سالیوان تغییر در نتایج جستجو را توضیح می دهد


در مصاحبه اخیر با Aleyda Solis، رابط جستجوی گوگل دنی سالیوان در مورد اهمیت روزافزون محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) در نتایج جستجو بحث کرد.

سالیوان در توضیح انگیزه پشت این تغییر، تقاضای فزاینده برای UGC و افزایش محتوای “وحشتناک” ایجاد شده توسط بازاریابان را ذکر می کند.

سالیوان توضیح داد که از طریق ظاهر کردن UGC، گوگل قصد دارد دیدگاه‌های دست اولی را ارائه دهد که مکمل صفحات وب سنتی باشد.

وی بیان کرد:

«این واقعاً چیزی است که مردم هوس می‌کنند، و همچنین بخشی از دلایلی که مردم هوس می‌کنند این است که فقط محتوای وحشتناک زیادی در بیرون وجود دارد، و محتوای وحشتناک زیادی وجود دارد که از طریق بازاریابی محتوا تولید شده است.»

در اینجا اطلاعات بیشتری از سالیوان در مورد تغییر Google به سمت نمایان شدن UGC بیشتر در نتایج جستجو آورده شده است.

افزایش UGC در نتایج جستجو

طی سال گذشته، بحث‌های فروم، موضوعات Reddit و سایر انواع UGC در نتایج جستجوی Google افزایش یافته است.

این محتوا اغلب در رتبه های بالایی قرار می گیرد، حتی گاهی اوقات از وب سایت ها و برندهای معتبر برتری می یابد.

به گفته سالیوان، گوگل در حال تکامل است تا نیازها و انتظارات جستجوگران را برآورده کند:

«افراد با تجربیاتی که برای آن نوع چیزها ارزش قائل هستند، تلاش می‌کنند اطلاعات معتبرتری را که می‌خواهند بشنوند، به دست آورند و ما می‌خواهیم آن را زمانی که مرتبط است یا واقعاً فکر می‌کنیم کیفیت خوبی دارد یا مفید است، نشان دهیم.»

سالیوان چالش های اجرای این رویکرد UGC-forward را تصدیق کرد:

ما UGC را نشان می‌دهیم، و گاهی اوقات از انجمن‌ها بی‌نقص نیست، و شرم‌آور است، و افرادی که نمونه‌هایی از این اتفاق را به ما نشان دهند کم نبوده‌اند، و من مطمئن هستم که این اتفاق ادامه خواهد داشت.»

سالیوان توضیح داد که چالش ارزیابی ارتباط و کیفیت محتوای تولید شده توسط کاربر در مقیاس است.

ارزش انجمن های طاقچه

سالیوان یک حکایت شخصی برای نشان دادن ارزش UGC در نتایج جستجو به اشتراک گذاشت.

او هنگام تلاش برای حل یک مشکل با سیستم تهویه مطبوع خود، با یک انجمن تخصصی مواجه شد که به ساخت و مدل خاص واحدش اختصاص داشت.

سالیوان گفت:

“من فقط برای افرادی که آن ماشین را دارند و در حال اشتراک گذاری بودند، به این شکل رسیدم، و سپس شخصی یک چیز کامل را در مورد نحوه انجام آن به اشتراک گذاشت، و من فکر کردم، این شگفت انگیز است، و محتوای شگفت انگیزی بود. نمی‌دانم می‌خواهید بگویید این محتوای تخصصی نبود، اما مطمئناً محتوای تجربی بود که به نظر من بسیار مفید بود، و فکر نمی‌کنم من تنها باشم و از یک غول بزرگ نبوده است. انجمن.”

UGC در جستجوهای پزشکی

سالیوان در جستجوهای مربوط به پزشکی، نگرانی‌های مربوط به UGC را مورد بحث قرار داد، که موضوع بحث‌های زیادی بوده است.

