با مجموعه ای از محتوا و پیوندها، رتبه بندی صفحه محصول را افزایش دهید
آیا به دنبال افزایش رتبه صفحات محصولات کلیدی هستید و در عین حال KPI های ثانویه را نیز هدایت می کنید؟
آیا امیدوارید محصولات خود را در صفحه اول گوگل قرار دهید؟
در 7 ژوئن، من یک وبینار را با کوری کالینز، نیک کاتسینز و کیمبرلی براون از Page One Power مدیریت کردم که رویکردی منحصر به فرد و کامل را به ما نشان دادند.
در آن وبینار، آنها روشهای نوآورانهای را برای ترکیب لینکسازی و ایجاد محتوا برای کمپینهای سئو قویتر به اشتراک گذاشتند.
در اینجا خلاصه ای از وبینار آمده است. برای دسترسی به کل ارائه، فرم را تکمیل کنید.
مراحل ساخت قیفی که رتبه بندی صفحه محصول را افزایش دهد
همه ما از جستجو درآمد بیشتری می خواهیم.
اما چگونه آن را بدست آوریم؟
پاسخ از طریق کلمات کلیدی محصول و ترافیک واجد شرایط است.
در اینجا روند گام به گام آمده است:
مرحله 1: یافتن فرصت های پیوند موجود
اگر می خواهید از قدرت جستجو استفاده کنید، باید از طریق لینک سازی بر صفحات دسته بندی خود تأثیر بگذارید.
[Learn where potential backlinks can be found] دسترسی فوری به وبینار درخواستی →
مرحله 2: محتوا را برای ارتباط، رتبهبندی و پیوندها بررسی کنید
کلمات کلیدی را که برای آنها رتبه بندی می کنید بررسی کنید. آیا محتوای واقعاً مرتبطی برای آن کلمه کلیدی و دسته دارید؟
آیا محتوایی برای قیف پایین، وسط و بالا دارید؟
محتوای موجود خود را مرور کنید و آن را با بخش هایی از قیف که ممکن است از دست داده باشید مقایسه کنید. این شکاف ها را با محتوای قابل پیوند پر کنید.
مرحله 3: محتوای سطح متوسط برای کلمات کلیدی با هدف بالا ایجاد کنید
کلمات کلیدی با هدف بالا را انتخاب کنید که به طور طبیعی به شما در ایجاد محتوا در این دسته بندی های رایج کمک می کند:
- موارد استفاده کنید.
- سوالات و نگرانی های مشتری
- درک ویژگی
- اصطلاحات، اصطلاحات و تعاریف مبتدی.
این به شما کمک می کند تا قدرت خود را به عنوان یک ارائه دهنده در آن منطقه ایجاد کنید و به شما کمک می کند تا به یک منبع قابل پیوند برای هر کسی که در حال تحقیق در مورد داده های شما است تبدیل شوید.
چند دسته ای که می خواهید از آنها اجتناب کنید، به خصوص زمانی که به درآمد حاصل از جستجو فکر می کنید، عبارتند از:
- بهترین محصولات
- بررسی محصول
- مقایسه (محصول من در مقابل رقیب).
[Get access to good content examples] دسترسی فوری به وبینار درخواستی →
مرحله 4: محتوای Top-Funnel برای پیوندها ایجاد کنید
چرا وب سایت دیگری، به خصوص یک وب سایت معتبر، مایل است به صفحه شما پیوند دهد؟
دلیل واقعی باید به مخاطبان آنها گره بخورد. باید برای آنها ارزشی وجود داشته باشد.
[Discover types of pages that can be created to build top-of-the-funnel content] دسترسی فوری به وبینار درخواستی →
مرحله 5: ایجاد پیوندها و پیوند بین قیف
ساخت لینک توسط:
- ایجاد لیستی از سایت هایی که باید علاقه مند به پیوند دادن باشند.
- ترويج، ترويج و ترويج برخي ديگر.
- ردیابی ایمیل ها، پاسخ ها و لینک ها.
- پالایش بر اساس پاسخ اولیه.
فراموش نکنید که همه را به هم پیوند دهید
محتوای بالای قیف به طور خاص ساخته شده است تا به عنوان پلی از صفحات میانی و پایین قیف (محصول) شما باشد.
شما می خواهید قیف بالا، قیف میانی و قیف پایین همه به هم مرتبط باشند.
صفحه محصول، دسته، خدمات یا راه حل های شما باید در پایین قیف شما باشد. این در نهایت چیزی است که برای شما مشتریان به ارمغان می آورد.
به یاد داشته باشید که هر فرصتی را که برای داشتن یک پیوند داخلی از یک صفحه به صفحه دیگر به عنوان بخشی از نگهداری منظم محتوای خود به دست می آورید، به هم پیوند دهید.
[Rank higher with a funnel of content & links] دسترسی فوری به وبینار درخواستی →
مرحله 6: اندازه گیری تأثیر، KPI و عملکرد
داشتن یک روایت در گزارش سئو بسیار مهم است، زیرا به مشتریان و تصمیم گیرندگان کمک می کند تاثیر کار شما را درک کنند.
این روایت متشکل از معیارهایی است که پیشرفت به سمت هدف افزایش درآمد را نشان می دهد:
- بهبود رتبه بندی مدت محصول (هدف اولیه).
- رتبه بندی کلمات کلیدی جدید با هدف بالا.
- رشد ترافیک ارگانیک
- پیوندها، روابط و بردهای جدید.
سپس، این معیارها باید به ارزش کسب و کار مرتبط شوند، با معیارهایی که بر خروجی تمرکز دارند:
- کلیک می کند.
- فرم های وب
- سرنخ های واجد شرایط
- تبدیل/درآمد.
[Slides] چگونه رتبه بندی صفحه محصول را با یک قیف از محتوا و پیوندها افزایش دهیم
در اینجا ارائه است:
برای وبینار بعدی ما به ما بپیوندید!
تقویت نوشتن محتوای SEO با هوش مصنوعی: فرصت ها و چالش ها
به Connor Carreras، مدیر موفقیت مشتری دیجیتال در Conductor بپیوندید، زیرا او بینش های کلیدی در مورد اینکه چگونه می توانید از محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی برای رتبه بالاتر در SERP ها استفاده کنید، ارائه می دهد.
اعتبار تصویر:
تصویر ویژه: پائولو بوبیتا/ژورنال موتور جستجو