است.

رأی دهندگان کیفیت شخص ثالث

امیدوارم در حال حاضر همه بدانند که Google از رأی دهندگان با کیفیت شخص ثالث برای بررسی تغییرات الگوریتم استفاده می کند و بازخوردی را ارائه می دهد که می تواند برای قضاوت در مورد موفقیت و آزمایش های مختلف الگوریتم استفاده شود. آنها در واقع بر رتبه بندی وب سایت های فردی تأثیر نمی گذارند ، قضاوت آنها در مورد اثربخشی الگوریتم هایی است که خودشان بر صدها هزار و میلیون ها سایت در سراسر اینترنت تأثیر می گذارد.

معمولاً چنین تماسهای داوری مبنی بر اینکه آیا یک سایت مفید است یا نه بسیار ذهنی است (موضوع نظر شخصی). به همین دلیل گوگل مجموعه ای از دستورالعمل ها را برای استفاده از رأی دهندگان با کیفیت ایجاد کرده است تا معیارهایی را که رأی دهندگان از آنها استفاده می کنند استاندارد کنند و قضاوت های خود را عینی تر کنند (مانند در نظر گرفتن حقایقی که درست یا نادرست هستند).

طبق یادداشت های من ، چگونه جان مولر توضیح داد:

“و یکی از راه هایی که ما این کار را انجام می دهیم این است که ما با به اصطلاح رأی دهندگان با کیفیت کار می کنیم. اینها افراد خارجی هستند که کیفیت نتایج جستجو را مرور می کنند ، که کیفیت صفحات وب را مرور می کنند تا به ما اطلاع دهند ، آیا ما در مکان خوبی هستیم؟ آیا ما در جهت درست پیش می رویم؟ آیا تغییراتی که ما در واقع کار می کنیم برای شما حس می کنیم و قابل قبول است؟”

نکته قابل توجه در مورد آن مبادله این است که کل نکته قضاوت در مورد الگوریتم ها این است که آیا آنها برای انسان قابل قبول هستند یا خیر.

مولر در مرحله بعد موضوع دستورالعمل های کیفیت RATERS و چگونگی خواندن SEO و ناشران را ارائه داد. در حقیقت ، او آن را مهم می نامد و هر کسی را که نگران رتبه بندی بهتر است ، تشویق می کند تا حداقل به آن اسکن برای موضوعاتی بدهد که ممکن است برای فرد مهم باشد.

وی ادامه داد:

“بنابراین ما مجموعه ای از دستورالعمل ها را داریم که برای این رأی دهندگان با کیفیت منتشر کرده ایم ، که فکر می کنم در واقع به طرز شگفت آور مهم است. این یک کتاب غول پیکر است ، چیزی که من نمی دانم 180 صفحه طول دارد. اما این دستورالعمل های زیادی است که ما فکر می کنیم آنچه را که ما برای رأی دهندگان با کیفیت می توانند با توجه به محتوا بررسی کنند ، می گیرند.

من فکر می کنم برای اکثر وب سایت ها ، حداقل منطقی است که حداقل آن را پشت سر گذاشته است ، یا ممکن است F را کنترل کنید و از طریق آن برای کلمات کلیدی که به آنها اهمیت می دهید ، جستجو کنید تا این حس را داشته باشید که Google در هنگام ایجاد تغییر چه فکر می کند. “

دستورالعمل های RATERS با کیفیت ، کتابچه راهنمای رتبه بندی نیست

سه نفر بسیاری از SEO هستند که اطلاعات غلط را که دستورالعمل های Raters با کیفیت نشان می دهد ، نگاهی به آنچه Google برای رتبه بندی وب سایت ها استفاده می کند ، ارائه می دهند. این نادرست است

مولر ادامه می دهد (پاراگراف من):

وی گفت: “بدیهی است که دستورالعمل های Rater با کیفیت سندی نیست که می گوید ، اینگونه است که ما رتبه بندی می کنیم ، اما عادلانه تر ، اینگونه است که وقتی از این رأی دهندگان با کیفیت درخواست می کنیم ، چیزهایی را در وب بررسی می کنیم.

آنها تعدادی از کارهای مختلف را برای ما انجام می دهند و بنابراین یکی از آنها کیفیت صفحه است که در آن به ما می گوید ، آیا این یک صفحه با کیفیت بالا است یا خیر؟ مورد دیگر ارزیابی اینکه آیا صفحاتی که در نتایج جستجو نشان می دهیم نیازهای کاربر را برآورده می کند. که گاهی اوقات بسیار ذهنی است ، اما ما به آنها اطلاعاتی در مورد آنچه می توانند در آنجا انجام دهند و دیگری آزمایش A/B ، آزمایش جانبی در کنار هم است ، جایی که ما رأی دهندگان با کیفیت را با مجموعه ای از صفحات قبل و مجموعه ای از صفحات بعد از آن ارائه می دهیم ، و آنها به ما می گویند که کدام یک از اینها در واقع بهتر است. “

انسان در حلقه

پیش بینی مهم از بحث مولر در مورد رأی دهندگان با کیفیت و دستورالعمل های مورد استفاده این است که نحوه واکنش انسان نسبت به نتایج جستجو در قلب آنچه گوگل با الگوریتم های خود انجام می دهد است. برخی از افراد تمایل دارند که به الگوریتم های گوگل به عنوان ماشین های مکانیکی که نتایج جستجو را از بین می برند فکر کنند و این تقریباً همان چیزی است که آنها هستند ، اما آنها همچنین در حال تقلید از قضاوت انسان در مورد آنچه است و اسپم نیست ، نتیجه جستجوی با کیفیت بالا نیست.

Rote SEO در تغذیه دستگاه بسیار متمرکز است اما خود دستگاه در حال تقلید از قضاوت انسان است. SEO امروز بیش از هر زمان دیگری در مورد چگونگی تأثیر هر انتخابی در مورد یک سایت بر انسان تأثیر می گذارد و کمتر در مورد نگرانی در مورد اینکه آیا شما کلمات کلیدی موجودیت کافی را در یک صفحه دریافت کرده اید و آیا عنوان H1 وجود ندارد ، کمتر است.

قضاوت انسانی اصلی برای توسعه الگوریتم گوگل است

از رأی دهندگان با کیفیت برای قضاوت در مورد اینکه آیا تغییرات الگوریتم نتایج جستجو را برای افراد بهتر می کند ، استفاده می شود. الگوریتم ها بر اساس واکنشهای انسانی تنظیم می شوند ، نه بر اساس معیارهای ماشین.

دستورالعملهای رأی دهندگان با کیفیت ، مقادیر گوگل را منعکس می کنند

دستورالعملهای Rater با کیفیت Google یک کتابچه راهنمای رتبه بندی نیست. آنها آنچه را که گوگل محتوای مفید و با کیفیت را می داند تعریف می کنند. آنها می توانند به عنوان آینه ای عمل کنند که صاحبان مشاغل و SEO بتوانند محتوای خود را حفظ کنند تا ببینند که چگونه با معیارهای Google برای کیفیت بالا هماهنگ است.

سئو امروز در مورد تجربه انسانی است

پیام عمیق تر که در آنچه که مولر در مورد آن صحبت می کرد دفن شده است این است که الگوریتم های Google در تلاشند تا قضاوت انسانی را تقلید کنند ، بنابراین SEO ها باید روی تجربه و سودمندی کاربر تمرکز کنند ، نه لیست های چک یا مشغول کار مانند اضافه کردن BIOS نویسنده با اطلاعات اضافی که هیچ کاری برای بازدید کنندگان سایت انجام نمی دهد.



منبع

مطالب مرتبط