Openai بی سر و صدا Shopify را به عنوان شریک جستجوی خرید اضافه می کند
Openai بی سر و صدا Shopify را به عنوان یک شریک جستجوی شخص ثالث برای کمک به جستجوی خرید آنها ، که نشان می دهد نتایج غنی از خرید است ، اضافه کرده است. افزودن Shopify به طور رسمی اعلام نشده است ، اما بی سر و صدا در مستندات جستجوی Openai Chatgpt قرار گرفت.
Shopify یک شریک جستجوی OpenAI است
Aleyda Solís (پروفایل LinkedIn) اخیراً متوجه شده است که OpenAi مستندات جستجوی خود را به روز کرده است تا Shopify را به لیست ارائه دهندگان جستجوی شخص ثالث اضافه کند.
او ارسال کرد:
“سایت های تجارت الکترونیک: من فهمیدم که Shopify به همراه بینگ به عنوان ارائه دهنده جستجوی شخص ثالث چته ذکر شده است! Openai Shopify را به همراه بینگ به عنوان ارائه دهنده جستجوی شخص ثالث در مستندات جستجوی Chatgpt خود در 15 مه 2025 اضافه کرد ؛ چند هفته پس از اعلام تجربه خرید پیشرفته آنها در 28 آوریل.”
OpenAI بازرگانان را از چندین سیستم عامل نشان می دهد
جستجوی خرید OpenAi نتایج حاصل از سیستم های مختلف را برمی گرداند. به عنوان مثال ، جستجوی لوازم سگ شکار سایت های میزبان در Shopify بلکه Turbify (قبلاً فروشگاه های یاهو) را برمی گرداند
تصویر نشان دهنده منشأ نتایج غنی از خرید OpenAi
نتایج غنی با تصاویر از بازرگانان Shopify و آمازون برای این پرس و جو خاص تهیه شد.
حداقل یکی از نتایج خرید ذکر شده در فروشندگان توصیه شده ، بازرگانی است که در پلت فرم تجارت الکترونیک Turbify میزبان است:
تصویر از OpenAi خرده فروشان توصیه شده با عرضه سگ اسلحه ، میزبان روی سکوی Turbify
ویژگی های خرید Openai
Openai اخیراً ویژگی های خرید را برای جستجوی Chatgpt به نمایش گذاشته است. محصولات مانند نتایج جستجو و گاهی به عنوان نتایج غنی با تصاویر و سایر اطلاعات مربوط به خرید مانند ستاره های مرور ذکر شده اند.
جستجوی ChatGPT از تصاویر و ابرداده های ساختاری مربوط به قیمت ها و توضیحات محصول استفاده می کند ، احتمالاً داده های ساختار یافته طرحواره اگرچه به صراحت بیان نشده است. chatgpt ممکن است عناوین ، توضیحات و بررسی های محصول را بر اساس داده های دریافت شده از وب سایت های شخص ثالث ایجاد کند و بعضی اوقات ممکن است بررسی های خلاصه ایجاد کند.
بازرگانان با توجه به نحوه دریافت داده های بازرگان از ارائه دهندگان داده های شخص ثالث ، رتبه بندی می شوند که در این مرحله شامل Bing و Shopify است.
فروشگاه های تجارت الکترونیکی که در Shopify نیستند می توانند محصولات خود را در نتایج خرید Openai درج کنند. فروشگاه هایی که می خواهند انتخاب کنند ، نباید از خزنده وب Openai ، OAI-Searchbot انتخاب شوند.
تصویر برجسته توسط Shutterstock/Kung_tom