HubSpot 200+ ویژگی را در Spring Spotlight 2025 اعلام کرد
HubSpot بیش از 200 به روزرسانی و ویژگی های محصول را به عنوان بخشی از نسخه Spotlight بهار 2025 معرفی کرده است.
این به روزرسانی ها شامل قابلیت های گسترش یافته AI در سراسر پلتفرم ، پیشرفت در بازاریابی Hub Enterprise و راه اندازی فضای کاری جدید با هوش مصنوعی طراحی شده برای ساده سازی همکاری در تیم های بازاریابی ، فروش و پشتیبانی است.
بیایید صادقانه بگوییم: تیم های بازاریابی و فروش سال گذشته را صرف استفاده از ابزارهای جدا شده در کنار هم کرده اند و سعی می کنند با رفتار خریدار که با سرعت نگران کننده تغییر می کند ، ادامه دهد.
این چالش ها برای SMB ها حتی چالش برانگیز تر است ، جایی که با مذاکرات مربوط به هوش مصنوعی غرق می شوند ، اما ابزارهای کافی برای کمک به ساده سازی گردش کارشان اختصاص نمی یابد.
HubSpot قصد دارد بار خود را که مشاغل با آن روبرو هستند ، چه با بودجه محکم تر و چه تیم های کوچکتر ، کاهش دهد.
در اینجا نگاهی دقیق تر به به روزرسانی ها و آنچه آنها می توانند برای تیم هایی که امروز از HubSpot استفاده می کنند معنی دارد.
نمایندگان نسیم جدید برای کمک به تیم های برو به بازار
نکته اصلی در نسخه ، معرفی چهار عامل نسیم ، دستیاران دارای هوش مصنوعی HubSpot است که برای پشتیبانی از عملکردهای مختلف به بازار طراحی شده اند.
این عوامل در سراسر پلتفرم Hubspot تعبیه شده و هدف از آن به صورت خودکار انجام وظایف تکراری و ارائه کمک های به موقع و متنی بر اساس داده های موجود در CRM است.
چهار عامل نسیم عبارتند از:
- نماینده مشتری: این نماینده برای کمک به تیم های پشتیبانی مشتری طراحی شده است ، این نماینده می تواند به طور خودکار سوالات پشتیبانی مشترک را انجام دهد. HubSpot گزارش می دهد که پذیرندگان اولیه بیش از 50 ٪ بلیط های پشتیبانی را از طریق اتوماسیون حل کرده اند و با کاهش متوسط زمان کار ، کاهش می یابد.
- دانش پایگاه دانش: این ابزار بر بلیط های پشتیبانی ورودی نظارت می کند و از AI برای توصیه یا ایجاد محتوا که شکاف دانش را پر می کند ، استفاده می کند ، و به مشتریان کمک می کند تا از خود مراقبت کنند و حجم بلیط پشتیبانی را کاهش دهند.
- نماینده چشم انداز: این نماینده با تمرکز بر فروش ، به تحقیق در مورد حساب های هدف ، تهیه پیش نویس دسترسی و حتی درگیر شدن چشم انداز ، کمک می کند تا به سرعت بخشیدن به فعالیت های فروش اولیه کمک کند.
- نماینده محتوا: با هدف بازاریابان ، نماینده محتوا می تواند بر اساس نیازهای کمپین و بینش CRM ، محتوا را در قالب های مختلف (پست های وبلاگ ، ایمیل و حتی طرح های پادکست) تولید کند.
در اینجا نمونه ای از نماینده جدید مشتری Breeze در پلت فرم HubSpot آورده شده است.

