چگونه محتوای متناقض بر سئو تاثیر می گذارد


اگر چندین پست در وب سایت شما برای کلمات کلیدی یکسان با هم رقابت می کنند، شما اساساً تلاش های سئوی خود را آدمخوار می کنید.

اما چرا صفحات خود را در برابر یکدیگر قرار می دهید و پتانسیل رتبه بندی آنها را کاهش می دهید؟

چرا CTR های خود را به جای داشتن یک صفحه بسیار معتبر، بین چندین صفحه نسبتاً مرتبط تقسیم کنید؟

در وبینار آینده ما، یاد خواهید گرفت که چگونه:

  • شناسایی کنید انواع مختلف آدم خواری
  • ثابت مسائل ناشی از محتوای متناقض
  • گزارش به طور موثر در مورد مسائل و بیشتر.

در وبینار آینده ما با Pi Datametrics هماهنگ شوید و یاد بگیرید که چگونه به طور موثر با محتوای متناقض در وب سایت خود برای افزایش بازدید از صفحه و رتبه بندی SERP مبارزه کنید.

به متخصصان جستجو Jon Earnshaw، مبشر اصلی محصول در Pi Datametrics، و Sophie Moule، رئیس بخش محصول و بازاریابی در Pi Datametrics بپیوندید، زیرا آنها در مورد هزینه نهایی آدم خواری محتوا صحبت می کنند و شما را از طریق نحوه اصلاح آن راهنمایی می کنند.

اجازه ندهید یک اشتباه ساده در استراتژی بازاریابی محتوای شما باعث کاهش عملکرد سایت شما شود.

با بینش های تخصصی که از این وبینار به دست می آورید، می توانید شروع به بهینه سازی محتوای خود به طور موثرتری کنید و برای کلمات کلیدی هدف خود رتبه بالاتری کسب کنید.

حتی پس از ارائه، این فرصت را خواهید داشت که در یک جلسه پرسش و پاسخ زنده سؤال بپرسید.

از دست ندهید – همین الان ثبت نام کنید! حتی اگر نمی توانید وبینار زنده را انجام دهید، ما یک قطعه ضبط شده و کپی از صفحه ارائه را پس از رویداد برای شما ارسال می کنیم.





منبع

مطالب مرتبط