Google پاسخ می دهد که چرا صفحه فرود برای پرس و جو تجارت الکترونیکی رتبه بندی می شود


جان مولر Google در مورد Bluesky به سؤالی در مورد اینکه چرا صفحه تجارت الکترونیکی با حداقل محتوای در حال رتبه بندی است ، پاسخ داد ، نشان می دهد که گاهی اوقات محتوای بهینه شده کافی نیست.

نتایج جستجوی تجارت الکترونیکی

شخصی نگرانی های خود را در مورد یک سایت تجارت الکترونیکی که در نتایج جستجو با تقریباً هر محتوا رتبه بندی می کرد ، ارسال کرد. در حقیقت ، دامنه ای که در حال رتبه بندی مجدد به دامنه دیگر بود. در مقابل آن ، به نظر می رسد که چیزی درست نیست. چرا Google یک صفحه فرود در مورد انتقال نام دامنه را رتبه بندی می کند ، درست است؟

چرا Google می تواند آنچه را که اساساً یک صفحه فرود با محتوای تقریباً صفر برای یک دامنه هدایت شده است ، رتبه بندی کند؟

چرا یک صفحه فرود

این شرکت با صفحه فرود یک شرکت دیگر را به دست آورده بود و متعاقباً به این دو دامنه پیوستند. هیچ مشکلی یا اسپم در جریان نبود ، یک تجارت یک تجارت دیگر خریداری کرد ، هر روز اتفاق می افتد.

شخصی که از این سؤال پرسیده شد URL و یک تصویر از صفحه فرود افتاد و پرسید:

“چگونه گوگل فکر می کند این بهترین نتیجه خواهد بود و همچنین ، فکر می کنید این یک نتیجه مناسب برای کاربران است؟”

جان مولر گوگل پاسخ داد:

“به نظر می رسد که یک سایت تجارت الکترونیکی معمولی برای من است. آنها می توانستند مهاجرت سایت را کمی با لطف تر انجام دهند (و احتمالاً با انجام این کار به جای یک مهاجرت واقعی ،” ​​ارزش سئو “زیادی را از دست می دهند) ، اما برای کاربران وحشتناک به نظر نمی رسد.”

مهاجرت سایت

اظهار نظر مولر در مورد مهاجرت سایت بیشتر گسترش یافت.

او ارسال کرد:

وی گفت: “راهنمایی ما برای مهاجرت سایت در https://developers.google.com/search/docs/crawling-indexing/site-move-with-url-changes است. آنچه آنها انجام می دهند” هدایت مجدد نرم یا رمزنگاری “است و آنها این کار را انجام می دهند” N: 1 “(به معنای تمام صفحات قدیمی به آنجا می رود). هر دوی اینها انتقال اطلاعات در مورد سایت قدیمی را سخت / غیرممکن می کنند. “

گاهی اوقات Google صفحاتی را رتبه بندی می کند که به نظر می رسد متعلق به آنها نیستند. اما گاهی اوقات رتبه بندی سایت وقتی از دیدگاه متفاوت مورد بررسی قرار می گیرد ، به ویژه از دیدگاه خوب و معقول برای کاربر ، معقول می شود. رتبه بندی ها همیشه تغییر می کنند و ممکن است این باشد که رتبه بندی برای آن صفحه پس از مدت مشخصی از بین برود. اما انتظار برای کنار گذاشتن یک رقیب واقعاً یک استراتژی خوب سئو نیست. دنی سالیوان Google توصیه های خوبی در مورد تمایز یک سایت برای رتبه بندی بهتر داشت.



منبع

مطالب مرتبط