Google در مورد محتوای پرکننده SEO و سازندگان را هشدار می دهد
جان مولر گوگل ناشران و SEO را در مورد محتوای پرکننده هشدار داد ، که به طور کلی با هدف ظاهری دستیابی به آستانه جمع آوری کلمه بدون نگرانی از تجربه کاربر ایجاد می شود. اگرچه سایت های دستور العمل علت این هشدار است ، اما این نوع چیزی است که همه SEO و ناشران باید از آن نگران باشند.
منشأ احتمالی محتوای پرکننده
آنچه که مولر در مورد آن هشدار داد ، محتوای پرکننده ، احتمالاً در این ایده که “محتوا پادشاه است” است که منجر به تمرین سئو شد که باعث ایجاد محتوا شبیه به آنچه در حال حاضر در رتبه بندی شده است ، به جز انجام ده برابر بهتر است تا آن را بر فراز رقابت قرار دهد (10 برابر و استراتژی های محتوای Skyscraper).
جان مولر در مورد محتوای پرکننده هشدار می دهد
مشاهدات مولر در مورد محتوای پرکننده در زمینه مروری بر تغییرات اخیر در دستورالعمل های کیفیت Rater (QRG) بود ، کتابی که Google برای ایجاد استانداردهای عینی تر به چگونگی ارزیابی رأی دهندگان شخص ثالث نتایج جستجو که مورد آزمایش قرار می گیرند ، ایجاد کرده است.
مولر گفت که محتوای پرکننده محتوای کم کیفیت است که برای طولانی تر شدن صفحه طراحی شده است. وی گفت که به طور غیررسمی و بی رحمانه ، وی گفت که محتوای پرکننده مشکل ساز است زیرا کاربران می توانند آن را “آزار دهنده” بدانند.
این طبق یادداشت های من ، آنچه او گفت:
وی گفت: “اخیراً ، دستورالعملهای با کیفیت ، موارد کمی وجود دارد که فکر می کنم برای برخی از سایت ها جالب است که ما در دستورالعمل های کیفیت Rater اکنون که قبلاً در آنجا نبودند ، جالب است.
و بنابراین این نوع چیزی است که من فکر می کنم برای سایت ها مهم است. از یک طرف که در مورد محتوای پرکننده نوشتیم ، این نوع کرکی است که برخی از وب سایت ها در صفحات خود قرار می دهند تا صفحات طولانی تر شوند. و گاهی اوقات دلایل خوبی برای طولانی تر کردن صفحات دارند.
اما برای ما این گاهی مشکل ساز است و کاربران گاهی اوقات آن را آزار دهنده می دانند. بنابراین ما در دستورالعمل های کیفیت Rater ذکر کرده ایم. “
محتوای پرکننده یک تجربه کاربر ضعیف است
آنچه مولر به آن اشاره می کند بخش جدید 5.2.2 QRG است که بیان می کند که چگونه به طور عینی قضاوت کنید که آیا یک صفحه دارای محتوای پرکننده است یا خیر. محتوای پرکننده قبلاً در بخش 5.2 واقع شده بود اما اکنون به بخش خاص خود تبدیل شده است. غذای اصلی این است که محتوای پرکننده یک مسئله تجربه کاربر است.
این چیزی است که بخش جدید QRG می گوید:
“5.2.2 پرکننده به عنوان یک تجربه کاربر ضعیف
محتوای اصلی (MC) یک صفحه باید از هدف خود پشتیبانی کند. صاحبان وب سایت و سازندگان محتوا باید مفیدترین و ضروری ترین MC را در بالای صفحه قرار دهند تا بازدید کنندگان بتوانند بلافاصله به آن دسترسی پیدا کنند.
یک صفحه با کیفیت بالا دارای مفیدترین MC است که برجسته ترین است. محتوایی که از هدف صفحه پشتیبانی می کنند بدون اینکه مستقیماً به هدف اصلی کمک کنند ، می توانند درج شوند ، اما باید در صفحه در موقعیت کمتری در صفحه نشان داده شود. به عنوان مثال ، در صفحات دستور العمل ، خود دستور العمل و محتوای پشتیبانی مهم که مستقیماً با دستور العمل مرتبط هستند باید به طور برجسته در نزدیکی صفحه وب نمایش داده شود.
بعضی اوقات ، MC شامل “پرکننده” است-محتوای کم کوشش که مقدار کمی به آن اضافه می کند و به طور مستقیم از هدف صفحه پشتیبانی نمی کند. پرکننده می تواند به طور مصنوعی محتوا را باد کند و صفحه ای را ایجاد کند که غنی به نظر می رسد اما فاقد بازدید کنندگان وب سایت محتوا هستند که ارزشمند هستند. پرکننده می تواند برای افرادی که از صفحه بازدید می کنند ، تجربه ضعیفی داشته باشد ، به خصوص اگر به طور برجسته پیش از محتوای مفید به منظور صفحه باشد.
مهم: محتوایی که از هدف صفحه پشتیبانی می کنند بدون اینکه مستقیماً به هدف اصلی آن کمک کنند ، در صورت قرار دادن مناسب ، هنوز هم می توانند با ارزش باشند. پر کننده به محتوای کم کوشش اشاره می کند که فضای ارزشمند و برجسته ای را بدون ارائه ارزش و یا بدون کمک یا رضایت بخش برای هدف اصلی صفحه اشغال می کند.
اگر صفحه باشد رتبه پایین مناسب است
● حاوی مقدار زیادی از پرکننده با کیفیت پایین و بی فایده است و باعث می شود یک تجربه ضعیف برای افرادی که از صفحه بازدید می کنند
● حاوی مقدار زیادی پرکننده برجسته بصری است که پیدا کردن MC مفید را دشوار می کند و باعث ناامیدی برای افرادی که از صفحه بازدید می کنند باعث ناامیدی می شود. “
پرکننده محتوا – نه فقط برای سایت های دستور العمل
بخش جدید راهنمای Rater Rater در مورد محتوای پرکننده به طور خاص از سایت های دستور العمل یاد می کند ، احتمالاً به دلیل محتوای پرکننده بسیار طولانی آنها بسیار بد است که آنها باید پیوندی را برای پرش به بخشی که مفید است اضافه کنند.
برخی از SEO ها عموماً از تغییر دوست ندارند و این احتمالاً برخی از افراد را عصبانی می کند ، اما به نظر من ، هر ناشر که احساس می کند نیاز به افزودن پیوندی به “پرش به دستور العمل” دارد ، احتمالاً باید در نظر داشته باشد که آنها کار اشتباهی انجام می دهند. همانطور که گوگل می گوید ، محتوای مهم پشتیبانی باید از جلو باشد. اگر کاربران برای رسیدن به آن مجبور به پرش از مطالب هستند ، هر آنچه که از بین می رود مفید نیست.
سایت های دستور العمل ممکن است بدترین مجرمان برای محتوای پرکننده باشند ، اما این بدان معنی نیست که ناشران در سایر سوله ها می توانند این سیاست را نادیده بگیرند. همه SEO و سازندگان محتوا باید تشخیص دهند که محتوای پرکننده مشکل ساز است.
تقلید از محتوای برتر ، عملی است که ناشران محتوا برای تجدید نظر نیاز دارند. این در برابر آنچه Google در واقع سعی در رتبه بندی دارد ، کار می کند و می تواند به جای تمرکز بر نیازهای کاربر ، به اهداف شمارش کلمات مصنوعی منجر شود.