Google Maps به روزرسانی برای مبارزات جعلی می شود


Google سیستم های هوش مصنوعی خود را برای نقشه ها و پروفایل های تجاری به روز کرده است ، که هم اکنون از Gemini برای شناسایی ویرایش های پروفایل خطرناک و بررسی های جعلی استفاده می کنند.

جمینی ویرایش های مشخصات مشکوک را پیدا می کند

Google از Gemini استفاده می کند تا تغییرات جعلی را در پروفایل های تجاری مشاهده کند.

این می تواند بین یک به روزرسانی منظم ، مانند تغییر نام جزئی و یک تغییر ناگهانی و مشکوک ، مانند تغییر یک دسته تجاری از “کافه” به “لوله کش” ، تمایز قائل شود.

در اعلامیه خود ، گوگل گفت:

“ما یک مدل جدید را با کمک جمینی آموزش دادیم که ویرایش های پروفایل بالقوه مشکوک را مشخص می کند. شغلی که نام خود را از” قهوه Zoe’s Cafe “به” کافه Zoe “تغییر می دهد مشکوک نیست ، اما شغلی که ناگهان دسته خود را از” کافه “به” لوله کشی “تغییر می دهد.”

گوگل می گوید این سیستم جدید امسال هزاران ویرایش خطرناک را مسدود کرده است.

ابزارهای جدید برای متوقف کردن بررسی های پنج ستاره جعلی

Google با ردیابی بررسی ها به مرور زمان ، از Gemini برای بررسی بررسی های پنج ستاره جعلی استفاده می کند. این به سیستم اجازه می دهد تا حتی پس از ارسال بررسی ، علائم جدیدی از سوءاستفاده پیدا کند.

این شرکت هشدارهایی را در ایالات متحده ، انگلیس و هند راه اندازی کرده است. این هشدارها هنگامی که بررسی های مشکوک پنج ستاره برداشته شده است ، به کاربران هشدار می دهد. Google قصد دارد ماه آینده هشدارها را در سراسر جهان از بین ببرد.

نمونه ای از هشدارها را در زیر مشاهده کنید.

2024 در اعداد: اعتدال محتوا

گوگل در سال 2024 اعداد محکمی را از کار خود به اشتراک گذاشت:

  • بیش از 240 میلیون قبل از دیدن بسیاری از افراد ، بررسی های ویران کننده سیاست مسدود یا حذف شدند.
  • بیش از 70 میلیون ویرایش های خطرناک به لیست نقشه ها متوقف شد.
  • بیش از 12 میلیون پروفایل های تجاری جعلی برداشته یا مسدود شده است.
  • ارسال در بیش از 900000 حساب هایی که بارها و بارها قوانین را شکستند.

این به معنای سئو و بازاریابان محلی است

برای متخصصان سئو و متخصصان بازاریابی محلی ، این به روزرسانی ها بر نیاز به استراتژی های بررسی صادقانه و مدیریت دقیق مشخصات تجاری تأکید می کنند.

با بهبود هوش مصنوعی Google ، ترفندهایی مانند بررسی های جعلی و تغییرات مشخصات غیرمجاز آسان تر است. شرکت هایی که از تاکتیک های سایه دار استفاده می کنند با مجازات های تندتر روبرو خواهند شد ، در حالی که کسانی که روی مشارکت واقعی مشتری تمرکز می کنند ، اعتماد بیشتری از Google به دست می آورند.

بهترین روشها برای سئو محلی

با توجه به این پیشرفت ها ، متخصصان محلی سئو باید:

  1. اطمینان حاصل کنید که شیوه های بررسی مشتری از قوانین Google پیروی می کند.
  2. اطمینان حاصل کنید که تمام پروفایل های تجاری به درستی ادعا و مدیریت شده اند.
  3. نظارت بر تغییرات پروفایل و الگوهای مرور.
  4. تمرکز خود را برای دریافت بازخورد صادقانه مشتری متمرکز کنید.
  5. از ابزارهای Google برای گزارش هرگونه فعالیت مشکوک توسط رقبا استفاده کنید.

نگاه کردن

Google قصد دارد تا سیستم های خود را بهبود بخشد. این شرکت اظهار داشت که “در خط مقدم و پشت صحنه کار می کند تا محتوا در نقشه های Google مفید و قابل اعتماد باشد.”

جزئیات بیشتر در گزارش اعتماد و ایمنی محتوای آن در دسترس است.



منبع

مطالب مرتبط