طراحی کافی شاپ

فولک همچنین در طراحی هتل گودتایم میامی و استرابری مون و لجسی ریکورد در شهر نیویورک مشارکت داشته است. بهجز این رستورانها فست فود ویولن با انواع پیتزاهای بدون خمیر اسپانیایی و ساندویچهای ویژه نیز در این هتل به علاقهمندان غذاهای فست فودی سرویسدهی میکند. با پرداخت مبلغ ورودی برای هر نفر میتوانید بدون محدودیت از غذاهای این رستوران در بوفه که شامل بشقاب ایرانی، بشقاب پرندگان، بشقاب استیک و بشقاب دریایی میشوند، میل کنید. در این رستوران میتوانید انواع کبابها، نوشیدنیها، دسرها، سالاد و پیش غذاهای بینالمللی را میل کنید.منبع عکس: سایت پرشین هتل، عکاس نامشخصپیش غذای پنج مزه سرد این رستوران طرفداران بسیاری دارد.

امروزه بسیاری از رستوران ها به راحتی و به راحتی می توانند با ورود مشتریان خود را ارتقاء داده و به ورودی خود بازگردند. قطعا در جایی که دود جمع شود یا گرما و سرمای هوا زیاد باشد، نمی توان میزبان تعداد قابل توجهی از مشتریان بود. منبع عکس: سایت فیدیلیو، عکاس نامشخصرستوران مس توران یکی از رستورانهای مجموعه توران است که در فضایی دلپذیر از مشتریان خود پذیرایی میکند. در ماه رمضان نیز بوفه افطار با انواع غذاهای مناسب برای این وعده، به مشتریان ارائه میشود. در این رستوران انواع برگر، پیتزا، پاستا، استیک و سالادهای ایتالیایی بههمراه نوشیدنیهای متنوع ارائه میشوند. از انواع کبابهای ایرانی گرفته تا غذاهای بینالمللی متنوع و غذاهای دریایی، نوشیدنیهای طبیعی، پیش غذا و دسرهای گوناگون در لیست غذاهای موجود در این رستوران دیده میشوند.فضای داخل رستوران دارچین برای برگزاری جشنهای خانوادگی، جلسههای کاری و ملاقاتهای رمانتیک دو نفره مناسب است. رستوران گردان میلاد در ارتفاع ۲۷۶ متری از زمین، بزرگترین رستوران گردان جهان نیز محسوب میشود که هر دو ساعت یک بار ۳۶۰ درجه میچرخد.در منوی رستورن گردان برج میلاد تنوعی از غذاهای ایرانی و بینالمللی به چشم میخورد. منبع عکس: کجارو، عکاس نامشخصرستوران یا سوشی بار آووکادو از معروفترین رستورانهای آسیایی در تهران است که آن را با نام رستوران ژاپنی آووکادو نیز میشناسند.

رستوران نارنجستان غذاهای ایرانی، بینالمللی و دریایی را در منوی خود گنجانده است و در دو سالن مجزا غذاهای ایرانی و غیر ایرانی را به مشتریان عرضه میکند.پیش غذاهای متنوع و انواع سالاد و دسر نیز در این رستوران عرضه میشوند. از جذابترین بوفهها میتوان به بوفه نان اشاره کرد که تنوعی بالا از انواع نانهای بینالمللی دارد. بوفههای سالاد بار، پیش غذای گرم، نوشیدنیهای سرد و گرم، دسر و غذاهای اصلی با تنوع بالا در تمام وعدهها سرو دکوراسیون داخلی رستورانهای سنتی میشوند. نوشیدنیهای سنتی مانند شربت بیدمشک و سکنجبین نیز در رستوران خونه سرو میشوند. در این رستوران بهجز سوشی انواع پاستا، پیتزا، ماهی و نوشیدنیهای طبیعی بههمراه دیگر غذاهای مدیترانهای سرو میشوند. علاقهمندان سوشی از طرفداران رستوران ناکایا هستند.

هنگام انتخاب نورپردازی، علاوه بر حال و هوای رستوران به نکات دیگری هم باید دقت کنید. برای طراحی نمای بیرونی رستوران باید جذاب بودن و مناسب سبک بودن در اولین گام بررسی و طراحی گردد. در حقیقت برای داشتن یک نمای ایده آل سنتی شما بایستی بتوانید براساس محل رستوران و نماهای سنتی آن منطقه، یک نمای مقاوم و زیبا طراحی کنید. از اصول مهم و کاربردی در طراحی نمای مدرن ساختمان می­توان به نورپردازی آن اشاره کرد. انتخاب درست مبلمان برای یک رستوران فوق العاده ضروری و مهم است. منبع عکس: سایت آساتیک، عکاس نامشخصرستوران مدائن رستورانی عربی با غذاهای معروف لبنانی است و در میان پیش غذا، غذاهای اصلی و دسرهای این رستوران، حمص، میکس گریل و کنافه آن بسیار پرطرفدار هستند. بخش نوشیدنی برای استراحت بعد از کار جای مناسبی است، در آنجا قهوه و دسرهای درجه یک ایتالیایی سرو می شود. پس اگر لازم دیدید حتما در همان ابتدای کار از طراحان داخلی کمک بگیرید و با انتقال نظرات خودتان و سپردن کار به آنها شاهد یک اجرای بی نقص و عالی باشید. ضمن اینکه زیبایی این محیط به زیباتر شدن عکسها و تصاویر ما هم کمک میکند. برای برگزاری جشن تولد و مراسم خانوادگی، رستوران فلورانس گزینه مناسبی است و تزئینهای زیبایی را برای شما انجام میدهد.

