Google روند نمایه سازی محتوای اصلی را توضیح می دهد


گری ایلیز گوگل در مورد مفهوم “محتوای محور” ، نحوه شناسایی آنها در مورد شناسایی آن بحث کرد ، و اینکه چرا 404 نرم ترین خطای مهمترین خطایی است که در روش نمایه سازی محتوا است. زمینه بحث ، رویداد اخیر Google Search Central Deep Dive در آسیا بود ، که توسط Kenichi Suzuki خلاصه شده است.

محتوای اصلی بدن

به گفته گری ایلیز ، گوگل برای شناسایی محتوای اصلی یک صفحه وب به طول های زیادی می رود. عبارت “محتوای اصلی” برای کسانی که دستورالعمل های کیفیت جستجوی Google را خوانده اند آشنا خواهد بود. مفهوم “محتوای اصلی” برای اولین بار در قسمت 1 دستورالعمل ها ، در بخشی که نحوه شناسایی محتوای اصلی را می آموزد ، معرفی می شود ، که با توضیحات کیفیت اصلی محتوای دنبال می شود.

دستورالعمل های کیفیت محتوای اصلی (AKA MC) را به عنوان:

“محتوای اصلی هر بخشی از صفحه است که به طور مستقیم به صفحه کمک می کند تا به هدف خود برسد. MC می تواند متن ، تصاویر ، فیلم ها ، ویژگی های صفحه (به عنوان مثال ، ماشین حساب ها ، بازی ها) باشد و می تواند محتوای ایجاد شده توسط کاربران وب سایت ، مانند فیلم ها ، بررسی ها ، نظرات ارسال شده توسط کاربران و غیره باشد.

MC همچنین شامل عنوان در بالای صفحه (مثال) است. عناوین توصیفی MC به کاربران امکان می دهند در مورد صفحات برای بازدید تصمیمات آگاهانه بگیرند. عناوین مفید MC را در صفحه خلاصه می کند. “

Illyes Google از محتوای اصلی به عنوان محتوای اصلی آن یاد کرد و گفت که برای “رتبه بندی و بازیابی” استفاده می شود. محتوای موجود در این بخش از یک صفحه وب وزن بیشتری نسبت به محتوای موجود در قسمت های پاورقی ، هدر و مناطق ناوبری (از جمله ناوبری نوار کناری) دارد.

سوزوکی خلاصه آنچه ایلیز گفت:

“سیستم های Google به شدت” محتوای اصلی “(که او همچنین” محور “می نامد) صفحه ای برای رتبه بندی و بازیابی را در اولویت قرار می دهد. کلمات و عبارات واقع در این منطقه وزن قابل توجهی بیشتر از آنهایی که در هدرها ، پاورقی ها یا نوارهای جانبی ناوبری دارند ، دارند. برای رتبه بندی برای شرایط مهم ، باید اطمینان حاصل کنید که آنها به طور برجسته در بدنه اصلی صفحه شما قرار دارند.”

تجزیه و تحلیل موقعیت مکانی محتوا برای شناسایی محتوای اصلی

این بخش از ارائه ایلیس برای درست کردن مهم است. گری ایلیز گفت که Google صفحه وب ارائه شده را برای قرار دادن محتوا تجزیه و تحلیل می کند تا بتواند مقدار مناسب وزن را به کلمات موجود در محتوای اصلی اختصاص دهد.

این مربوط به شناسایی موقعیت کلمات کلیدی در صفحه نیست. این فقط در مورد شناسایی محتوا در یک صفحه وب است.

این چیزی است که سوزوکی رونویسی کرد:

“Google تجزیه و تحلیل موقعیتی را در صفحه ارائه شده انجام می دهد تا بفهمد محتوا در کجا قرار دارد. سپس از این داده ها استفاده می کند تا نمره اهمیت را به کلمات (نشانه ها) در صفحه اختصاص دهد. انتقال یک اصطلاح از یک منطقه کم اهمیت (مانند نوار کناری) به منطقه اصلی محتوا مستقیماً وزن و پتانسیل خود را افزایش می دهد.”

بینش: معنایی HTML یک روش عالی برای کمک به Google است که محتوای اصلی و مناطق کم اهمیت را شناسایی می کند. HTML معنایی باعث می شود صفحات وب مبهم تر شود زیرا از عناصر HTML برای شناسایی مناطق مختلف یک صفحه وب استفاده می کند ، مانند بخش هدر بالا ، مناطق ناوبری ، پاورقی ها و حتی شناسایی تبلیغات و عناصر ناوبری که ممکن است در منطقه اصلی محتوای تعبیه شوند. این فرآیند فنی سئو برای ساخت صفحه وب کمتر مبهم است.

