خدمات شبکه خدمات پشتیبانی شبکه های کامپیوتری کوشا شبکه اریکه

خدمات شبکه خدمات پشتیبانی شبکه های کامپیوتری کوشا شبکه اریکه

خدمات شرکت ترازنت؛ ارائه دهنده خدمات شبکه، شامل پشتیبانی از شبکه، نصب تجهیزات خدمت شبکه حفاظتی شبکه و… است. شرکت فن‌آوران ترازنت یکی از شرکت های گروه ترازنت می باشد که در سال 1389 با تمرکز بر خدمات فناوری اطلاعات تاسیس گردید و همکاری های مشترک با سایر شرکت های گروه که در زمینه تولید و پشتیبانی نرم افزارهای مالی و اداری و صنعتی تحت وب و ویندوز فعالیت می کنند دارد. پیمانکار پشتیبانی، تخصص تولید و تعمیر سخت افزار کامپیوترها،‌ سرورها، پرینترها و یا تجهیزات شبکه را ندارد، اما با این وجود، با اشراف به نحوه عملکرد آنها، ایرادهای دستگاه را پیدا کرده و برای تعمیر و یا تعویض قطعه معیوب هماهنگی لازم را انجام می دهد. سیستم‌ها و برنامه‌های کاربردی مثل نرم‌افزارهای مالی، اتوماسیون اداری، نرم افزار فروش، سیستم پست الکترونیکی و ارتباط با شبکه وایرلس، باید همیشه در دسترس باشند. به علاوه اینکه حتماً راهکار یا راهکارهای جایگزین در زمان اتفاقات احتمالی و از دسترس خارج شدن اطلاعات حیاتی شرکت، سرویس‌ها و یا اینترنت، پیش بینی شده باشد. بارها در سازمانها شاهد بوده ایم که کارمندان یا به علت مشکلات کاری و یا شخصی از مسئولیت خود شانه خالی کرده و از سازمان بیرون می روند .

  • از این رو شرکت فورتی نت با سابقه ی درخشان در تولید محصولات امنیتی در دنیای شبکه و به عنوان نخستین شرکتی که سیستم UTM را به دنیا معرفی کرد، با ارائه نسل جدید فایروال های خود تحت عنوان تجاری فورتیگیت به مقابله با این تهدیدات برخاسته است.
  • پیشرفت و توسعه فناوری اطلاعات در زمینه های مختلف باعث شده تا اکثر سازمان ها، ادارات و موسسات برای بهبود عملکرد خود و خدمات رسانی بهتر نیازمند پیاده سازی شبکه بر روی سرورهای خود باشند.
  • • به دلیل استفاده از یک سرویس مشترک، دیگر احتیاج به وارد کردن چندین باره اطلاعات نیست.
  • راه اندازی و پشتیبانی از دامین و تمامی نرم افزارهای تحت شبکه (خدمات اکتیو شبکه) تخصص مجموعه ما است.
  • خدمات زیرساخت شبکه در واقع به خدماتی گفته می شود که به شما کمک می کنید یک شبکه را طراحی، پیاده سازی و اجرا کنید.
  • خدمات ما می‌توانند از یک نصف روز در هفته تا تمام وقت و غیرحضوری متغیر باشند.

راه اندازی شبکه دارای اصول مربوط به خود است بنابراین آن را می توان کار تخصصی و بسیار حساس دانست. خدمات شبکه در اصفهان با شرکت فرداد شبکه می تواند به صورت مشاوره رایگان تلفنی و حضوری باشد. همچنین این شرکت امکانی را برای عقد قرارداد به صورت بلند مدت و پروژه ای نیز ایجاد کرده است. از محاسن بهره بردن از خدمات شبکه این شرکت می توان به ارائه خدمات متناسب با نیاز مشتری اشاره کرد.

راه اندازی و پیاده سازی شبکه

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پشتیبانی شبکه، با متخصصان پشتیبانی شبکه شایگان در ارتباط باشید. دستگاه‌ها شامل سوئیچ‌های شبکه، روترها، فایروال‌ها ، نقاط دسترسی بی‌سیم و اتصالات اینترنتی شما هستند. به علاوه، VPN، تلفن های VoIP و اتصالات برای کاربران از راه دور را شامل می شود.