غذاهای مختلف با سسهای متفاوتی عرضه میشوند که بر جاذبههای این رستوران میافزاید. سالادهای رستوران آرارات نیز با سسهای مخصوص سرو میشوند و حجم آنها برای سه تا چهار نفر کافی است. شعبه نایب سعادت آباد پخش زنده موسیقی نیز دارد؛ اما برای پارک کردن در مقابل رستوران بهخصوص در روزهای تعطیل و پایان هفته، ممکن است دچار مشکل شوید. بنابراین استفاده از موسیقی های ملایم با نور ضعیف همه مشتریان را غافل گیر می کند و اسباب آرامش را فراهم خواهد آورد. در منوی رستوران البرز از انواع کبابهای ایرانی گرفته تا استیک و اردک شکم پر و غذاهای متنوع دریایی به چشم میخورند.رستوران البرز در سالنهایی در دو طبقه مختلف از مشتریان پذیرایی میکند. این رستوران نیز زیر مجموعه گروه رستورانهای توران است و از غذاهای متنوع شمال ایران گرفته تا غذاهای مطلوب جنوب کشور را میتوانید در آن سفارش دهید و از عطر و طعم غذاهای اصیل ایرانی بهرهمند شوید. منبع عکس: اینستاگرام رستوران حس تورانرستوران حس توران از منحصر به فردترین رستورانهای پایتخت با انواع غذاهای ایرانی از نقاط مختلف کشور است. منبع عکس: کجارو، عکاس نامشخصرستوران دارچین از معروفترین رستورانهای شهر تهران است و منویی گسترده از غذاهای ایرانی و فرنگی به مشتریان خود ارائه میدهد.

انواع کبابها، ته چینهای محلی، خورشتها و چلوهای ایرانی نیز بههمراه نوشیدنیهای سنتی و طبیعی سرو میشوند. در پیش غذاهای سرد و گرم رستوران حس توران نیز تنوعی از غذاهای نقاط مختلف ایران دیده میشود.غذاها در حس توران در ظروف مسی سرو میشوند و فضای داخلی این رستوران نیز کاملا سنتی است. ظروف غذا در این رستوران مسی هستند و نوشیدنیها در شیشههای رنگی سرو میشوند.در رستوران مس توران میتوانید انواع غذاهای اصیل ایرانی را سفارش دهید. آشپز این رستوران نیز از حرفهایترین آشپزهای شرق آسیا است و مهارت بالایی در طبخ غذاهای دریایی دارد.در منوی رستوران ناکایا میتوانید بهجز غذاهای دریایی و آسیایی، انواع استیک و خوراکهای مرغ را نیز سفارش دهید. منبع عکس: mehnavaz.com، عکاس نامشخصخاقان رستورانی مدیترانهای با غذاهای بینالمللی است که انواع پیش غذا، سالاد، غذاهای بینالمللی و دسر را به مشتریان عرضه میکند. این رستوران برای وعده افطار در ماه رمضان منویی گسترده در نظر گرفته است که مورد توجه مشتریان قرار میگیرد. منبع عکس: asnafyab.ir، عکاس نامشخصرستوران آرارات از قدیمیترین رستورانهای شهر تهران است که منویی متنوع از انواع غذاهای ایتالیایی، ایرانی، دریایی و گیاهی دارد. منبع عکس: سایت رستوران ارکیده، عکاس نامشخصشهر تهران در سالهای اخیر شاهد گشایش رستورنهای لاکچری بسیاری بوده است.