3. Tokenization پایه و اساس فهرست Google است

به دلیل شیوع فن آوری های هوش مصنوعی امروز ، بسیاری از SEO ها از مفهوم نشانه گذاری آگاه هستند. Google همچنین از Tokenization برای تبدیل کلمات و عبارات به یک قالب قابل خواندن با دستگاه برای نمایه سازی استفاده می کند. آنچه در شاخص Google ذخیره می شود HTML اصلی نیست. این نمایش نشانه ای از محتوا است.

4. ”404 نرم یک خطای مهم است

این قسمت مهم است زیرا 404s نرم را به عنوان یک خطای مهم قاب می کند. 404s نرم صفحاتی هستند که باید پاسخ 404 را برگردانند اما در عوض یک پاسخ 200 خوب را بازگردانند. این می تواند زمانی اتفاق بیفتد که یک سئو یا ناشر یک صفحه وب مفقود شده را به صفحه اصلی هدایت کند تا بتواند PageRank خود را حفظ کند. گاهی اوقات یک صفحه وب گمشده به یک صفحه خطا هدایت می شود که یک پاسخ 200 خوب را برمی گرداند ، که این نیز نادرست است.

بسیاری از SEO به اشتباه معتقدند که کد پاسخ 404 خطایی است که نیاز به رفع دارد. 404 چیزی است که فقط در صورت شکسته شدن URL نیاز به رفع آن دارد و قرار است به URL دیگری اشاره کند که با محتوای واقعی زندگی می کند.

اما در مورد URL برای یک صفحه وب که از بین رفته است و احتمالاً هرگز برنگشته است زیرا با محتوای دیگر جایگزین نشده است ، پاسخ 404 صحیح است. اگر محتوا توسط یک صفحه وب دیگر جایگزین یا جانشین شده باشد ، در این صورت مناسب است که URL قدیمی را به URL که محتوای جایگزینی در آن وجود دارد ، هدایت کنید.

نکته این همه این است که ، به گوگل ، یک نرم افزار 404 یک خطای مهم است. این بدان معناست که SEO هایی که سعی می کنند با تغییر مسیر URL به صفحه اصلی ، یک رویداد غیر خطا مانند پاسخ 404 را برطرف کنند ، در واقع با انجام این کار یک خطای مهم ایجاد می کنند.

سوزوکی خاطرنشان کرد که ایلیز گفت:

“صفحه ای که یک کد وضعیت 200 OK را برمی گرداند اما یک پیام خطا را نشان می دهد یا محتوای اصلی بسیار نازک/خالی دارد” 404 نرم “در نظر گرفته می شود. Google به طور فعال این صفحات را شناسایی و از آن استفاده می کند زیرا آنها بودجه خزنده را هدر می دهند و تجربه کاربری ضعیفی را ارائه می دهند که سالهاست ، صفحه مستندات خود Google در مورد 404 Soft به عنوان یک سیستم نرم 404 توسط سیستم های خود پرچم گذاری شده است و نمی تواند ایندکس شود. “

پیشخدمت

  • محتوای اصلی
    Google به بخش اصلی محتوای یک صفحه وب خاص اولویت می دهد. اگرچه گری ایلیز به آن اشاره نکرد ، ممکن است استفاده از HTML معنایی مفید باشد تا به وضوح بیان کند که قسمت های صفحه محتوای اصلی هستند و کدام قسمت ها نیستند.
  • Google محتوا را برای نمایه سازی نشان می دهد
    استفاده Google از Tokenization امکان درک معنایی از نمایش داده ها و محتوا را فراهم می کند. اهمیت SEO این است که Google دیگر به کلمات کلیدی دقیق مسابقه متکی نیست ، که ناشران و SEO را آزاد می کند تا از نظر نحوه مفید بودن آنها برای کاربران ، روی نوشتن درباره موضوعات (نه کلمات کلیدی) تمرکز کنند.
  • 404s نرم یک خطای مهم است
    404s نرم معمولاً به عنوان چیزی برای جلوگیری از آن تصور می شوند ، اما آنها به طور کلی به عنوان یک خطای مهم درک نمی شوند که می تواند بر بودجه خزیدن تأثیر منفی بگذارد. این اهمیت اجتناب از 404s نرم را بالا می برد.

تصویر برجسته توسط Shutterstock/KrakenImages.com



منبع

مطالب مرتبط