Google مشاغل را در برابر حوزه های کلمه کلیدی عمومی هشدار می دهد


جان مولر Google می گوید مشاغل کوچک ممکن است با انتخاب دامنه های کلیدی کلیدی عمومی به جای ساختن نام های تجاری متمایز ، به جستجوی آنها آسیب برساند.

مارتین اسپلیت در مورد قسمت اخیر جستجوی ضبط ، مولر و مدافع جستجوگر همکار ، در مورد چالش های رایج برای وب سایت های عکاسی بحث کردند.

در طول گفتگو ، مولر خاطرنشان كرد كه بسیاری از دارندگان مشاغل كوچك در دام “دامنه عمومی” قرار می گیرند كه اتصال نام تجاری با كار خود را سخت تر می كند.

چرا دامنه های کلمه کلیدی می توانند یک مشکل باشند

این موضوع زمانی مطرح شد که اسپلیت خاطرنشان کرد که سایت عکاسی وی از یک اصطلاح آلمانی برای “عکس زیر آب” به عنوان دامنه خود استفاده می کند. مولر پاسخ داد:

“من می بینم که بسیاری از مشاغل کوچک اشتباه می کنند که یک اصطلاح عمومی را بگیرند و آن را برند خود بنامند.”

وی توضیح داد که مشاغل انتخاب دامنه های غنی از کلمات کلیدی غالباً با دایرکتوری ها ، جمع کننده ها و سایر سایت های مستقر که همان عبارات را هدف قرار می دهند ، به رقابت می پردازند.

حتی اگر نام دامنه دقیقاً با یک سرویس مطابقت داشته باشد ، فضای کمی برای ایستادگی در جستجو وجود دارد.

مزیت یک برند مجزا

مولر این را با استفاده از یک نام تجاری منحصر به فرد در تضاد کرد:

“اگر برند شما عکس های مارتین اسپلیت بود ، مردم می توانند بلافاصله شما را پیدا کنند.”

هنگامی که مشتریان به دنبال یک برند هستند که به یاد می آورند ، رقابت کاهش می یابد. ذکر و پیوندها از وب سایت های دیگر نیز به سیگنال های واضح تر به موتورهای جستجو تبدیل می شوند و احتمال سردرگمی با مشاغل مشابه نامگذاری شده را کاهش می دهند.

فرصت های از دست رفته برای دهان به دهان

تکیه بر دامنه کلمه کلیدی عمومی همچنین می تواند بازاریابی آفلاین را کمتر مؤثر کند.

اگر یک مشتری بالقوه در مورد یک تجارت در یک رویداد بشنود اما نمی تواند نام عمومی آن را به خاطر بسپارد ، پیدا کردن بعداً دشوارتر می شود.

مولر خاطرنشان کرد:

“اگر شما به عنوان نوعی این مرد عکاسی زیر آب شهرت ایجاد کرده اید و نام شما را به یاد می آورند ، پیدا کردن شما با نام تجاری واضح بسیار ساده تر است.”

چرا این مهم است

برای ارائه دهندگان خدمات مانند عکاسان ، برنامه ریزان رویداد یا پیمانکاران ، از جمله سرویس و مکان به نام دامنه می توانند مانند میانبر در رتبه بندی های محلی باشند.

توصیه های مولر در غیر این صورت نشان می دهد: هدف قرار دادن مکان از طریق محتوا ، داده های ساختار یافته و بهینه سازی پروفایل Google Business ، بدون اینکه یک برند متمایز ارائه شود ، حاصل می شود.

نگاه کردن

در حالی که مولر مجدداً برای سایتهای موجود مجوزهای فوری را توصیه نکرده است ، اما این مسئله را روشن کرد که دامنه های منحصر به فرد و با مارک تجاری به مشاغل کوچک مزیت قابل دفاع در جستجو و بازاریابی می دهد.

برای کسانی که هنوز یک دامنه را انتخاب می کنند ، مزایای بلند مدت به یاد ماندنی و تمایز می تواند از هرگونه افزایش کلمات کلیدی کوتاه مدت بیشتر باشد.

به قسمت کامل پادکست در زیر گوش دهید:

https://www.youtube.com/watch؟v=5sjpkghoueu


تصویر برجسته: رومی سامبورسکی/شاتر



منبع

مطالب مرتبط