Google پوشش AIO را در صنایع منتخب گسترش می دهد
BrightEdge Generative Parser ™ گسترش نمای کلی AI را که از 25 آوریل آغاز می شود ، کشف کرد و تعداد بیشتری از نمایش داده های سرگرمی و جستجوی سفر را با رشد قابل توجه در بیمه ، فناوری B2B و نمایش داده های آموزشی پوشش داد.
پوشش AIO را گسترش داد
گسترش پوشش AIO برای فیلمبرداری های بازیگر بزرگترین منطقه رشد برای بخش سرگرمی است که 76.34 ٪ از پوشش جدید پرس و جو در این نوع نمایش داده شد. درمجموع ، بخش سرگرمی تقریباً 175 ٪ گسترش پوشش اجمالی هوش مصنوعی را تجربه کرده است.
پرس و جوهای مسافرتی خاص جغرافیایی رشد پوشش قابل توجهی تقریباً 108 ٪ را تجربه کردند و تعداد بیشتری را برای افرادی که در جستجوی فعالیت در مقصد مسافرتی خاص در دوره های زمانی خاص هستند ، نشان می دهد. اینها نمایش داده های جستجوی پیچیده ای هستند که با جستجوی ارگانیک عادی ، دستیابی به درستی دشوار است.
فناوری B2B
فضای فناوری همچنان رشد مداوم تقریبا 7 ٪ را تجربه می کند در حالی که موضوع بیمه تقریباً 8 ٪ بیشتر دارد. این دو بخش معاینه کمی بیشتر دارند زیرا بدان معنی است که ناشران به طور فزاینده ای نباید به عملکرد نتایج جستجوی کلمات کلیدی اعتماد کنند بلکه در عوض بر رشد ذهنیت در مخاطبان متمرکز می شوند که احتمالاً به این مباحث علاقه مند هستند. انجام این کار همچنین ممکن است در تولید سیگنال های خارجی از اهمیت که Google ممکن است در هنگام درک موضوعاتی که یک وب سایت معتبر و متخصص است به دنبال آن باشد.
طبق BrightEdge:
“نمایش داده های اجرای فنی برای کانتینریزاسیون (DOCKER) و فن آوری های مدیریت داده ها در حال دستیابی به کشش قابل توجهی هستند و AIOS برای پرداختن به چالش های کدگذاری خاص گسترش می یابد.”
این نشان می دهد که Google در حال پیشرفت در نمایش داده های نوع برای کمک به مردم است تا به مردم کمک کند تا کولاک فن آوری ها ، خدمات و محصولاتی را که هر ماه در دسترس هستند درک کنند.
نمایش داده شد
بخش آموزش و پرورش همچنان با گسترش تقریبا 5 ٪ پوشش کلمات کلیدی AIO ، شاهد رشد پایدار است ، تقریباً 32 ٪ از این رشد ناشی از کلمات کلیدی مرتبط با یادگیری آنلاین ، با تمرکز خاص بر روی برنامه های تخصصی و گواهینامه های حرفه ای در زمینه های جدید و نوظهور.
BrightEdge در مورد داده ها اظهار نظر کرد:
“نرخ انبساط خاص صنعت به طور مستقیم بر پتانسیل دید تأثیر می گذارد. الگوهای هدف منحصر به فرد برای هر عمودی است-موفقیت نیاز به درک انواع پرس و جو خاص برای به دست آوردن نمای کلی در صنعت شما دارد ، نه فقط با حجم بالا.
جیم یو ، مدیرعامل BrightEdge ، مشاهده می کند:
“داده ها واضح است ، Google در حال تغییر شکل مجدد با نتایج AI-FIRT در روش های بسیار خاص در عمودی های مختلف است. آنچه در یک صنعت کار می کند به دیگری ترجمه نمی شود.”
پیشخدمت
بخش سرگرمی بزرگترین رشد AIO را می بیند
- فیلمبرداری های بازیگر حاکم بر پوشش گسترده است و بیش از 76 ٪ از گسترش های مربوط به سرگرمی را تشکیل می دهد.
- نمایش داده های سرگرمی در AIO حدود 175 ٪ گسترش یافت.
پوشش سفر AIO برای نمایش داده شدگان خاص در مکان رشد می کند
- جستجوهای فعالیت جغرافیایی و خاص زمان تقریباً 108 ٪ گسترش یافت.
- AIO به طور فزاینده ای برای نمایش داده های برنامه ریزی سفر پیچیده ظاهر می شود.
گسترش AIO ثابت در فناوری B2B
- با افزایش پوشش مباحث فنی ، حدود 7 ٪ رشد.
- به نظر می رسد Google در بخش های فناوری در حال رشد سریع ، چگونه به پرس و جو در بخش های فناوری رشد می کند.
سیگنال های گسترش بخش بیمه هدف قرار دادن هدف گسترده تر
- پوشش مباحث بیمه توسط AIO تقریباً 8 ٪ رشد داشته است.
رشد بخش آموزش بر یادگیری آنلاین متمرکز است
- 5 ٪ در کل افزایش می یابد ، تقریباً یک سوم پوشش جدید AIO که به برنامه های آنلاین و گواهینامه های حرفه ای در زمینه های نوظهور گره خورده است.
الگوهای AIO خاص بخش به استراتژی های سئو متناسب نیاز دارند
موفقیت بستگی به درک محرک های AIO در عمودی شما دارد و فقط به کلمات کلیدی با حجم بالا تکیه نمی کند ، این به معنای در نظر گرفتن یک رویکرد ظریف تر به موضوعات است. فهرست بندی های Ai-First Google در حال تغییر شکل مجدد چگونگی ناشران برای فکر کردن در مورد دید جستجو است.
تصویر برجسته توسط Shutterstock/Sergey Nivens