سئو برای ناشران اخبار: رویداد بعدی شما که باید در آن شرکت کنید
این پست توسط اخبار و سرمقاله SEO Summit (NESS) حمایت شده است. نظرات بیان شده در این مقاله مربوط به خود اسپانسر است.
بهینه سازی موتورهای جستجو تاکتیک های متفاوتی در صنایع مختلف دارد، به ویژه برای ناشران اخبار.
تلاشهای سئوی ما با تلاشهای مثلاً تجارت الکترونیک یا محلی متفاوت است.
ما می دانیم که این یک رویکرد یک اندازه مناسب برای همه نیست.
به همین دلیل است که اجلاس سئو اخبار و سرمقاله (NESS) برای شما عالی است!
در 4 و 5 اکتبر، می توانید به بهترین ذهن ها در صنعت سئو و انتشارات دسترسی داشته باشید که بینش و تخصص خود را به اشتراک می گذارند.
شما کشف خواهید کرد:
- موثرترین استراتژی ها برای محتوای خبری و سئوی همیشه سبز.
- چه چیزی الگوریتمهای مبتنی بر کیفیت Google را در News and Discover هدایت میکند.
- جدیدترین AMP و SEO فنی برای ناشران.
- چگونه از داده های تحلیلی برای تقویت رشد دیجیتال خود استفاده کنید.
این رویداد توسط NewsSEO.io، یکی از درگیرترین جوامع سئوی خبری در وب، برای شما آورده شده است، این رویداد اطلاعات مهمی در مورد استراتژی های جستجوی ارگانیک در اختیار شما قرار می دهد که به رشد ترافیک شما کمک می کند.
به تجربه فراوان سئو اخبار ضربه بزنید
NESS 2022 دارای سخنرانانی از نشریات معتبر و همچنین برخی از کارشناسان برتر در جستجوی امروزی است.
بلندگوهای NESS 2022
اطلاعات، محتوا، نکات و ترفندهای جدید و فعلی سئو را از بزرگترین مغزهای سئو در صنعت اخبار دریافت کنید:
- کلودیو ای. کابرراThe Athletic: Live Journalism, SEO Strategies & Tactics.
- لئونی رودریک و بن دیلکز، تایمز: Paywalls برای سئو به چه معناست؟
- مارک بورکاAngi: سئوی بازرگانی و وابسته برای ناشران.
- کارولین شلبیDawn Patrol LLC: استفاده از مقالات خودکار با موفقیت.
- آلی بری، TheStreet: Content Workflows for SERP Domination.
- Koray Tuğberk GÜBÜR، سئوی جامع و دیجیتال: چگونه موتورهای جستجو از مقالات مبتنی بر نظر برای رتبه بندی استفاده می کنند.
- جان شهاتا، Condé Nast، NESS و NewzDash موسس: Top Stories State of the Union.
- بری آدامز، بنیانگذار Polemic Digital & NESS: جدیدترین در سئو فنی برای وب سایت های خبری.
پانل های NESS 2022
علاوه بر 10 رویداد اجلاس مجزای ما، این فرصت را خواهید داشت که در دو بحث میزگرد رشد محور ما، سؤالات سئوی اخبار خاص خود را بپرسید:
- از سئوکاران بپرسید: جایی که می توانید از این پانل کارشناسان، Claudio E. Cabrera، Carolyn Shelby، Koray GÜBÜR، Barry Adams و John Shehata، هر گونه سوالی در مورد SEO وب سایت خود بپرسید.
- رشد شغلی: از لیلی ری، کریس موران، پل شاپیرو، لوئیزا فرام، بری آدامز و جان شهاتا بشنوید که در مورد مسیرهای شغلی خود در سئو و انتشار اخبار صحبت می کنند.
پس از شرکت در این رویداد، میتوانید آنچه را که آموختهاید در وبسایتهای خود اعمال کنید تا ترافیک ارگانیک خود را افزایش دهید.
از “SEJ22” برای صرفه جویی 25٪ در بلیط خود استفاده کنید →
اطمینان حاصل کنید که دانش سئو داخلی و فنی شما به روز است. با تمام اخراجها و بهروزرسانیهای الگوریتم غافلگیرکننده، ارتقاء مهارت و شبکهسازی اکنون بیش از هر زمان دیگری حیاتی است.
سوالات سئوی اخبار خود را بپرسید: کاملاً آنلاین و زنده
تمامی جلسات قرار است به صورت زنده برگزار شود و ضبط فقط برای دارندگان بلیط پس از رویداد در دسترس خواهد بود.
ما یک رویداد زنده واقعی را تقلید میکنیم که در آن فرصتهای عالی برای معاشرت با کارشناسان، صحبت با آنها یک به یک، و تقویت ارتباطات و دانش خود با شبکهسازی در غرفهها به دست میآورید!
با یک بلیط واحد، در هر دو روز به تمام گفتگوها دسترسی کامل خواهید داشت و این فرصت را خواهید داشت که سوالات خود را مستقیماً از پنل سخنران ما در پایان رویداد بپرسید.
اجلاس سئوی اخبار و تحریریه چیست؟
با وجود اینکه انجمن ها و اجلاس های سئو زیادی وجود دارد، هیچ رویدادی به ناشران اخبار یا متخصصان سئو که با سایت های خبری کار می کنند اختصاص داده نشده است.
دیده شدن در اکوسیستم گوگل یک منبع حیاتی از خوانندگان برای همه ناشران آنلاین است، و یافتن اطلاعات در مورد چگونگی به حداکثر رساندن آن دشوار است.
اجلاس سئوی اخبار و تحریریه (NESS) اینجا برای رسیدگی به چالش های منحصر به فردی است که صنعت خبر در مورد سئو با آن مواجه است.
این دومین رویداد آنلاین سالانه زنده، بینشهای متخصص، جهتگیری و فرصتهای شبکهای بیارزش را با بهترین ذهنها در زمینه انتشار و سئو ارائه میدهد.
از Google News تا Discover، از داستانهای برتر تا برنامههای خبری، میآموزید که برای افزایش حضور خود در همه مکانهای ارگانیک که اخبار نشان داده میشود چه چیزی لازم است.
نشستی که برای ناشران خبری ساخته شده است
NESS برای موارد زیر عالی است:
- روزنامهنگاران و ویراستارانی که با نوشتن و انتشار روزانه محتوای خبری درگیر هستند و میخواهند مطمئن شوند که داستانهایشان بهترین شانس برای رتبهبندی در داستانهای برتر و Google News را دارند.
- توسعه دهندگان وب که می خواهند مطمئن شوند وب سایت هایشان به آخرین الزامات فنی گوگل پایبند هستند و بهترین شیوه های سئو را برای خزیدن و نمایه سازی دنبال می کنند.
- متخصصان سئو با ناشرانی کار می کنند که می خواهند دانش خود را ارتقا دهند و از متخصصان این حوزه بیاموزند.
- استراتژیست های رشد مخاطب به دنبال راه هایی برای به حداکثر رساندن ترافیک و یافتن راه های جدید برای بازدیدهای جستجوی ارگانیک هستند.
امروز فضای خود را درخواست کنید و برای دومین اجلاس سالانه NESS بلیط بخرید!