وی بیان کرد:

هر کسی که واقعاً از یک بیماری پزشکی رنج می‌برد، ممکن است گاهی اوقات واقعاً مفید باشد که بتواند با افراد دیگری که همان بیماری را دارند ارتباط برقرار کند و درک کند که تجربیات آنها چگونه از طریق یک درمان بوده است، یا تجربه آنها در مواجهه با یک بیماری چگونه بوده است. یا اینکه چگونه با چیزی کنار می آیند.»

سالیوان به حذف UGC از کل دسته جستجوها اعتقادی ندارد.

وی ادامه داد:

شما واقعاً، به نظر من، این ایده را رد نکنید که هرگز نمی‌توانید UGC را برای چیزی نشان دهید. شما سعی می‌کنید بفهمید کجا می‌توانید از سیگنال‌ها استفاده کنید و چگونه می‌توانید با سیستم برای نشان دادن موارد مرتبط، زمانی که مفید به نظر می‌رسد، زمانی که به نظر می‌رسد بخشی از مجموعه‌ای از جستجو است، بفهمید. منابعی که می توانید به مردم ارائه دهید.»

پالایش سیگنال ها

سالیوان گفت که گوگل به اصلاح سیگنال‌ها و الگوریتم‌ها برای رسیدگی به مشکلات و بهبود کیفیت UGC در نتایج جستجو ادامه خواهد داد.

وی بیان کرد:

مانند همه چیزهایی که در جستجو هستند، باید به تلاش برای بهبود آن و تنظیم آن ادامه دهید و نحوه دریافت سیگنال های بهتر و نحوه دریافت اطلاعات بهتری را که قرار است ارائه کنید، بیابید.

سالیوان ادعا می کند که گنجاندن UGC در نتایج جستجو به معنای اولویت دادن به محتوای خاص نیست.

در عوض، او آن را به عنوان ارائه مرتبط ترین و مفیدترین اطلاعات برای هر پرس و جو قاب بندی می کند.

سالیوان بیان می کند:

“توازن واقعاً باید برقرار باشد آیا می‌توانیم در مجموع بهترین محتوا را بهتر نشان دهیم، مهم نیست که از یک سایت بزرگ باشد، مهم نیست که از یک سایت کوچک باشد.”

شفاف سازی اظهارات گذشته

سالیوان تأکید کرد که گنجاندن UGC در نتایج جستجو تنها به معنای «دادن آنچه به مردم می‌خواهند» نیست، نکته‌ای که او احساس می‌کند درباره آن اشتباه نقل شده است.

وی تصریح کرد:

من دوباره وقتی به نکات ظریف برمی گردم، چون شما چیزهایی را به اشتراک می گذارید و سعی می کنید برای مردم توضیح دهید، و سپس مردم یک چیز کوچک را برداشته و آن را به سمت شما پس می زنند. مانند «این چیزی است که مردم می‌خواهند» و من بارها و بارها این را تکرار کرده‌ام. از همه کسانی که به اشتراک گذاشتند متشکرم، و مطمئن هستم که می توانید دوباره آن را به اشتراک بگذارید، اما این چیزی نیست که به طور کامل گفتم.

گفتم مردم سعی می کنند اطلاعات معتبرتری به دست آورند. آنها می خواهند از افراد دیگر با تجربه بشنوند. آن‌ها برای این نوع چیزها ارزش قائل هستند و ما می‌خواهیم آن را زمانی نشان دهیم که مرتبط است یا زمانی که واقعاً فکر می‌کنیم کیفیت خوبی دارد یا مفید خواهد بود.»

نگاه کردن به جلو

در حالی که حمایت گوگل از UGC در حال انجام است، سالیوان آن را به عنوان یک “فرایند تکاملی” به تصویر کشید که ادامه خواهد داشت.

برای وب‌سایت‌ها و تولیدکنندگان محتوا، این تأکید بر UGC ارزش تقویت جوامع درگیر و تشویق بحث‌ها در مورد برند و صنعت شما را تأیید می‌کند.

اظهارات کامل سالیوان را در مصاحبه زیر بشنوید:


تصویر ویژه: Tada Images/Shutterstock



منبع

مطالب مرتبط