این رستوران زیبا با چشمانداز فوقالعاده در ابتدای مسیر کوهنوردی دربند در سمت کافهها قرار دارد. اگر طعم غذای فست فودی را نچشیده باشید مهم ترین عاملی که می تواند شما را به سمت مغازه فست فود هدایت کند دکوراسیون داخلی فست فود است. اگر برای بازدید از موزههای آبگینه و جواهرات یا کاخ گلستان و سایر دیدنی های تهران به مرکز شهر میروید، میتوانید غذا را در یکی از رستورانهای مجلل هتل فردوسی میل کنید.در هتل فردوسی انواع رستورانها فعالیت میکنند که معروفترین آنها رستوران سنتی ترمه با دکوراسیونی شیک و کلاسیک است. اگر برای تفریح به پارک آب و آتش رفتید، میتوانید برای میل کردن غذاهای خانگی و خوش طعم سری به این رستوران بزنید. شرکت طراحی دکوراسیون آرک مایان بیش از ۲۰ سال است که فعالیت خود را در زمینه معمارى داخلى ساختمان، طراحى نما و محوطه آغاز نموده است و سال های زیادی است که از دانش و تجربه مهندسین خبره و خوش ذوق در این عرصه برای طراحی های خاص در بازسازی بنا ها استفاده می کند. از دیگر ویژگی هایی که لوکسترین رستوران تهران دارد و مدیر این رستورانها به آن توجه زیادی نشان میدهند پرسنل حرفهای میباشد. برای رفتن به رستوران ترنج حتما از قبل رزرو تلفنی انجام دهید و به خاطر داشته باشید که این رستوران ورودی دارد.از دیگر رستورانهای موجود در هتل بزرگ فردوسی میتوان به رستوران فرانسوی با فضایی کاملا کلاسیک و در عین حال لوکس و زیبا با ظرفیت ۸۰ نفر و رستوران زیتون با سالنی بزرگ به ظرفیت ۳۵۰ نفر اشاره کرد.

برای مثال با نگاهی به لوگو، دکوراسیون و یونیفورم کارمندان رستوران مک دونالد متوجه می ­شوید که رنگ قرمز، رنگ غالب در فضای این رستوران است. منبع عکس: کجارو، عکاس نامشخصرستوران نارنجستان در طبقه بالای برجی در میدان شهرداری سعادت آباد قرار دارد و گزینهای مناسب برای برگزاری جشنها و قرارهای دو نفره به شمار میرود؛ اما به خاطر داشته باشید که این رستوران از گرانترین رستورانها در شهر تهران است. بنابراین در وهله اول یکی از مهم ترین وظایف شما ایجاد فضای اختصاصی برای هر یک از موارد فوق است، به گونه ای که هیچ یک مزاحم دیگری نباشد و هر شخص با هر هدفی که به کافه شما مراجعه می کند احساس راحتی نسبت به کاری که انجام می دهد داشته باشد.

فضای این رستوران دارای هارمونی و تعادل بی نظیری از احساس آرامش و زیبایی می باشد. این الگوها که با طراحی بسیار ظریف و زیبا و با توجه به عناصر مهم زندگی و اعمال آن ها در نقش های مختلف در فضای داخلی سفره خانه ها به کار می روند، فضایی منحصر به فرد و دلچسب ایجاد می کنند. همین امور در جذب مشتری بسیار تاثیر داشته و بدون شک رستوران شما را برای خوردن غذای اصیل ایرانی انتخاب می کنند. سفره خانه فضای باز بدون تخت و آلاچیق معنا ندارد. بدون شک در دنیای امروزی که در هر شهر و روستا و حتی جاده ها، رستوران های متعددی وجود دارد، دیگر کیفیت غذا به تنهایی نمی تواند در جذب مشتری ها اثرگذار باشد و طراحی داخلی رستوران در جذب و رضایت مشتریان از اهمیت به سزایی برخوردار است. منبع عکس: toptenteh.com، عکاس نامشخصرستوران مانسون لانژ از گرانترین رستورانهای پایتخت در خیابان جردن است و در دو سالن سرپوشیده و تراس روباز، محیطی زیبا و آرام را به مشتریان ارائه میدهد. منبع عکس: سایت پرشین هتل، عکاس نامشخصرستوران کوبابا از دیگر رستورانهای پرطرفدار تهران در محدوده خیابان جردن است که منویی متنوع با غذاهای ایرانی، عربی و ترکی ارائه میدهد.

این نکته را به یاد داشته باشید زمانی که رستوران شما یک برند باشد، از آن جایی که غذای شما شناخته شده است قطعاً برای یک بار هم که شده مشتریان به فست فود شما برای میل کردن غذا مراجعه خواهند کرد. منبع عکس: نت برگ، عکاس نامشخصرستوران فلورانس رستورانی با غذاهای ایتالیایی است که در سه طبقه مجزا که شامل فضای باز نیز میشود، از مشتریان خود پذیرایی میکند. در محیط باز این رستوران قلیان نیز عرضه میشود. در منوی این رستوران، فهرست کاملی از پیش غذاهای سرد و گرم، سوپ، سالادهای متنوع، غذاهای ایرانی اصیل، غذاهای دریایی، دسرهای بین الملل و نوشیدنیهای سرد و گرم وجود دارند.

مطالب مرتبط