مجازی سازی دسکتاپ که با Virtual Desktop Infrastructure شناخته می شود، ساختاری است که سیستم عامل به شکل متمرکز در یک سرور پیاده شده و کلاینت ها بدون داشتن سیستم فیزیکی از محیط دسکتاپ استفاده می کنند. VMware Horizon View و Citrix Xen Desktop دو محصول معتبر در این حوزه می باشند. پشتیبانی شبکه در تهران و کرج به صورت حضوری، ریموتی و تلفنی امکان پذیر است و در شهرستانها به صورت ریموتی می‌توانیم در خدمت انها باشیم. اگر کارشناسان شبکه مختص به شما در محل شرکت حضور نداشته باشند، ما می‌توانیم مشکل شما را با کارشناسی دیگر مطرح کرده و سریعا آن را برطرف کنیم. در موارد که نیاز به کارشناس اصلی پروژه باشد از طریق ریموت این مشکل را حل خواهیم کرد. می‌توانید از طریق واتس اپ آوش نت با کارشناسان ما در ارتباط باشید و در هر ساعتی از شبانه روز مشکلاتتون رو مطرح نمایید و در سریع ترین زمان ممکن به شما پاسخ داده خواهد شد.

پشتیبانی ریموت نامحدود

همچنین مرحله پیاده سازی شامل برنامه ریزی جهت شماره گذاری خطوط داخلی، اجرای سناریوی پاسخگویی، سیستم تلفن گویا و صف انتظار می باشد. رشد قابل تامل تجهیزات همراه و گسترش روزافزون گجت‌های اینترنت اشیا باعث شده تا شبکه‌های سنتی و زیرساخت‌های مبتنی بر شبکه‌های سیمی با چالش‌های جدی روبرو شوند، اما باید بدانید طراحی شبکه‌های بیسیم داخلی با شبکه بیسیم خانگی فرق دارد. به همه اینها شبکه کامپیوتری یا شبکه ارتباطی نیز گفته می شود که در آن فرستنده ، پیام ، رسانه و گیرنده لزوما برای عملکرد آن ضروری هستند. در کل پشتیبانی شبکه خدمات، رفع مشکلات و همچنین اضافه کردن درخواست‌های کارفرما به زیر ساخت است. در خیلی از موارد فرد یا شرکت پشتیبانی شبکه باید پیشنهاداتی برای بهبود شرایط موجود و یا آینده نگری آن مجموعه در زمینه شبکه بدهد.

پشتیبانی شبکه

از آنجا که ارائه دهندگان خدمات مدیریت شده زیرساختی برای پشتیبانی از پیاده سازی و ارتقاء سریع و همچنین نگهداری پیشگیرانه دارند، شبکه به عنوان یک سرویس مزایایی را فراهم می کند که ممکن است شرکت ها در غیر این صورت قادر به انجام آن نباشند. خدمات نظارت مستمر باعث میشود مشکلات به راحتی قابل پیشگیری باشند و اعلان‌ها را اغلب میتوان به گونه‌ای پیکربندی کرد که بتوان مسائل عمده را حتی قبل از اینکه فعالیت‌های تجاری روزانه را مختل کنند شناسایی و حل کرد. متخصصان و کادر فنی رایان پشتیبان می‌توانند سطوح آپتایم را در محدوده پنج تا نه (99.999%) تضمین کنند. بسیاری از قراردادهای سطح سرویس که با ارائه دهندگان خدمات شبکه مدیریت شده انجام میشود، سطوح در دسترس بودن، زمان به کارگیری شبکه، و زمان پاسخ و حل را برای رسیدگی به مسائل شبکه تضمین می‌کند. سازمان‌هایی مانند آتش نشانی، پلیس، بیمارستان و اورژانس و امداد و نجات به این سطح بالا از دسترسی در همه زمان‌ها و در هر شرایطی نیاز دارند. استفاده از شبکه به عنوان یک سرویس با یک ارائه دهنده معتبر، راه آسانی برای تضمین این سطح خدمات است و به سازمان‌ها اطمینان می‌دهد که یک سیستم ارتباطی قابل اعتماد و پایدار داشته باشند.

برای ثبت درخواست مشاوره برای خدمات شبکه، می توانید از فرم زیر استفاده نمایید. شما می‌توانید با تماس قبلی، نسبت به زمان دریافت مشاوره حضوری برنامه ریزی لازم را انجام دهید؛ اما برای مشاوره آنلاین و رایگان در هر زمان از روز با پینگونت تماس بگیرید. اهمیت راه اندازی چنین سیستم هایی بسیار بیشتر از آن است که بتوان همه ی آن ها را اینجا توضیح داد و همه ی این موارد اهمیت خدمات راه اندازیشبکههای راه اندازی را مشخص می کند .

مطالب مرتبط