این عوامل هوش مصنوعی به عنوان ویژگی های تعبیه شده به منظور کاهش تلاش دستی در گردش کار مشترک طراحی شده اند.
موفقیت آنها به احتمال زیاد به چگونگی ادغام آنها در فرآیندهای روزانه و میزان قابل تنظیم در صنایع و اندازه تیم بستگی دارد.
ویژگی های جدید در بازاریابی مرکز شرکت
در حالی که شرکت بازاریابی مرکز محصول جدیدی نیست ، در این نسخه چندین نسخه برجسته از ویژگی های قابل توجه را دریافت می کند.
اگر به خصوص برای تیم هایی که چندین مارک تجاری ، واحدهای تجاری یا بازارهای بین المللی را مدیریت می کنید.
این به روزرسانی ها برای کمک به تیم ها در اجرای سریعتر ، شخصی سازی بیشتر و حفظ نظارت در تیم ها و کمپین های توزیع شده طراحی شده اند.
لیست های نگاه
این ویژگی با استفاده از نسیم موتور AI Hubspot ، داده های مشتری را در CRM هوشمند تجزیه و تحلیل می کند تا لیست های جدیدی از چشم انداز که شبیه بهترین مشتریان موجود در یک برند است ، ایجاد کند.
هدف این است که هدف قرار دادن مخاطبان را ساده تر کرده و به تیم ها کمک کنیم تا بدون تقسیم بندی دستی گسترده ، بر روی هدایت های بالاتر تمرکز کنند.

اتوماسیون سفر
یک رابط کشیدن و رها کردن به بازاریابان این امکان را می دهد تا سفرهای مشتری چند مرحله ای را که در زمان واقعی بر اساس رفتار کاربر و ورودی های داده سازگار هستند ، بسازند.

علاوه بر این ، این بینش در زمان واقعی را برای نشان دادن آنچه در یک نگاه کار می کند فراهم می کند:

مدیریت چند حساب
برای مشاغل مدیریت چندین حساب ، مناطق یا مارک ها ، این ارتقاء امکان پذیر است:
- کپی کردن دارایی برای به اشتراک گذاشتن کمپین ها و الگوهای موجود در واحدهای تجاری.
- آینه سازی داده ها برای همگام سازی سوابق مشتری در تیم ها ضمن حفظ کنترل داده های متمرکز.
- مدیریت متمرکز برای نظارت بر فعالیت در تمام حساب های یک سازمان HubSpot واحد

این به روزرسانی ها نشان دهنده افزایش تقاضا از مقیاس گذاری مشاغل برای ساختار بهتر ، دید و استفاده مجدد از دارایی های با عملکرد بالا ، بدون ایجاد پیچیدگی اضافی است.
برای شرکت های چند مکان یا چند مارک ، این ویژگی ها می توانند تکثیر را کاهش داده و سرعت راه اندازی را بهبود بخشند.
فضای کاری هوش مصنوعی برای تیم های فروش ، پشتیبانی و موفقیت
آخرین به روزرسانی های اصلی راه اندازی سه فضای کاری جدید است. هر یک متناسب با گردش کار ، پشتیبانی مشتری و تیم های موفقیت است.
این فضاهای کاری به عنوان محیط های متمرکز در پلت فرم HubSpot ، طراحی شده برای بهبود مدیریت کار و کاهش تغییر زمینه خدمت می کنند.
فضای کاری جدید شامل موارد زیر است:
- فضای کاری فروش. داده های CRM ، اولویت بندی سرب و ابزارهای نامزدی را در یک مکان ادغام می کند. تکرارها می توانند مراحل معامله ، بررسی جدول زمانی فعالیت و پیش نویس دسترسی را بدون جابجایی بین ابزارهای متعدد ردیابی کنند.
- فضای کاری موفقیت مشتری. به تیم های موفقیت کمک می کند تا سلامت مشتری را مشاهده کنند ، نوسازی ها را مدیریت کنند و حسابهای پرچم فعالانه ای را که ممکن است در معرض خطر باشد ، مشاهده کنند. فضای کاری وظایف ، هشدارها و گزارشگری را برای پشتیبانی از تلاشهای مدیریت حساب ادغام می کند.
- به فضای کاری میز کمک کنید. این فضای کاری که برای تکرارهای پشتیبانی طراحی شده است ، بلیط های باز ، تاریخچه تعامل با مشتری و ابزارهای تریاژ دارای هوش مصنوعی را متمرکز می کند. هدف این است که زمان پاسخگویی و بهبود کیفیت خدمات را از طریق دید بهتر و راندمان گردش کار ساده کنید.

این فضای کاری با هدف متمرکز کردن اقدامات و داده های با تأثیر بالا در هر عملکرد ، به تیم ها کمک می کند تا در اولویت و همکاری مؤثرتر قرار بگیرند.
از آنجا که شرکت های بیشتری استراتژی رفتن به بازار خود را در بخش ها متحد می کنند ، ابزارهایی که باعث کاهش اصطکاک عملیاتی می شوند می توانند نقش اساسی در سودهای بهره وری داشته باشند.
این برای بازاریابان و تیم ها چه معنی دارد
برای مشاغل و تیم های متوسط که نیاز به عملیات مقیاس دارند ، پیام گسترده تر انتشار بهاری HubSpot واضح است: این پلتفرم فراتر از ریشه های خود در اتوماسیون بازاریابی و CRM در حال تحول است تا به عنوان یک سیستم کامل به بازار خدمت کند.
اندی پیتره ، معاون اجرایی محصول در HubSpot ، اظهار داشت:
SMB ها به اعتیاد به مواد مخدره بیشتر احتیاج ندارند – آنها به فناوری کمک می کنند. محصولاتی که ما در Spring 2025 Spotlight راه اندازی می کنیم ، به تیم ها کمک می کند تا به سرعت در AI حرکت کنند و چالش های بازار خود را حل کنند. ما هوش مصنوعی را در کل پلتفرم خود تعبیه کرده ایم تا مشاغل با هر اندازه بتوانند بلافاصله ، بدون تیم ها یا بودجه های عظیم ، سریع ببینند.
علاوه بر این از عوامل AI و فضای کاری متمرکز ، همراه با کنترل عمیق تر و ویژگی های مقیاس در بازاریابی هاب شرکت ، می تواند به ویژه برای: تأثیرگذار باشد:
- شرکت های مدیریت کمپین ها در چندین مکان یا مارک
- تیم هایی که به دنبال بهبود همکاری بین فروش ، بازاریابی و پشتیبانی هستند
- سازمان هایی که می خواهند اتوماسیون و ابزارهای هوش مصنوعی بدون بالابر اجرای سنگین
در عین حال ، هنگامی که هوش مصنوعی به طور فزاینده ای در سیستم عامل ها پخته می شود ، چالش برای تیم ها تضمین می شود که این ابزارها به طور عمدی مستقر شوند ، نه اینکه به سر و صدا اضافه شوند.
سکویی که به سمت اجرای یکپارچه حرکت می کند
این پرتاب نشان دهنده استراتژی گسترده تر HubSpot است: ساختن یک بستر یکپارچه و دارای هوش مصنوعی که از فروش ، بازاریابی و عملکرد مشتری از یک سیستم مرکزی پشتیبانی می کند.
این شرکت به جای ارائه ویژگی های AI مستقل ، اتوماسیون و هوش را در گردش کار که تیم ها از قبل استفاده می کنند ، تعبیه می کند. این رویکرد می تواند به کاهش اصطکاک پذیرش AI برای مشاغل کوچکتر که فاقد گزینه های اختصاصی یا تیم های داده هستند ، کمک کند.
با این وجود ، آزمایش واقعی این خواهد بود که آیا این ویژگی ها به دستاوردهای قابل اندازه گیری و تجربیات بهتر مشتری تبدیل می شوند – بدون ایجاد پیچیدگی جدید.
در حال حاضر ، کاربران HubSpot که احساس محدودیت ابزارهای تکه تکه شده یا گزینه های اتوماسیون محدود کرده اند ، ممکن است دریابند که این نسخه فرصت های بیشتری را برای مقیاس هوشمندانه و همکاری مؤثرتر ارائه می دهد-کل موتور حرکت خود را به بازار عرضه می کند.